Crysis Warhead med XFX radeon HD 5850 black edition

Permalänk
Avstängd

Crysis Warhead med XFX radeon HD 5850 black edition

Hejsan jag undrar hur många det är som kan köra crysis warhead på very high kvalite med 8 gånger antialising på med bra FPS med XFX radeon HD 5850 black edition ? själv hamnar jag på runt 30 till 34 FPS med allt bottat utan vertical sync. Är det bra eller är det dåligt med FPS då ? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem

ingen aning men ja kör de på ett gammalt trött gts250, elle de va när ja hade xp men endå0... en kompis te mig har 2st 5970 30% övercklockade 20-25% kanske och intel i7 hexa också övercklockat å de laggar som fan när han kör de maxat, dock på projektor då. de känns som ett dåligt resultat, elle?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeathAdder89:

Hejsan jag undrar hur många det är som kan köra crysis warhead på very high kvalite med 8 gånger antialising på med bra FPS med XFX radeon HD 5850 black edition ? själv hamnar jag på runt 30 till 34 FPS med allt bottat utan vertical sync. Är det bra eller är det dåligt med FPS då ? Mvh.

Får ungefär samma, har black edition och phenom 940.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeathAdder89:

Tror det är ganska så normalt, testade Crysis för ett bra tag sedan på min ATI HD3870 där körde jag på lägsta med lite lagg då och då men för det mesta med flyt.

Föresten är du från Lidköping och 89'a ? Känner vi varandra ?

Permalänk
Medlem

Crysis är krävande, vad mer kan man säga