Permalänk
Medlem

SLI-brygga - Köpa vart?

Vart kan man köpa en SLI-brygga? Köpte MB begagnat, och fick aldrig med SLI-brygga.

Permalänk
Medlem

Jag har varit o kollat lite på olika forum och hittade inget ställe tyvärr, men jag läste det var en som ringt till komplett och fick då en sli-brygga som de skickade till honom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikkoii
Vart kan man köpa en SLI-brygga? Köpte MB begagnat, och fick aldrig med SLI-brygga.

ja köpte en begagnad här för 25 spänn, kanske har du liknande tur

Permalänk
Medlem

Jag fick en SLI-brygga av Cat_Fish_1. Shyst snubbe.

Men har sett att det finns på Inet, men inte i lager.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Sli bryggor följer med mobon som är sli kompatibla och mobon har olika mått mellan pci-e platserna så därför är det så... Så du är inte tjänad med att köpa en hvilken som helst brygga bara för att det är en sli brygga. Jag har dock ett par långa flexibla som hängde med ett evga kort , men dom är inte vanliga som CFbryggorna....
Det finns dubbelbreddade flexibla för trippel sli att köpa löst har jag sett dock !

Permalänk
Medlem

Var tydligen denna jag såg...

https://www.inet.se/datorkomponenter/grafikkort/crossfire-kab...

Edit: Men kommer du och hälsar på mig så får du en SLI-brygga gratis, jag lovar.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem

Re: SLI-brygga - Köpa vart?

Citat:

Vad har du för moderkort? Hur många platser mellan korten?

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk

Visste inte att såna följer med moderkorten? Jag trodde bara det var grafikkorten de följde med till?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sjögren_85
Visste inte att såna följer med moderkorten? Jag trodde bara det var grafikkorten de följde med till?

Fick med en till mitt Asus P6T Deluxe V2.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem

Re: Re: SLI-brygga - Köpa vart?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kabanan
Vad har du för moderkort? Hur många platser mellan korten?

Ett Asus M2N-SLI, vet att det är två PCI-e plater, men inte hur många platser det är imellan.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: SLI-brygga - Köpa vart?

Citat:

Ett Asus M2N-SLI, vet att det är två PCI-e plater, men inte hur många platser det är imellan.

Ser det ut så här:

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk
Medlem

fixa en flexibel brygga så är avståndet inte så jävla noga

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tjofritz
fixa en flexibel brygga så är avståndet inte så jävla noga

Vet du vart man kan köpa dessa flexibla bryggor? :3

Permalänk

Du kan ju alltid köpa begagnad SLI-Brygga,

http://www.blocket.se/malmo/2_Nataggregat___grafikkort__sli_b...

Vet inte hur det är med frakt och sådant, men lär ju inte kosta så värst mycket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrcolgate
Du kan ju alltid köpa begagnad SLI-Brygga,

http://www.blocket.se/malmo/2_Nataggregat___grafikkort__sli_b...

Vet inte hur det är med frakt och sådant, men lär ju inte kosta så värst mycket.

Ett frimärke, kosta väl 4:- (heter det frimärke ens).

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95

Exakt, frågan är bara om han går med på att man endast köper SLI-bryggan.

Permalänk
Medlem

Jag har en ASUS SLI-brygga ligger, flexibel också. Om du vill ha den så skicka din adress i PM, då skickar jag iväg bryggan på måndag.

Visa signatur

- AMD Phenom II X6 1090T @ 4Ghz Noctua NH-U12P| 16GB RAM | Gigabyte GA-890GPA-UD3H | GTX 670 2GB | 5TB HDD, Intel X25-M G2 80GB -

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av scheliN92
Jag har en ASUS SLI-brygga ligger, flexibel också. Om du vill ha den så skicka din adress i PM, då skickar jag iväg bryggan på måndag.

Ännu en snäll själ här på forumet. Keep up the good work!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem

Har kollat runt lite mer, har 2 till olika broar ligger som jag inte använder. 1 MSI (ej flexibel), 1 abit (ej flexibel). Så, om någon behöver skicka bara ett PM.

Visa signatur

- AMD Phenom II X6 1090T @ 4Ghz Noctua NH-U12P| 16GB RAM | Gigabyte GA-890GPA-UD3H | GTX 670 2GB | 5TB HDD, Intel X25-M G2 80GB -

Permalänk
Antielefant

Frågan för fasta bryggor är bara hur många PCI-platser de spannar.. det är oftast två, men inte alltid. Stämmer spanningen passar de på vilket annat SLI-moderkort som helst.

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync

Permalänk

Ingen som har lust att skicka en flexibel SLI brygga till mig? Dem glömde skicka med till mitt Mobo när jag beställde och jag behöver bryggan omgående. Självklart ger jag er en slant för besväret

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fundamentals
Ingen som har lust att skicka en flexibel SLI brygga till mig? Dem glömde skicka med till mitt Mobo när jag beställde och jag behöver bryggan omgående. Självklart ger jag er en slant för besväret

Kan skicka en imorrn om jag kommer ihåg. PM:a addressen din till mig.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk

HEJ ÄR SJÄLV I BEHOV AV EN SLI KABEL FÖR MINA GAMLA GEFORCE 7600GT.

Undrar om någon har en över? letat på nätet men hittar inte, inet.se har en men är 40mm jag behöver 60mm. tacksam för svar. mvh

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95

Haha, 6kr tror jag dom har höjts till iaf

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallor
Haha, 6kr tror jag dom har höjts till iaf

Lol. Det där var mitt första brev jag någonsin skickat

Aja, dessutom har Konsum i Ånge sänkt priset på Calippo Refresher från 11:- till 9:-. Märkte det idag då jag cyklade ner och köpte en

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Stationär : Ryzen 5600x | Asus B550m | Asus RTX3080 | 32GB DDR4 | Corsair AX750 | TJ08-E Vattenkyld | 2xAcer XB271HU
ESX host 1 : ESX+VS 6.0 | SuperMicro X8STE | Intel Xeon E5620 | 48GB DDR3 ECC/REG | Areca 1680x+HP SAS Expander | 22x Hitachi 3TB 5k3000 | APC SMART-UPS 1500 |
ESX host 2 : ESX+VS 6.0 | Intel DQ77KB itx | Xeon E3-1265L v2 | 16GB SODIMM | 2x Samsung 850pro 250GB |

Permalänk

Re: SLI-brygga - Köpa vart?

x

Visa signatur
Permalänk

x

Visa signatur
Permalänk

hjälp!

Letar efter "SLI Flexible Bridge Cable" men hittar inget. Har asus grafikort och gigabyte moderkort. Så det är väll iaf en asus brygga jag bör ha? Någon som vill sälja en sli brygga kanske? eller vet vart man hittar en billigt?

Visa signatur

Kotten

Permalänk
Medlem

Hopp min tur att frälsa tråden

http://www.24seven.nu/product_info.php?cPath=56&products_id=6...

Köpte min där, fungerade fin fint. Den kom till brevlådan efter 3 dagar och ser exakt ut som på bilden ovan.

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.