Permalänk
Medlem
Skrivet av joelsvantesson:

Vad vill du ha?

Ett som lyser?
Ett som har multimedia knappar?
Någon speciell färg?
Trådlöst eller sladD?

IMO så suger platta tangenter, så äckligt att trycka på.
Jag skulle själv inte lagt ut så mycket pengar på tangentbordet - utan satsat på annat skojj.
Kanske något av dessa? 100kr styck

Logitech Internet 350 Keyboard OEM Svart - Inet.se
Logitech Classic Keyboard 200 - Inet.se
Microsoft Wired Keyboard 200 - Inet.se

Jag har 350 och wired 200 av dom Herregud vad värdelösa dom är, känns som man ska knäcka keyboardet om man trycker till lite lätt i mitten, knapparna har redan börjat bli sega.

det är värt att lägga till några hundralappar och få et keyboard som är riktigt skönt att skriva på.

Permalänk

Fick själv hem ett Filco Majestouch igår. Jag har inte hunnit skriva så mycket på det än, men kan på direkten säga att det är lätt värt den tusen++ kr som det kostar. Ruskigt gediget tangentbord. Det är ett mycket trevligt tangentbord att skriva på - det känns liksom bara bra för fingrarna när man trycker på tangenterna

Visa signatur

Förbannat!

Permalänk
Medlem

Apple´s aluminium kör jag med och är det bästa tangentbord jag någonsin haft, funkar fint både till spel och arbete.

Med din budget har du ju även råd med den magiska musen om du vill matcha tangentbordet fullt ut.

Apple Keyboard with Numeric Keypad (SV) - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Tangentbord
Apple Magic Mouse - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Möss

Visa signatur

Intel i9 9900k | Z390 Designare | RX580 8GB | 64GB RAM
M.2 SSD: 1TB Windows för spel & 500GB Mac OS för övrigt

Ikea Fredde | Arozzi Mezzo V2 Fabric | 4K 40" Philips
Logitech G203, G213 & Z333 + MacBook Pro 15" Retina

Permalänk
Skrivet av bara anders:

Fick själv hem ett Filco Majestouch igår. Jag har inte hunnit skriva så mycket på det än, men kan på direkten säga att det är lätt värt den tusen++ kr som det kostar. Ruskigt gediget tangentbord. Det är ett mycket trevligt tangentbord att skriva på - det känns liksom bara bra för fingrarna när man trycker på tangenterna

Du också? Mekaniska tangenbord är verkligen i en klass för sig!

Visa signatur

MacBook (höst 2007) | iPhone 3GS 32GB | ALIX m0n0wall