SweClockers drop!

fråga som säkert svarats på 100 gånger!

Permalänk
Medlem

fråga som säkert svarats på 100 gånger!

finns det NÅN möjlighet att som exempel använda ventrilo för en out port till hörlurar, och tex en films ljud i VLC ut genom en annan port?

har 2 3,5mm kontakter för ljud ut i min dator (1 fram, 1 bak) GÅR det här?

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem

Ja, det går på vissa ljudkort. Det måste ha stöd för att spela ljud på 2 olika ställen dock, om ditt har det kan du välja den ljudenheten du vill ha i vent under options i vent så kommer ljudet från vent gå ut genom den utgången och ha den andra som standardenhet

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

Jag har en port satt till komunikation och en port som standard ljud enhet.
så en port går till headset och en går till gögtalarna med olika ljud.

går att ställa in om du högerklickar på högtalaren nere till höger och väljer "uppspelningsenheter"

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | ASUS RTX 4070 Super
LAPTOP Lenovo P1 | i7 13700H | RTX A1000

Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Stödjer inte ljudkortet flera ljuduutgångar samtidigt kan du sätta in ett extra kort i datorn eller köra med ett USB-ljudkort.

Visa signatur

Server: HP 6300 pro, RAID 1 m.m + 10" netbook Xubuntu
TVrum: Laptop Fujitsu i7
Dotterns: MSI gaming laptop i5, GTX 1050ti
Frugans: Laptop Fujitsu i5
Bärbara 2st 10" + 1st 15,6"

Permalänk
Medlem

Jag kör med ett program som heter Realtek HD Audio Manager, tror de ska fungera för har sett att skolans datorer har de programmet och det är något annat moderkort än de ja har. väldigt enkelt program me många roliga inställningar. om du testar skriv gärna tillbaks vore kul att veta om de funka