Terran är för mångsidiga

Permalänk
Avstängd

Terran är för mångsidiga

Jag kan inte slå dem.

Permalänk
Permalänk
Avstängd
Skrivet av m1n1h0p:

Vi vet, tack

Varsegod

Permalänk
Medlem

vilken informativ tråd
utveckla gärna.

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Joppes:

vilken informativ tråd
utveckla gärna.

Orkar inte utveckla för noobs.

Edit: Alltså för bl.a. dig

Permalänk
Skrivet av final stretch:

Om du inte kan vinna över terran borde det väl vara du som är noob?

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Avstängd
Skrivet av gamefreak:

Om du inte kan vinna över terran borde det väl vara du som är noob?

Japp, så måste det vara.

Permalänk
Medlem

Hög DPI i den här tråden i varje fall

(Dryghet Per Inlägg)

Permalänk
Medlem

StarCraft-communityn är ju fan värre än HoNs :E

Permalänk
Hedersmedlem

fast den här tråden är ju jätterolig, haha! Max 10 ord.

Visa signatur

💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled
🎮 → Steamdeck

Permalänk
Entusiast

ja fy fan för terrans

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Permalänk
Medlem

Vilken givande tråd detta var XD mycket info och tips.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Jag har då inga problem med terrans! Och spelar som protoss.

Visa signatur

Chassi:Corsair 4000D Mobo: Aorus B550 Elite V2 CPU: Ryzen 5600X RAM: 32GB Corsair vengeance 3600Mhz. GPU: MSI RTX 3070
Server:DL360 G9
Plexmaskin:HP Z4 G4

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RainesX:

Vilken givande tråd detta var XD mycket info och tips.

Jasså? Nä, det tycker faktiskt inte jag. Jag tycker mest att denna tråden är ganska tramsig. Ditt uttalande var oerhört konstigt, enligt min åsikt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av widdx:

Jag har då inga problem med terrans! Och spelar som protoss.

Rank?

Permalänk
Medlem

34 i platina

Visa signatur

Chassi:Corsair 4000D Mobo: Aorus B550 Elite V2 CPU: Ryzen 5600X RAM: 32GB Corsair vengeance 3600Mhz. GPU: MSI RTX 3070
Server:DL360 G9
Plexmaskin:HP Z4 G4

Permalänk
Avstängd
Skrivet av widdx:

34 i platina

I rest my case.

Permalänk
Medlem

Om du möter någon som är exakt lika bra som dig, så kommer förmodligen den spelaren vinna några fler matcher av 100 mot dig om han är Terran.

Men i 99 fall av 100 på laddern möter du inte någon som är exakt lika bra som dig, oftast bättre eller sämre. Så om du förlorar mot någon som är sämre och är Terran, hade du kunna vinna om du spelade bättre.

Så innan du kastar ut dig saker, så försök se ett större perspektiv.

Visa signatur

"In the beginning the Universe was created. This has made
a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Xcom:

Om du möter någon som är exakt lika bra som dig, så kommer förmodligen den spelaren vinna några fler matcher av 100 mot dig om han är Terran.

Men i 99 fall av 100 på laddern möter du inte någon som är exakt lika bra som dig, oftast bättre eller sämre. Så om du förlorar mot någon som är sämre och är Terran, hade du kunna vinna om du spelade bättre.

Think again.

Permalänk
Medlem

Tänk igen? Jag har tänkt, och åtminstonde lagt ner energi för att förklara för dig hur det ligger till.

Dock verkar du inte vilja veta hur det ligger till, utan bara trollar för din egen underhållning.

Lycka till med ditt Starcraft spelande!

Visa signatur

"In the beginning the Universe was created. This has made
a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move"

Permalänk
Medlem

Think again.

Du har absolut ingen anledning att vara dryg....

Visa signatur

|Kraftverket|Mobo: Gigabyte Aurous Elite B550 | Cpu: AMD 5800X |Cpu kylare:Phanteks PH-14| Gpu:Nvidia RTX 2080TI |Nätagg: Corsair AX750|Chassie:Phanteks Enthoo |Minne: 2x8gb Corsair Vengeance 3600|Disk: Samsung 980 PRO 500 gb NVME| Disk: Samsung 1 tb SSD| Disk:Samsung 830 256gb SSD|Bildskärm: Asus Swift PG278Q
|Ljud|HRT Musicstreamer II 2012 ed.|Bottlehead Crack|Sennheiser HD700|
|Nas|Ds413J|2x3tb wd red|2x2tb wd green|

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Skrivet av Xcom:

logik <3

Visa signatur

Pappy :"Backup: Skyddar mot datafel när du på fyllan raderar 200GB pr0n och laddar hem två säsonger teletubbies istället."
Jocke1100 :"Det är väl en mekanisk kylavledning... Typ analog kylpasta..."

Permalänk
Medlem

Tråden känns lite väl

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Du säger det.
Var lite rolig i början men nu är det väldigt...

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk

din warpprismharass ibörjan va patetisk, din macro är kass. Han minade från 2 baser medans du minade från 1. Som du säger hade du tur.

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk

rank, division och poäng?

vilka strats kan du ej vinna mot?

Visa signatur

Chassi: NZXT Hush Svart Mobo: P5QL pro RAM-Minne: 4GB Processor: Core2 Q9550 @3.6GHz Grafikkort: Gigabyte GTX 580 Nätagg: Corsair 750W Mus: Mionix Naos 5000 Headset: AKG K240/Sennheiser CX300-II TB: Qpad MK-50 Skärm: ASUS VW225N

Permalänk
Avstängd
Skrivet av orka_krull:

din warpprismharass ibörjan va patetisk, din macro är kass. Han minade från 2 baser medans du minade från 1. Som du säger hade du tur.

Kan hålla med om att warp prism harassen var totalt värdelös. Även fast han minade från 2 baser så fick jag totalt ihop mer resurser än honom (31 175 vs 28 293, där jag totalt byggde 69 arbetare och han 45)

Btw, var min HT drop lika patetisk?

Permalänk
Hedersmedlem