Varning: Iron Storm

Permalänk
3dfx Fanboy

Varning: Iron Storm

Det råder en liten speltorka just nu.. efter NOLF2 och Hitman så har det varit lite tunnt på PCspelfronten..

tänkte mest varna alla FPS-fans för Iron Storm.. råkade bläddra igenom ngn recension på nätet där spelet fick bra kritik...

installerade det... och trodde att jag hamnat tillbaka i 90-talet.. riktigt sunkig grafik... och då ska man inte ens snacka om fiendens AI och den generella spelkänslan...

fattar inte att de som utvecklar såna skräpspel inte själva inser hur dålig produkten egentligen är...

Visa signatur

Runnin with a pump pump
no bluffin we buck buck

Permalänk
Medlem

håller med dej där det stank rätt bra det spelet

Visa signatur

Är man rädd för vargen.Har man inget i skogen att göra.

Permalänk
Livstids semester

Misko: Spelet finns inte i butik ännu och demot säger inte mycket, så risken att du har laddat ner något mindre lagligt är rätt stor.

Visa signatur

Forum mentality is alot like sex, everybody wants to be on top!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Seraphim
Misko: Spelet finns inte i butik ännu och demot säger inte mycket, så risken att du har laddat ner något mindre lagligt är rätt stor.

So? Jag går alltid efter prova först, köp sen.
Du köper väll inte ett par snygga jeans för 800:- innan du provat dem eller hur?

Visa signatur

Sony Vaio FE21M

Permalänk
Livstids semester
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pr0nandy

So? Jag går alltid efter prova först, köp sen.
Du köper väll inte ett par snygga jeans för 800:- innan du provat dem eller hur?

Jag skulle aldrig få för mig att köpa jeans för 800 riksdaler till att börja med, så ditt argument håller inte. Dessutom brukar man få prova kläder i ett sk. klädrum.

Visa signatur

Forum mentality is alot like sex, everybody wants to be on top!

Permalänk
Medlem

jag visste det alltid nån som kommer på mej med datorn i provhytten

Visa signatur

Är man rädd för vargen.Har man inget i skogen att göra.

Permalänk
Medlem

Hur som helst...Iron Storm SUGER...

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

Antydan på praitmatrial? elelr vad det nu heter

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

den var ute redan 2002-10-25, och jag fick hem den 2002-10-28... fy vad dåligt det var....

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Medlem

så dom testade och lottade ut en piratkopierad version av spelet på wimas i veckan?
det var som fan.. :sarcasm:

Visa signatur

//Zidde

Permalänk
3dfx Fanboy

jag fattar inte vad det är med vissa människor här.. det spelar för djävulen ingen roll hur jag fått tag i spelet... vem vet, jag kanske pippar utvecklarföretagets Art Designer's dotter och fått spelet på den vägen..

inlägget innehöll inga antydningar till olaglig mjukvara...

är det meningen att alla ska vänta till den officiella releasen i Sverige innan vi får prata om ett jäkla spel?

Visa signatur

Runnin with a pump pump
no bluffin we buck buck

Permalänk
Medlem

Håller med misko... onödigt att klaga på att det "kanske" är en piratkopia.

Iaf, PC Gamer gav det ett rätt bra betyg, 70% nånting, grafiken verkar ju vara helt okej! Fast jag vet inte... har bara lirat nåt gammalt demo som buggade.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

så tråkigt jag hade faktiskt förhoppningar till det spelet gillade idén också med att ww1 inte slutat.

måste vara den svenska avundsjukan eller annan småsinthet som gör att vissa personer klagar warez eller annat sk'tsnack så fort någon pratar om ett spel dom inte har, iallafall nått som jag inte förstår.

Man får väl vänta på Splinter cell, Project IGI2, Gta3 VC eller nån som spelat Delta force BHD? eller Sniper path of vengance?

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)