Permalänk

CS-final DH live

Tänkte bara tipsa om att CS-finalen i DH är igång nu och att jag upptäckte att man kan se den live på svtplay!

Live - E-sport: Dreamhack Winter | SVT Play

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

faaaamaaaaas lol

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av elghinnarisa:

faaaamaaaaas lol

Skönast + Team knife haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av elghinnarisa:

faaaamaaaaas lol

fyfan vad fult de uttalade det.:P

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sewerin:

fyfan vad fult de uttalade det.:P

jo men mena, sätt där och fundera typ 3 sek "fan pratar han om?"
faaaaamaaaaas bla bla bla faaaaamaaaaas lol xD

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av elghinnarisa:

jo men mena, sätt där och fundera typ 3 sek "fan pratar han om?"
faaaaamaaaaas bla bla bla faaaaamaaaaas lol xD

Haha ja, tyckte den ena av kommentatorerna var riktigt rörig. Han sa alltid "Där tog markeloff 2 fina frags. Eller nej jag menade ceh9!" xD

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sewerin:

Haha ja, tyckte den ena av kommentatorerna var riktigt rörig. Han sa alltid "Där tog markeloff 2 fina frags. Eller nej jag menade ceh9!" xD

han är lite efter, eller va allafall, får se hur de går nästa gång
diggar killen som danse dranei dansen xD
va ju ifs hardstyle musik hade dragit en shuffle då xD

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fint att Svt har lite koll iaf.

Visa signatur

GTX 260 SC | GTX 280 SLI | GTX 280 Tri SLi | GTX 590 Quad SLi | GTX 980 ti | RTX 2080 Ti Strix OC | RTX 3090 Strix OC | RTX 4090 Strix OC
The Way It's Meant to be Played|NVIDIA

ASUS MAXIMUS Z790 APEX Encore | i9-14900KS (delidded/direct-die) | 2x24GB G.Skill 8000 M-die | Corsair AX1600i | Samsung 990 PRO 4TB | Corsair 7000D Airflow | 15x Corsair ML Pros (8x ML120 Pro, 7x ML140 Pro) | Rads 360+360+420 | LG C3 48" 120Hz

Permalänk
Medlem

är inte intresserad av cs längre men har glömt hur kul det är att kolla på topmatcherna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quickzor:

är inte intresserad av cs längre men har glömt hur kul det är att kolla på topmatcherna!

lite av samma för mig, kul att spela nu och då (inte ofta eller länge) men alltid kul att kolla på de riktigt bra spelarna

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av elghinnarisa:

lite av samma för mig, kul att spela nu och då (inte ofta eller länge) men alltid kul att kolla på de riktigt bra spelarna

Själv spelar man CS:S men gillar att kolla på 1.6 matcher.

Na'Vi kommer ta det dock

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon157700:

Själv spelar man CS:S men gillar att kolla på 1.6 matcher.

Na'Vi kommer ta det dock

spelade mycket css förut men sen sluta jag nu ett tag, och nu är jag heeelt värdelös! förutom när jag är full, spelade på fyllan en gång och ägde skiten ur alla på 4 olika servrar xD

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av elghinnarisa:

spelade mycket css förut men sen sluta jag nu ett tag, och nu är jag heeelt värdelös! förutom när jag är full, spelade på fyllan en gång och ägde skiten ur alla på 4 olika servrar xD

så om du ska bli elit spelare blir du då även alkoholist ? 2 flugor i en smäll

Permalänk

Tack för länken, hahahah fan va ja skratta när han sa ryggsäck där i spawn, första rundan av andra halvan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nfskillen:

så om du ska bli elit spelare blir du då även alkoholist ? 2 flugor i en smäll

ja fan alla sitter där med deras vatten och energy drick, jag sitter men en vodka och en spy hink xD

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av elghinnarisa:

ja fan alla sitter där med deras vatten och energy drick, jag sitter men en vodka och en spy hink xD

Kvällens haha!

Permalänk
Medlem
Skrivet av elghinnarisa:

elr ceh9 juice

Permalänk
Medlem
Skrivet av saltiiz:

elr ceh9 juice

ja fan de är ju den jag snor i pausen och groggar med!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av elghinnarisa:

ja fan de är ju den jag snor i pausen och groggar med!

smart

Permalänk
Medlem

fan kom precis o såg vem som fan hade gärna följt finalen =(

Permalänk
Medlem

bara jag som tycker engelska suger total både från de svenska gubbarna och navi?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quickzor:

Fyfan vad underbart Na'vis flashspel var när de skulle ta över A site som T, minns inte vilken runda dock (kommentatorerna pratade en del om det)

Visa signatur

Permalänk

Hysteriskt kul med alla "facktermer" som används av kommentatorerna. Här kommer några som fick mig att le:

"han börjar med att lägga en expeditions-flash"

"... zonic misstänker en tremanna-boost"

"Arcadion lägger den första flashen för att ta bort en eventuell AWP-peak."

Sågar paran:
"Med paran får du 'most bang for the buck', frågan är om du får banget där du vill ha det"

"Man kan ligga sömnlös om nätterna om man glömmer köpa defuse kittet."

"... men trace hittar honom med ett insta-HS!"

^^

Permalänk
Medlem

Ja det var kul kom in i live sändningen igår precis när dom vann =/ men kollade idag på finalen i 1.6 och i street fighter IV väldigt kul