Permalänk
Medlem

Kylmatta för laptop

Tja jag har en polare som spelar på laptop. Han har problem med kylningen och funderar på en kylmatta. Han har redan testat en men blev inte riktigt nöjd. Han frågade mig om det inte finns någon sådan matta som går på 220v i vägguttaget istället för usb 12v. Men har inte hittat någon sådan så nu frågar jag er istället

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4/Athlon II X3 3,2GHz/Corsair TWIN2X 8GB 800MHz/Sparkle Geforce GTX260 216Core/Corsair TX650W/Coolermaster Centurion 534+/Win7 64-Bit

Permalänk
Medlem

bump

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4/Athlon II X3 3,2GHz/Corsair TWIN2X 8GB 800MHz/Sparkle Geforce GTX260 216Core/Corsair TX650W/Coolermaster Centurion 534+/Win7 64-Bit

Permalänk
Inaktiv

*PlatsHållare*

Permalänk

Läsa en artikel om kylplattor för ett tag sedan(hittar tyvärr ej), enligt den var kylplattor ganska ineffektiva. Fanns några som gjorde mer skillnad, fast de lät rejält mycket.

Visa signatur

Oscar the tegni

Permalänk
Medlem

Jag har en Cooler Master NotePal U2 Notebook Stand Black (Dual-Fan) | MaxFPS.se till min laptop, den kyler riktigt bra. Klarar av att kyla min polares laptop som är en bra bit kraftigare än min.

Edit: Bumping är inte tillåtet här på Sweclockers btw.

Visa signatur

5700X3D | 5080 Prime OC | Katt

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceogar:

Jag har en Cooler Master NotePal U2 Notebook Stand Black (Dual-Fan) | MaxFPS.se till min laptop, den kyler riktigt bra. Klarar av att kyla min polares laptop som är en bra bit kraftigare än min.

Edit: Bumping är inte tillåtet här på Sweclockers btw.

Ok Ska kolla på den:) KK visste inte det

Visa signatur