Citerade inlägg-funktionen?

Permalänk
Medlem

Citerade inlägg-funktionen?

Då och då verkar det dyka upp citat som är borta.
Antar att det är en bugg ni känner till, men den har inte åtgärdats sen så länge jag har hängt här

Sen undrar jag över upplägget, tycker det blivit sämre sen uppdateringen.
Inte så intresserad av att ha en kolumn med mitt nick och datum. Mer intressant att se vem som citerat och kanske lite av inlägget.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej glemmy,

Vi fortsätter att finslipa på funktionerna och kommer givetvis ta med ditt önskemål när vi gör avvägningar om framtida uppdateringar.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

Jag har också problem med detta.
Främst är det tråden om senaste inköp där inlägg dyker upp på min citat-sida utan att någon citerat mig. Bara 1 av mina senaste 5 "citat" ur den tråden har vart någon som faktiskt citerade mig, och dett bara sedan 2010-07-09. Det börjar bli lite irriterande. Det här har skett tidigare också men då rätt sällan, jag misstänker att tidigare sådana händelser har vart när någon tagit bort sitt inlägg eller redigerat bort citatet. Men nu dyker det upp flera gånger på rad i en tråd där det inte finns någon anledning till att ta bort inlägg eller citat, och dessutom betydligt oftare.

Slänger med buggrapport för säkerhets skull:

URL:
http://www.sweclockers.com/forum/93-hobby-fritid-och-livsstil...

Problembeskrivning:
Inlägg som ej innehåller citat av mig (eller citat alls) dyker upp som poster på min citat-sida som om jag hade blivit citerad.

Vad du gjorde när problemet uppstod:
Inte den blekaste. Har hänt lite till och från men nu börjar det hända nästan dagligen.

Hur problemet kan återskapas:
Återigen vet jag ej detta då jag inte vet vad som orsakar det.

Inloggad som (om relevant):
belga

Webbläsare / klientinformation (om relevant):
Firefox 3.6.6

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av belga:

Jag har också problem med detta.
Främst är det tråden om senaste inköp där inlägg dyker upp på min citat-sida utan att någon citerat mig. Bara 1 av mina senaste 5 "citat" ur den tråden har vart någon som faktiskt citerade mig, och dett bara sedan 2010-07-09. Det börjar bli lite irriterande. Det här har skett tidigare också men då rätt sällan, jag misstänker att tidigare sådana händelser har vart när någon tagit bort sitt inlägg eller redigerat bort citatet. Men nu dyker det upp flera gånger på rad i en tråd där det inte finns någon anledning till att ta bort inlägg eller citat, och dessutom betydligt oftare.

Slänger med buggrapport för säkerhets skull:

URL:
http://www.sweclockers.com/forum/93-hobby-fritid-och-livsstil...

Problembeskrivning:
Inlägg som ej innehåller citat av mig (eller citat alls) dyker upp som poster på min citat-sida som om jag hade blivit citerad.

Vad du gjorde när problemet uppstod:
Inte den blekaste. Har hänt lite till och från men nu börjar det hända nästan dagligen.

Hur problemet kan återskapas:
Återigen vet jag ej detta då jag inte vet vad som orsakar det.

Inloggad som (om relevant):
belga

Webbläsare / klientinformation (om relevant):
Firefox 3.6.6

Tack för buggrapporten. Vi håller på och ser över vad det är som spökar, vår misstanke är att vissa användare klickar på citera, editerar bort citatet och skriver något helt annat. Ska se om vi kommer fram till någon bra lösning.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

Nu har det hänt grejer med upplägget ser jag!
Ser mycket bra ut.
Var trångt på min 12"-laptop men på min stationära med 24" är det jättefint.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?