NVIDIA Geforce 210 drivrutiner! :<

Permalänk

NVIDIA Geforce 210 drivrutiner! :<

Hej!

Finns det någon vänlig själ där ute som kan ladda ner fungerande drivrutiner till NVIDIA Geforce 210? Har provat massa ifrån NVIDIA.com och guru3d, inga fungerar. Jag använder Windows XP 32-bit.

Och enligt Enhetshanteraren så har jag de senaste redan.

En fungerande drivrutin hade verkligen varit guld värd, snälla!

God jul!

//Anders

Permalänk

Det skumma är att jag kan kolla på filmer lagg-fritt på Youtube t.ex, mycket märkligt. Men så fort jag scrollar ner på en hemsida eller drar ett fönster så är det precis som om jag inte hade några drivrutiner.

//Anders

Permalänk
Antielefant
Skrivet av AndersNilsson89:

Det skumma är att jag kan kolla på filmer lagg-fritt på Youtube t.ex, mycket märkligt. Men så fort jag scrollar ner på en hemsida eller drar ett fönster så är det precis som om jag inte hade några drivrutiner.

//Anders

Välkommen till G210, så svagt är det.

Nåja, det är Geforce.com som gäller, och installeras de fungerar de. Annars vill vi ha felkoderna från Enhetshanteraren.

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync

Permalänk
Skrivet av Zcenicx:

Välkommen till G210, så svagt är det.

Nåja, det är Geforce.com som gäller, och installeras de fungerar de. Annars vill vi ha felkoderna från Enhetshanteraren.

Det fungerar i alla fall lagg-fritt på WoW på högsta grafiken & i CS och det är de två ända spelen som jag spelar, så jag bryr mig inte om några andra spel vad det klarar och inte klarar.

Jag har provat de ifrån Geforce.com också, de funkar inte heller. I NVIDIA scanner står det också att jag redan har senaste.

Felkoderna?

Den här enheten kan inte starta. (Kod 10)

Klicka på Felsök om du vill start felsökaren för den här enheten.

Eller vilka menar du, och hur får jag fram dem?

//Anders

Permalänk

Kom igen nu! Någon där ute måste ju veta, jag börjar bli sjukt irriterad på detta felet.

Permalänk
Antielefant

Låter ju mest som om kortet dött isf, provat ett annat?

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync

Permalänk