Automatisk prenumeration trasig?

Permalänk
Inaktiv

Automatisk prenumeration trasig?

Är det så?
För jag har ikryssat att det ska vara så, men får inga mail när någon svarat i tråden.
Om jag däremot klickar på länken för att göra detta så får jag mail.

Permalänk
Legendarisk

Syftar du på den automatiska bevakningen av trådar som du har deltagit i? Kan du kontrollera att det läggs till en bevakning i listan ( http://www.sweclockers.com/forum/usercp.php ) när du skriver i en tråd?

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Inaktiv

Den här tråden finns där (antar att det är för att jag skapat den), men bland dom andra som finns där tror jag bara det är 2-3 st som jag inte klickat på "Uppmärksamma mig vid ändring av tråden". Detta sen årets början, ungefär (och har skrivit i otaliga trådar sen dess )

Permalänk
Inaktiv

Så, hur gick det med detta?

Permalänk
Geeks
SweClockers

Loxus: vi lägger ingen energi på att fixa den gamla sajten nu när den nya är så nära.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Inaktiv

Hehe...är det så nära?
Nåja, vill jag bevaka trådar får jag väl göra det manuellt då.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Hehe...är det så nära?
Nåja, vill jag bevaka trådar får jag väl göra det manuellt då.

Ja, nu är det inte mycket kvar. Vi vågar dock inte sätta något fast datum ännu eftersom det alltid kan dyka upp små problem på vägen som måste lösas.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Legendarisk

Jag testade funktionen och den fungerade fint här. Säker på att du har deltagit (svarat i) de trådar du vill att den ska bevaka automatiskt?

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Biberu
Jag testade funktionen och den fungerade fint här. Säker på att du har deltagit (svarat i) de trådar du vill att den ska bevaka automatiskt?

Japp. 10-tals trådar det handlar om.