Logitech Dual Optical problemos

Permalänk
Medlem

Logitech Dual Optical problemos

Musen har börjat blinka och ha sig när musen är helt stilla, grymmt jobbigt när man ska sova och sånt. Sen stannar den upp i nån sekund lite då och då, händer både i Windows och i spel, oxå jobbigt, känns som om den fastnat fastän jag rör på den. Vad kan det vara?

Permalänk
Hedersmedlem

Har du testat att byta musmatta? Min gamla Logitech gillade inte min Ratpad, den blinkade och så. Jag tror att musen felaktigt kan uppfatta djup (alltså gropar i mattan) som rörelse.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vicotnik
Har du testat att byta musmatta? Min gamla Logitech gillade inte min Ratpad, den blinkade och så. Jag tror att musen felaktigt kan uppfatta djup (alltså gropar i mattan) som rörelse.

Hmm använder en fUnc musmatta med den finkorniga sidan (typ helt slät) så jag tror inte det är det. Det blir även samma om man ställer den på bordet. Använder senaste drivrutinerna också.

Permalänk
Medlem

lägg den upp-o-ner