Tjenare, formaterade om datorn nyss och har nu lite problem med internet, det funkar inte. Har provat lite olika saker under Nätverksanslutningar men inget funkar, finns ingen anslutning alls. Har också provat att installera drivrutinerna för routern men det står att det inte finns något Ethernet kort installerat. Men jag har ingen aning om vad det är, är inte så insatt på det här så jag har ingen aning om vad jag ska göra.
Har dragit hem drivrutiner nu, men filen slutar på .ROM, är det verkligen rätt ? Vet att jag haft Nintendo emulator nån gång och dom filerna har slutat på .ROM.
Drivrutiner för all hårdvara på moderkortet finns på tillverkarens hemsida, surfa dig fram till den, sök på moderkortet du har och ladda ner alla drivrutiner.
Dem kommer i .exe eller .zip format t.ex och inte .rom då det är biosuppdatering.
Hittade biosuppdateringar här: ASUSTeK Computer Inc.-Support- Gick in på motherboard, Socket AM2 och M2N68-AM PLUS.
Sen gick jag in på BIOS fliken, finns ju 11 st olika. Ladda hem den översta men när jag packade upp zip filen var även den en rom fil. Fattar inget..