Permalänk
Proffsmoddare

nu var det dags

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;10200453']http://img411.imageshack.us/img411/8263/win7online.jpg

nu var det dags

Vad ska du göra med den där? Dörrstopp? Frisbee?

Visa signatur

tack o bock

Permalänk

3 Liter jordgubbar igår.
10 Liter jordgubbar idag
och ca 1-2 L plockade från landet här hemma

blir att frossa jordgubbar med grädde och sno ihop en tårta sen så

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Nätbok - Acer Aspire One D250

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Timpa:

Vad ska du göra med den där? Dörrstopp? Frisbee?

Jag förutsätter att en medlem på sweclockers vet vad man använder ett operativsystem till. Om inte har man nog hamnat lite fel...

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;10200634']Jag förutsätter att en medlem på sweclockers vet vad man använder ett operativsystem till. Om inte har man nog hamnat lite fel...

Butthurt much?
Som om du inte förstod ironin.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Martiis:

Butthurt much?
Som om du inte förstod ironin.

Dryg fråga får drygt svar plain and simple

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Då temperaturen här precis börjat vända från att ha sniffat på 38 grader så blev det detta:

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Casemod-mästare

jag hoppas detta räknas som inköp

http://www.sweclockers.com/galleri/5585-mr3ds-egentillverkade...

EDIT: glömde en bild...

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;10200678']Dryg fråga får drygt svar plain and simple

Mja, jo. Men det kändes bara som om du förstod humorn när han frågade vad du skulle med den till. Ditt svar var lite för uppnäsigt. Men men, trevlig sommar på dig med

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Trodde först att det var en granathylsa

Permalänk
Casemod-mästare
Skrivet av sunnis:

Trodde först att det var en granathylsa

så farlig är inte jag :3

Permalänk
Medlem

Blev lite mer köp på steamrean

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk

Blev med iPhone 4 förra måndagen.

Inte en dag för tidigt. Först nu jag fått igång den dock eftersom Telia failar med micro SIM.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Hedersmedlem

Blev Bioshock2 och Borderlands för 25€ totalt på Steam. Trevliga priser!

Frågan är bara när man ska hinna spela?

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReloadMaster:

http://media.threadedinput.com/2010/07/IMG_0176.JPG

Inte en dag för tidigt. Först nu jag fått igång den dock eftersom Telia failar med micro SIM.

Beställt från UK?

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Skrivet av SunQ:

Beställt från UK?

Japp, riktigt smidigt kom fram över helgen bara så det var riktigt schysst.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReloadMaster:

Japp, riktigt smidigt kom fram över helgen bara så det var riktigt schysst.

slutligt pris och tillvägagångssätt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReloadMaster:

http://media.threadedinput.com/2010/07/IMG_0176.JPG

Du vet att du kan annars klippa till microsim kort?

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Skrivet av hoz:

slutligt pris och tillvägagångssätt?

9000 via en gammal ebay kontakt som jag kände att jag kunde lita på.

Skrivet av m3rnel:

Du vet att du kan annars klippa till microsim kort?

Haha tro mig jag försökte, men jag är liksom född inkompetent

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Idag kom min efterlängtade iMac 27"

Permalänk
Medlem

Välbehövlig pelarfläkt i värmen, 249:- på ÖoB

Visa signatur

[ Corsair 3500X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 9800X3D ] [ Asus 4080 Super OC ] [ Asus TUF X870-Wifi ]
[ 32GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000Mhz DDR5 ] [ Samsung 990 Pro 2TB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ]

Permalänk

Delar till spaceball för en v70n

Dessa delar ska med lite förhoppning bli så här:

Ett vältränat volvo öga ser att det är en 5vxl spaceball + platta från en 6vxl. Då man efter 2005 enbart sålde spaceball med m66 som är 6vxl. Så har därför blivit en platta från en 2005'a, kula, spak + knopp från en 03'a. Blir lite meck nu i veckan hoppas jag.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

2st i bröstvårtorna, antar att folk föredrar produktbild.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Jo, ibland kan man få dispens från kravet på att inte använda produktbilder.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Avstängd

Acer Aspire TimelineX 4820TG

Rent tekniskt har jag inte köpt denna, det är ersättningsdator för min gamla, fick presentkort av försäkringen så den kosta 9990kr

Samsung Galaxy S - 2990kr obunden sprillans ny, erbjudande via jobbet. Den kommer väl förhoppningsvis ersätta min Iphone 3GS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whazza:

Vad är det för skärm apple har i sina imacs, dom har jävligt grym färg och skärpa

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

http://shop.tribe.se/pics/1060.jpg

Nu tycker jag du har lite bråttom till slutsatserna jag ^^

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

Vad är det för skärm apple har i sina imacs, dom har jävligt grym färg och skärpa

ips-paneler. sanslös färg och skärpa

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av P-NILZ:

http://shop.tribe.se/pics/1060.jpg

Skrivet av belga:

Nu tycker jag du har lite bråttom till slutsatserna jag ^^

Tycker som belga, trots allt ska man helst inte posta produktbilder i denna tråd utan egentagna ^^