Sweclockers Game Of The Year 2010

Permalänk

Mass effect 2 ! Solklar vinnare för min egen del.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk
Medlem

Bara AAA-titlar? Du måste inte ta med varenda obskyra indiespel, men åtminstone de som är riktigt stora, t.ex. minecraft borde vara med.

Visa signatur

AMD 955 BE | Corsair 1600 MHz XMS3 |Gigabyte 890GPA-UD3H | HD5850 PCS+ | Fractal Design Tesla 550 Watt | Fractal Design Define R2 | Samsung Spinpoint F3 1TB

Permalänk
Medlem

Fallout New vegas inget snack om saken, mer innehåll i spel får man verkligen leta efter. Försökte gilla Mass effect 2, men spelet var slut innan det knappt hann börja, sen var det inte ens i närheten så bra story som i ettan.

Visa signatur

CachyOs. MSI MPG Z490 GAMING PLUS// Intel Core i5-10600K@4800Mhz// Radeon rx 6800 16gb // Corsair VENGEANCE LPX 32GB.

Permalänk

Förstår inte att så många har röstat på black ops:P

Visa signatur

Amd Phenom 6 1090t@3.6Ghz, Noctua d-14,Asus 570, Kingstone 4x2 G 1600Mhz, Gigabyte GA-890FXA-UD5, Socket-AM3, CM Silent pro 700W, Chassi: CM 690 II Advanced Svart, Massa fläktar. Windows 7 pro, 64 bitars

Permalänk
Medlem
Skrivet av eriand08a:

Förstår inte att så många har röstat på black ops:P

12 åringar vettdu

Min röst gick till Starcraft 2 iaf

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maltek:

Bara AAA-titlar? Du måste inte ta med varenda obskyra indiespel, men åtminstone de som är riktigt stora, t.ex. minecraft borde vara med.

men sen så har ju minecraft inte släppts heller, är ju bara beta.

Men tycker det är konstigt att bf bc2 får så många röster visst ett bra spel men det var jävligt buggat i början :/ så det släpptes nog ett halvår för tidigt

Permalänk
Medlem

Har haft en otroligt negativ inställning emot WoW ganska länge nu, men med Cataclysm så börjar spelet faktiskt bli kul. Kommer dock inte ge det min röst eftersom jag inte har kört en enda Instans/Raid ännu, som jag hört har blivit roligare. Vi får se vid endgame om det håller. Men annars måste jag nog rösta på Mass Effect 2, ett av de bättre spelen jag spelat det här året, som jag faktiskt kan tänka mig komma tillbaka till. Red Dead kunde blivit mitt val, med eftersom jag inte kommit igenom hela spelet tänkte jag mig att det var dumt...

Permalänk
Medlem

Lägger min röst på new vegas för att supporta Fallout. Fallout 3 var helt enkelt det bästa, new vegas är också ett skit grymt spel.

Bad company 2 har jag inte kört då jag inte tycker om moderna krigsspel och jag har gett upp på cod efter att cod 5 kom ut.
Battlefield blev väldigt tråkigt efter att Vietnam kom ut, blev så himla besviken på Battlefield 2, 2142 och resten av spelen. Bad company 2 Vietnam, jag ska ge den en chans åtminstone då det inte kommer vara modern krigsspel

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem

Givetvis Mass Effect 2 finns många ambitösa spel, SC2, Bioshock 2, BF2 etc. Men Mass Effect 2 står över de andra i mina ögon.

btw, vet inte om Singularity släpptes 2010, men isåfall tycker ja de bör vara på listan

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem

Fallout: New Vegas får min röst. Men med Mass Effect 2 väldigt tätt efter Båda två helt lyssande spel!

Permalänk

Sjukt att bada Blizzard spelen har over 10% rosterna trots konsoler passar enbart till PC/MAC! STOLT DAMN! xD

Permalänk

Om man fick välja bland alla format så är Red dead redemption lätt årets bästa spel imo men bland PC-spelen på listan hade jag nog roligast med Starcraft II

Permalänk
Medlem

Mitt alternativ tror jag skulle ha varit God Of War III eftersom jag spelar till 99% på PS3 men av de alternativen som finns så blir det Cod:Black Ops tätt följt av Mafia II.

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hojte:

men sen så har ju minecraft inte släppts heller, är ju bara beta.

Men tycker det är konstigt att bf bc2 får så många röster visst ett bra spel men det var jävligt buggat i början :/ så det släpptes nog ett halvår för tidigt

Citerar mig själv, "t.ex. minecraft.". Recettear är väl ett annat exempel. SMB eller VVVVVV. Plain sight. Finns massor med exempel. Personligen skulle jag säga Mount and blade: Warband som årets spel. Jag tror jag spelade det 80 timmar under två veckor.

Visa signatur

AMD 955 BE | Corsair 1600 MHz XMS3 |Gigabyte 890GPA-UD3H | HD5850 PCS+ | Fractal Design Tesla 550 Watt | Fractal Design Define R2 | Samsung Spinpoint F3 1TB

Permalänk

Det är lite roligt att kolla här. Mainstream spel som egentligen är värdelösa leder, dock skriver alla i tråden lite tyngre spel och en fin motivering.

Varför skriver inte lite fler av BC spelarna motiveringar?

ME2 all the way! Thane is king!

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Det är nu ungefär 10 dagar kvar till ett nytt år, ett år som kommer bjuda på väldigt mycket såsom Crysis 2, Mass Effect 3, kanske Battlefield 3 och kanske rent av Diablo 3 (okej, sannolikheten är minimal ). Men innan de spelen släpps måste vi bestämma oss för vilket spel som var det bästa under 2010. Så vilket tycker du var det bästa? Motivera gärna.

För min del måste jag säga Bad Company 2. Visst, det var inte ett färdigt spel som släpptes, men ett förbannat kul sådant. Nu är det så gott som fixat, och jag kan sätta mig, snart ett år efter release, och spela och fortfarande känna att fyfan vad roligt detta är!

Starcraft 2 här ;3

På tal om diablo 3 så har en release date pic leakat på många sidor som visar att db3 kommer ut 2011 q4

Permalänk
Medlem

ME2 såklart!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maltek:

Antingen så ser man det som att Minecraft inte har släppts ännu, eftersom att det fortfarande är i Beta, eller så ser man det som att det släpptes innan 2010. I vilket fall som helst så passar inte Minecraft in i denna poll, eftersom att det är just det bästa spelet 2010 som röstas fram.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

La min röst på Civ 5. Inga bra spel som kom ut igår.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk

Arma2 Operation Arrowhead

Oändligt med nöje, innehåll och diverse moddar! Utöver detta så kan jag inte påstå att det har kommit något vettigt alls under 2010, bara "mainstreamifierade" besvikelser.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro