Jag som trodde att Komplett.se vart det bästa !

Permalänk

Jag som trodde att Komplett.se vart det bästa !

Jag förstår verkligen inte detta. jag fick hem min dator i fredes den 14de. började sätta i hop den, allt gick kanon. tills jag vart färdig. kopplade in musen, tangentbordet och skärmen. wieee nu va det bara till att starta datorn jag trycker på on knappen datorn startar wiiee . men sen börjar de. det tar ca 5 min sen slocknar datorn . jag tänker hmm ? försöker igen men denna gången så stängs skärmen av men datorn går och grafikkorts fläkten går på högvarv. tänker va fan är detta . tar grafikkortet till en vän, provar det i hans dator och det fungerar klockrent. sen tänker vi på att det kanske kan vara nättagget. så vi provar ett annat nät agg och wow datorn funkar kanon. ringer till komplett och han tar en ruteranmälan på nättagget. så i dag vart jag i malmö och hämtade det nya och lämnade det gamla. kommer hem sätter i det nya agget. men oj samma sak igen datorn startar men skärmen dör. sätter i det andra nättagget och datron funkar igen. men det konstiga är att grafikortet behöver 500w men detta agget som är polarens är bara 480 men det funkar. de agget som jag fick till datorn är på 650w men det funkar inte . jag är så närma på att häva hela köpet och tro mig aldrig handla av er igen. jag hoppas ni kan fixa detta . kan ni inte det så får ni ta tebax hela datorn och så får jag handla ny dator hos någon annan.

snälla vad gör jag ?

Visa signatur

Fractal Design Define R3 Black Pearl, Intel Core™ i7 Quad Processor i7-950 Quad Core, 3,06Ghz, PowerColor Radeon HD 6970 2GB GDDR5, BenQ 24" LED 2ms, Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0, Microsoft SideWinder X4 Keyboard.

Permalänk
Medlem

Returnera hela dator fan till dom så bygger vi hop något som är bättre för samma pengar OCH som funkar!

Permalänk
Hedersmedlem

Ta det direkt med komplett.

*Låst*

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.