Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

bra bil spel sökes

funderar på att köpa en logitech g27 men tycker det inte fins några bra bilspel till dator. just nu spelar jag mest forza motorsport 3 till xbox 360 men det e typ simulator spela jag söker inga overkliga bäbis spel och bra grafik är ganska viktigt

Permalänk

LFS live for speed

Permalänk
Medlem
Skrivet av magnus9309:

funderar på att köpa en logitech g27 men tycker det inte fins några bra bilspel till dator. just nu spelar jag mest forza motorsport 3 till xbox 360 men det e typ simulator spela jag söker inga overkliga bäbis spel och bra grafik är ganska viktigt

Formula 1, fast inget "bilspel" utan ett riktigt racing spel.

Visa signatur

Stationär: i7 6700k, GTX1060, Xonar Essence STX, mm.
Laptop: Asus UX32vd, 10GB RAM & 250GB SSD.
Högtalare: Dynavoice Dynamite 12. Förstärkare: Atoll. Slutsteg: Atoll, Hörlurar: Sennheiser HD650, Sennheiser Momentum Wireless.
<<Amatör Audiofil // Musikälskare>>

Permalänk
Medlem

Jag vet att detta kanske inte är det bästa spelet, men jag tycker
Need For Speed Shift är väldigt kul, har dock bara Ps3 kontroll :/

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av magnus9309:

funderar på att köpa en logitech g27 men tycker det inte fins några bra bilspel till dator. just nu spelar jag mest forza motorsport 3 till xbox 360 men det e typ simulator spela jag söker inga overkliga bäbis spel och bra grafik är ganska viktigt

Testa Iracing dom kommer att släppas en F1 bil till det snart. Absolut seriösaste online racingen man kan få, det går inte att jämföra med resten av spelen, men det kostar multum att köra tyvärr. Jag har testat de flesta andra typ GTR, Race07, Rfactor mm. Det är stor skillnad, Iracing är en simulator de andra är spel.

Permalänk
Medlem

RBR bästa rallyspelet ever! Dock inte särskillt bra grafik men men

Permalänk
Medlem

GTR Evolution - Developed by SimBin dålig grafik inte det nyaste. dock garanterat bästa känslan med g27

Visa signatur

6600k Asus z170 16gig ddr4| Custom vatten loop | Corsair HX750 Gold | xl2411 | U2711 | Corsair Carbide Air 540 | Corsair force 3 ssd | Creative Sound Blaster Z | Sh 650hd | Røde Podcaster
Ducky Mini/ Razer DA 2013

Permalänk

Colin Mcrae Dirt 2 kanske?

Visa signatur

Gaming, Better than nothing. | Intel Core i7 4970k @ 4.4 GHz | Corsair H80i | Asus Maximus VII Hero | Corsair Dominator Platinum Cl9-9-9-24 2x4GB @ 1600 MHz | Asus GTX 780 DC2 @ 1.1 GHz Boost | 2TB Seagate | Samsung 840 EVO 250GB | FD Define R4 | FD Newton R3 80+ Platinum 600w |

Permalänk

Simbin

Skrivet av znirreoc:

GTR Evolution - Developed by SimBin dålig grafik inte det nyaste. dock garanterat bästa känslan med g27

Simbin är bäst! Är grymt bra på känsla. Kolla gtr evo eller race 07.
Dom håller på med nya gtr med.

Permalänk

race driver grid !

Visa signatur

Gigabyte Z87-X OC ,4770K@4.5,Vengance 16GB,Asus 980Ti Strix ,3x Dell Ultrasharp U2412M [5760x1200]