Permalänk

Rea på Netonnet!

Skulle bara vilja ge tips på att netonnet har en väldigt bra rea just nu som jag tycker alla ska kolla igenom! http://www.netonnet.se/art/dator

Visa signatur

Bärbar superdator typ lite halft.

Permalänk

Tyvärr satte de bara "sänkt pris" lite huxflux så rean är inte så färsk som den verkar. Vissa "reavaror" har haft oförändrat pris sen årsskiftet.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Nej, den på Netonnet är inte K-modellen, alltså har den inte upplåst multiplier.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZiNikor:

Nej, den på Netonnet är inte K-modellen, alltså har den inte upplåst multiplier.

Okej, men är de värt att lägga 700 kr mer på de då?

Visa signatur

[]

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoofnBafn:

Netonnets verkar vara en vanlig modell som inte kan överklockas. Alltså inte en K modell

Okej :P. Antar att man tjänar på att köpa K-modell alltså ?

Visa signatur

[]

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ceddan93:

Okej, men är de värt att lägga 700 kr mer på de då?

Bara om man skall överklocka men skall man inte det så kan man ta den billigare modellen då de annars presterar lika.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaLo:

Bara om man skall överklocka men skall man inte det så kan man ta den billigare modellen då de annars presterar lika.

Okej, jag kan inte överklocka ändå. Men den cpu på Netonnet är bra för spel och så?

Visa signatur

[]

Permalänk
Avstängd

Slog till på en 18,5 tums LCD för 499, blir bra i min lillebrors rum.

tack för tipset.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ceddan93:

Okej, jag kan inte överklocka ändå. Men den cpu på Netonnet är bra för spel och så?

Grafikkortet är mer avgörande men du får inte mycket bättre processor oavsett pris så den kommer hålla länge även för framtidens mer krävande spel. Det finns dock inga moderkort för 1155 sockeln just nu så du får vänta tills de kommer ut igen.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Skrivet av WolfOfVengeance:

Tyvärr satte de bara "sänkt pris" lite huxflux så rean är inte så färsk som den verkar. Vissa "reavaror" har haft oförändrat pris sen årsskiftet.

Precis, lite fult gjort med ändå bra priser.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Skrivet av Rickard11:

Precis, lite fult gjort med ändå bra priser.

Visst e där det, men var fruktansvärt irriterande när man hängde framför skärmen i 2h fast man var svintrött för att få möjligheten att göra ett klipp.

Permalänk

inhandla en 18,5" skärm + en arctic cooling fläkt för 640kr, billigt billigt skärmen kosta annars drygt 1000 o kylaren 200 perfekt till surfdatorn

Visa signatur

dRft

Permalänk
Medlem

Angående rean på Netonnet. Ska de sluta med datorkomponenter tro?? Har kollat på deras hemsida under några veckor nu och de flesta saker jag varit intresserade av står antingen som "Inte i lager" eller har försvunnit från sortimentet. Verkar inte som att lagren fyllts på den senaste tiden, så därav frågan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xistan:

Angående rean på Netonnet. Ska de sluta med datorkomponenter tro?? Har kollat på deras hemsida under några veckor nu och de flesta saker jag varit intresserade av står antingen som "Inte i lager" eller har försvunnit från sortimentet. Verkar inte som att lagren fyllts på den senaste tiden, så därav frågan.

De kanske tänkt förnya sortimentet eller har en ny leverantör?

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

SIBA har köpt upp en stor del av Netonnet...Kanske därför.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass