Permalänk
Medlem

Hjälp med musfötter...

Musfötterna på min Razer Imperator har nötts bort och musen skrapar i min musmatta ibland så jag undrar kan man köpa någon slags ersättningsfötter eller liknande musfötter till Imperatorn någonstans?

Visa signatur

CPU: 4670K @ 3.4GHZ - GPU: GIGABYTE GTX 770 - Chassi: CORSAIR CARBIDE 330R - Moderkort: ASUS Z87-A - Nätagg: BE QUIET! PURE POWER L8 630W

Permalänk
Medlem

pröva att checka in maxfps.se
till Razer | MaxFPS.se

Visa signatur

|Intel i7 8700k|ASUS Prime Z370-A| 16 GB RAM @ 3000Mhz | GTX 1080 | SteelSeries Rival 310 | Razer BlackWidow Chroma |
DieMudda™

Permalänk
Medlem

Corepad Skatez Pro for Razer Imperator | MaxFPS.se
Det är bara de här jag hittar på MaxFPS som är till Imperatorn, någon som vet ifall de är något att ha?

Visa signatur

CPU: 4670K @ 3.4GHZ - GPU: GIGABYTE GTX 770 - Chassi: CORSAIR CARBIDE 330R - Moderkort: ASUS Z87-A - Nätagg: BE QUIET! PURE POWER L8 630W

Permalänk
Butiksrepresentant

Corepad är bra, annars skulle vi inte sälja dem Ett annat alternativ är remsor som du klipper till själv: All-round/remsor | MaxFPS.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daniel Flöijer:

Corepad är bra, annars skulle vi inte sälja dem Ett annat alternativ är remsor som du klipper till själv: All-round/remsor | MaxFPS.se

Då litar jag väl på dig och lägger en beställning på Corepad.

Visa signatur

CPU: 4670K @ 3.4GHZ - GPU: GIGABYTE GTX 770 - Chassi: CORSAIR CARBIDE 330R - Moderkort: ASUS Z87-A - Nätagg: BE QUIET! PURE POWER L8 630W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gysztaf:

Då litar jag väl på dig och lägger en beställning på Corepad.

Se bara till att ha gjort ren innan du sätter på nya annars lossar dom

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blabbet:

Se bara till att ha gjort ren innan du sätter på nya annars lossar dom

Förhoppningsvis finns det någon liten manual, jag har inte gjort sådant här förut.

Visa signatur

CPU: 4670K @ 3.4GHZ - GPU: GIGABYTE GTX 770 - Chassi: CORSAIR CARBIDE 330R - Moderkort: ASUS Z87-A - Nätagg: BE QUIET! PURE POWER L8 630W

Permalänk
Medlem

Jag har fått musfötterna nu men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Ska jag ta bort de gamla musfötterna som sitter på min Imperator och om jag ska det, hur gör jag?

Visa signatur

CPU: 4670K @ 3.4GHZ - GPU: GIGABYTE GTX 770 - Chassi: CORSAIR CARBIDE 330R - Moderkort: ASUS Z87-A - Nätagg: BE QUIET! PURE POWER L8 630W

Permalänk
Medlem

Tryck på dem över bara, ska nog fungera bra

Permalänk
Avstängd

Det är ingen raketforskning, slit bort dem gamla å på med dem nya, krångligare/svårare än så är det inte.

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erniaa:

Tryck på dem över bara, ska nog fungera bra

Skrivet av Leon1:

Det är ingen raketforskning, slit bort dem gamla å på med dem nya, krångligare/svårare än så är det inte.

...Nu är man lite kluven, men jag antar väl att jag försöker riva bort musfötterna, man vill ju ha så bra resultat som möjligt.

Visa signatur

CPU: 4670K @ 3.4GHZ - GPU: GIGABYTE GTX 770 - Chassi: CORSAIR CARBIDE 330R - Moderkort: ASUS Z87-A - Nätagg: BE QUIET! PURE POWER L8 630W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gysztaf:

...Nu är man lite kluven, men jag antar väl att jag försöker riva bort musfötterna, man vill ju ha så bra resultat som möjligt.

Ta bort dem gamla sen sätt dit dem nya!

Är inte svårare än att sätta tassar på vanliga möbler?

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Ta bort de gamla rengör försiktigt med exempelvis T-röd klistra på de nya. KLART