Permalänk

Gaming Dator 16k

Är inte så hajj på dessa lite mer dyrare byggen, men tyckte att de lät bra med dessa delar ,

så vad tycks (:

ska klara nästan alla spelen på 1920x1080 med nästan högsta på inställningar osv osv.

(Inte jag som ska ha utan kompis)

något som behöver ändras/bytas ?

Permalänk
Medlem

om han ska fixa sli 580 senare kommer 750w inte räcka till. så tryck i ett 1000w om planerna är så för framtiden.

Visa signatur

<Dator> Chassi: Fractal Design Torrent | CPU: AMD 9950X3D | CPU Kylare: Noctua NH-D15 G2 | MB: Msi X670E Gaming Plus WIFI | RAM: Kingston 64GB DDR5 6000MHz CL30 | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB | GPU: Msi RTX 5090 Suprim SOC

Permalänk
Skrivet av Zienx:

om han ska fixa sli 580 senare kommer 750w inte räcka till. så tryck i ett 1000w om planerna är så för framtiden.

Okej, så det är endast det då? inget annat?

Edit* la till ett Komplett.se - Cooler Master Silent Pro M1000 1000W ist för det som är i listan

Permalänk
Medlem

Här har du ett paket från Inet

Men jag skulle nog satsa på två stycken 470 i SLI
EDIT: Njaa, satsa på de du/han tycker är bäst, spelar inte så stor roll, bättre uppgraderingsförmåga med 580 vid senare tillfälle

Permalänk

okej, tror nog det blir de från komplett, då han vill köpa allt på samma ställe och han vill ha det chassit jag hade valt på mitt paket där.

men om allt passar/funkar ihop och ser bra ut så blir det de

*edit* är ni på DH eller? för vem annars är uppe ca halv 5 en söndag :^^ ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av xps_martin:

okej, tror nog det blir de från komplett, då han vill köpa allt på samma ställe och han vill ha det chassit jag hade valt på mitt paket där.

men om allt passar/funkar ihop och ser bra ut så blir det de

*edit* är ni på DH eller? för vem annars är uppe ca halv 5 en söndag :^^ ?

Haha Jag är inte på DH Men har lirat BF Bad company 2 hela natten med polare

Komplett paket:

Permalänk
Medlem

Så nu har du 12 gb och ett jävligt fint svenskt chassi:)

12 gb istället:D https://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vi... lägg till den sen , och dubbelkolla allt:)

Visa signatur

Phenom II B25 @ 2.7ghz , Corsair 2x2gb 667mhz , Seagate 160gb , 3870HD @ 850mhz Core Stock Mem , FSP 400W 85+ Bronze , Ace Ecco 420 Case , Asus M4A78-AM

Permalänk
Medlem

Om du läser lite i tråden innan du postar så ser du att han vill ha NZXT chassit. Inte R3

Permalänk
Medlem

Då kan han byta ut chassit bara : ) så är problemet löst

byt ut de då:)

Visa signatur

Phenom II B25 @ 2.7ghz , Corsair 2x2gb 667mhz , Seagate 160gb , 3870HD @ 850mhz Core Stock Mem , FSP 400W 85+ Bronze , Ace Ecco 420 Case , Asus M4A78-AM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tsarn:

byt ut de då:)

Finns inte på inet och han vill beställa allt från komplett