Permalänk
Medlem

skicka pm om du vill lira bc2

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

Project Reality till BF2 är grymt kul. Inte så mycket skjutande utan strategi, hur man ska ta sig in i staden, försvara byggnader osv. Känns som irl

WORD!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Funderat på att damma av det och installera det, spelar mycket folk fortfarande?

Skapligt iallafall, men helt klart värt det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluminium:

Skapligt iallafall, men helt klart värt det!

Allright får se hur jag gör med saken då

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

Project Reality till BF2 är grymt kul. Inte så mycket skjutande utan strategi, hur man ska ta sig in i staden, försvara byggnader osv. Känns som irl

Låter spännande.Vad är det för nått? En modd?

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Låter spännande.Vad är det för nått? En modd?

Yes. Ett av mina favorit spel just nu, får se om BF3 slår det.

http://www.realitymod.com/downloads.html

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

Precis!
Project Reality gör så att man måste vara besättningsman för tank/APC, pilot för roflcopter etc etc.
Sen kan man välja mellan olika attachments också...

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

Yes. Ett av mina favorit spel just nu, får se om BF3 slår det.

http://www.realitymod.com/downloads.html

Verkar riktigt kul tycker jag! Är det svårt att komma in i?

Ni andra som spelar det kanske har lust att köra en "bootcamp" med mig?

Edit: En till dum fråga. Jag har ju BF2 Complete Collection. Om ja vill köra reality mod, måste ja installera alla expansions också eller räcker det att bara installera originalspelet?

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar

Permalänk
Medlem

Rekommenderar Forgotten Hope 2 (BF2-mod)
Gillade du 1942 och möjligheten att fragga på ett enstaka skott likt "hardcore"-MW2 så har du hittat rätt!

http://forgottenhope.warumdarum.de/main.php?mod=&flash=no&lan...

Permalänk
Medlem

Har nu lagt in Project Reality, men fattar NADA. Tog en bil i en rond å körde iväg, så va de nån i mitt lag som flippade å kickade mig från servern. haha..ja fattade inte ens varför. Behöver en wingman som kan visa mig runt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har nu lagt in Project Reality, men fattar NADA. Tog en bil i en rond å körde iväg, så va de nån i mitt lag som flippade å kickade mig från servern. haha..ja fattade inte ens varför. Behöver en wingman som kan visa mig runt

Har du läst igenom manualen? På de flesta servrar gillar inte folk att man inte är med i någon squad eller att man tar fordon utan tillstånd. När du har läst igenom manualen, kan du anmäla dig till en kurs på Tactical Gamer University. Sedan efter att du har gått igenom kursen kan du börja spela på servrar som UKWF, NwA och PRTA då TG är oftast fullt (så vitt jag förstår det, får du en reserverad plats när de kör kursen)

Visa signatur

Asus P7P55D Deluxe | Intel Core i5 760 @ 2,8GHz | 8GiB DDR3-1600 | EVGA GTX 460 SC EE 1GB | Fractal Design Define R2 | Corsair TX 750W PSU | Windows 7 Pro 64-bit | 24" @ 1920*1200

Permalänk
Skrivet av HoBb3:

Det verkar ju hur kul som helst, men har ju aldrig kört BF2, så det går väl inte då...

Visa signatur

3DMark 06: 27508 Chassi: NZXT MidiTower Tempest Evo Window Black ° Moderkort: Asus P8P67 Deluxe B3 S-1155 ATX ° Processor: Intel Core i7 2600K 3.40GHz ° Kylare: Noctua NH-D14 ° Minne: Corsair 16GB (4x4) DDR3 XMS3 1600MHz ° Systemdisk: OCZ Revodrive X2 PCI-E X4 SSD 100GB ° Disk: Hitachi Deskstar 7K3000 2TB 7200RPM SATA/600 ° Grafikkort: 2st Gigabyte GeForce GTX 560Ti OC SLI ° PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W

Permalänk
Medlem
Skrivet av M0rditz:

Har du läst igenom manualen? På de flesta servrar gillar inte folk att man inte är med i någon squad eller att man tar fordon utan tillstånd. När du har läst igenom manualen, kan du anmäla dig till en kurs på Tactical Gamer University. Sedan efter att du har gått igenom kursen kan du börja spela på servrar som UKWF, NwA och PRTA då TG är oftast fullt (så vitt jag förstår det, får du en reserverad plats när de kör kursen)

Oj, det verkar ju sjukt seriöst...vet inte om ja orkar lägga ner den tiden, vill bara kunna spela spontant när ja har tid att spela. Orkar inte lägga ner 100-timmar online bara för att komma in i spelet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Oj, det verkar ju sjukt seriöst...vet inte om ja orkar lägga ner den tiden, vill bara kunna spela spontant när ja har tid att spela. Orkar inte lägga ner 100-timmar online bara för att komma in i spelet.

Jag brukar köra MoH när jag vill bara kunna spela något snabbt. De flesta ronder är klara inom 10 till 15 minuter. Om jag har lite mer tid, då blir det BC2... om jag har 3-4 timmar, då kör jag PR

Visa signatur

Asus P7P55D Deluxe | Intel Core i5 760 @ 2,8GHz | 8GiB DDR3-1600 | EVGA GTX 460 SC EE 1GB | Fractal Design Define R2 | Corsair TX 750W PSU | Windows 7 Pro 64-bit | 24" @ 1920*1200

Permalänk
Medlem

Du behöver inte 100 timmar online för att förstå det hela. Jag lärde mig allt inom 1 timma.

Så här är det: Sola inte en APC/TANK (bara ha den själv, du behöver en skytt.)

Ta inte en helikopter och dra en kamikaze. Du måste själv välja om du vill flyga helikopter.

Skjut inte i basen. Då blir det insta-kick. Man får inte skapa oro.

Hjälp laget. Var inte en ensam-varg. Du kommer ingenstans då.

Lyd din grupp-ledares order. Och om du leder en grupp ska du lyda din commanders order.