Permalänk

TTi invite !

Hejsan !

jag undrar om nån har en TTi invite? som jag har förstått det kan den som ger inviten bli bannad om jag inte sköter mig? ingen risk, seeden står på var natt osv, så hör av dig om du har en invite !

Permalänk
Medlem

Jag tror inte någon med åtminstone en halv hemisfär kvar i skallen skulle ge dig en invite. "Jag seedar asmycket !! LOVAAR!!!" slår inte så hårt på The internet förstår du

Får se hur lång tid det tar innan du får en anmälan här btw

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk
Avstängd

Nice try!

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Tror tti är fullt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av duehackadnu:

Hejsan !

jag undrar om nån har en TTi invite? som jag har förstått det kan den som ger inviten bli bannad om jag inte sköter mig? ingen risk, seeden står på var natt osv, så hör av dig om du har en invite !

Läs det fjärde inlägget uppifrån här: http://twitter.com/Shitmydadsays
Fundera sedan på om du förstår varför jag tycker att det passar in på dig..

Permalänk
Medlem

Jag har men inte till dig tyvärr

Permalänk
Permalänk
Avstängd
Skrivet av duehackadnu:

Hejsan !

Vi diskuterar inte piratkopiering på Swec. Läs reglerna !

Citat:

§7 Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddat material.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner kring detta förbjudet. Den svenska och internationella lagstiftningen är svårtolkad och föränderlig. Moderatorerna är inte jurister som kan bedöma varje enskilt fall och avgöra om det är tillåtet eller inte. Av denna orsak är dessa diskussioner förbjudna.

Visa signatur

Der Steppenwolf

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst* med hänvisning till §7

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor