Permalänk

Köpråd om ny dator.

Hejsan!

Har tänkt köpa en ny dator och min budget är inte allt för stor (8000-9000kr). Har ingen direkt koll på hårdvara och sådant, och jag skulle behöva köpa allt i stort sett.

Hittade Komplett.se och tyckte det verkade innehålla det mesta till mitt pris. Men har sett att folk gnäller en del när det kommer till att köpa färdiga paket.

Så om någon skulle vilja peka mig i rätt riktning, vad som kanske skulle kunna konfigureras i paketet för att göra den lite bättre, eller rent av hitta ett annat alternativ. Som sagt, jag behöver köpa allt och sitter inte på någon direkt saftig budget.

Är tänkt att användas till att mest spela på.

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Ska os ingå?

Permalänk

Jepp, os ska ingå.

Permalänk
Medlem

Okej, här är ett förslag med möjlighet för att sätta in ett till 460 när pengar finns. Kan du bygga själv så tar du bara bort byggnation.

http://www.egetfoto.se/images/putti.png

Permalänk
Medlem

+1 för nakphuds förslag.

Visa signatur
Permalänk

Oj, det där ser ju riktigt bra ut. Ska väl även tilläggas att jag behöver skärm också.
Därav jag länkade den där komplett september gaming för den hade det jag behövde.

Men om det skulle vara möjligt att sätta ihop ett paket som är starkt till samma pris inklusive skärm vore jag väldigt tacksam!

Tack igen!

Permalänk
Medlem

Bygg datorn själv och lägg till BenQ TFT 21.5" G2220HD - Inet.se i kundkorgen, det finns guider överallt på internet.

Visa signatur