Grafikkort för Call of Duty

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EXame
KÖP ett 4770! ;D

håller med, ett mycket bra och kallt kort för dom pengarna + mycket bra överklocknings kapacitet, körde mitt i 900 mhz gpu och 1000 mhz på minnet

gav inte alls mycket mindre i 3d mark vantage än vad mitt 5770 gör standard.

Visa signatur

| MB MSI S02 Inet edition | CPU 7700K @ 4.8 Ghz (DELID) | CPU KYL NZXT X52 240mm RAD | GPU EVGA RTX3080 FTW3 ULTRA GAMING | RAM 16Gb Corsair 3600Mhz@3600 CL16 | SSD Gigabyte NVMe 1Tb | Chassi Fractal Design S2 TG | PSU EVGA Supernova 750W G2 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snozan
I princip kan man säga att de gjordes bättre spel för för FPS online. När ett spel gavs ut gjordes de för att hålla, inte en halvtaskig produkt för att tjäna pengar. Allt verkar va stöpt i samma enkla form, allt för att underlätta en näst komande release 6 månader efter den aktuella.

RTCW fick ju sin egen turnering i Dallas (Quakecon) ihop med andra spel byggda på quakemotorn (idtech3 är den bästa motorn all time att bygga en online fps på).

Känns som om spelutvecklarna gick från "built to last" till "Built to be traded".

(De hålls fortfarande turneringar kring RTCW som kom ut 2001, för att inte tala om dess mediokra efterföljare Enemy Territory (2003) som årligen har en turnering i Holland med bla Intel som huvudsponsor... Built to last

Kan inte annat än hålla med. Nu tidens fps spel är konsol anpassat skit!..och det var bättre förr!

Visa signatur

Money frees you from doing things you dislike. Since I dislike doing nearly everything, money is handy.

Permalänk
Inaktiv

du kan få köpa mitt gamla 8800gt med kylarmodd på
det kan du maxa med utan lagg!