Permalänk

KÖPTRÅD! Speldator!

Hejsan! är sugen på en speldator , hade tänt mig något runt 8-12k , Kollade på den hära : Speldator | Gtx 285 | 8Gig ram | 1.5 tb HHD | | Gävleborg | Blocket

Vad tycker ni ? Mvh

Permalänk

Ser väl rätt OK ut, men jag skulle personligen vilja ha mer information om diverse saker, framförallt moderkortet och chassit som inte ens nämns, men även märke på hårddisk, skärm, tangentbord och mus.
Vad gäller pris skulle jag inte ge mer än 7-8k för det paketet, MAX 9k om Windows 7 ingår och han kan intyga att det är en genuin kopia.

Permalänk
Skrivet av defaultusername:

Ser väl rätt OK ut, men jag skulle personligen vilja ha mer information om diverse saker, framförallt moderkortet och chassit som inte ens nämns, men även märke på hårddisk, skärm, tangentbord och mus.
Vad gäller pris skulle jag inte ge mer än 7-8k för det paketet, MAX 9k om Windows 7 ingår och han kan intyga att det är en genuin kopia.

Okeej , han ville ha 9 för skärm+dator+mus+tangentbord , men inget windows 7 orginal :/

Permalänk
Medlem

Haha, han skrev precis i min tråd. Han SÄLJER den där datorn och gör reklam för den och hoppas nu att någon vill ge sådär mkt för hans XD

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk

haha , lite fult av mig ! men måste få iväg allt , för ska på utlandsresa om en månad! :/ , Måste försöka hitta en köpare, och får inte annonsera på sweclockers heller , för har inte vart medlem i 3 månader. Suck.

Permalänk
Medlem

Du kommer ändå inte hitta någon korkad köpare på sweclockers.

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Skrivet av kwame:

Du kommer ändå inte hitta någon korkad köpare på sweclockers.

Hur mycket kan ja få för den då ? har ju köpt den för 15 k för 3-4 månader sedan

Permalänk
Medlem

Ingen aning faktiskt, enklaste är väl att sätta ihop en exakt sån dator nu och kolla va det går på. Sen dra av 25% av det priset ungefär.

Dra ihop ett exakt likadant paket på Inet.se - datorer, bärbara datorer, laptop, dator, datorkomponenter - Inet.se och kolla

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080