Permalänk

vad gör giants? en vild chansning; blir alla jättar lr?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

LajnuZ: får man fråga hur långt du har kommit och vilken gubbe du har?

Visa signatur

Ep0X 8RDA/ AMD XP1700+ @ 2GHz/ 2*256MB TwinMos m. Winbond 400MHz/ GF4 TI4400/ 260Gb HDD
IF YOU RUN YOU'll ONLY DIE TIRED!
3Dmark

Permalänk
Medlem

Behöver hjälp!

Är på andra uppdraget för kejsaren i Ebonheart (Det är ett Hlaalu quest). Befinner mig just nu i shrinet i grottan. Har hittat roben man ska hitta men båda dörrarna ut därifrån har gått i baklås, hur ska jag göra?

Permalänk
VR-fantast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LajnuZ
vad gör giants? en vild chansning; blir alla jättar lr?

Njae inte alla men den lägger till några jättar här o var i världen
Dom ser ut som gigantiska Nord barbarians .. eller har jag fel? (använder den inte)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BountY
LajnuZ: får man fråga hur långt du har kommit och vilken gubbe du har?

Jag är en lvl 5 Orc, Warrior!

har väl inte kommit så långt ..har inte gjort många quests, går mest runt och äventyrar i ödemarkerna! när jag är i städerna köper/säljer jag och snor det som går, sedan drar jag vidare, gör lite quest i mellan åt!B)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har läst, i den här tråden, flera gånger om att man kan få eget tillhåll i vissa Factions.. Är det helt fel eller?? För jag skulle väldigt mycket behöva ett place att dumpa alla feta items jag inte vill sälja.. De är värda så mycket..

Är inte speciellt grym på att latcha med editorn, så det är nog inget alternativ för tillfället..
Får sätta mig nån dag och pyssla med den..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

i vissa houses så tror jag att man kan få ett eget fort

Visa signatur

Ep0X 8RDA/ AMD XP1700+ @ 2GHz/ 2*256MB TwinMos m. Winbond 400MHz/ GF4 TI4400/ 260Gb HDD
3Dmark

Permalänk
VR-fantast

Du kan få ett Stronghold i alla

Efter du nåt en viss rank (nej det behöver inte vara max rank) så är du berättigad i att prata med en person, som kan bygga ett åt dig

Du får betala cash, skaffa byggkontrakt från en snubbe i Ebonheart etc., men det går för alla houses

Permalänk
Medlem

Japp, som Halldin säger, man måste bara vara typ 3-5 ranken, sen får man betala typ 5000 gold och skaffa ett byggkontrakt.... Det e grymt.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk

funderar på att lägga ett stort j*vla empire state building mitt i ödemarkerna å ha det som stuga ..fast då måste man juh lära sig editoren:(

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LajnuZ
funderar på att lägga ett stort j*vla empire state building mitt i ödemarkerna å ha det som stuga ..fast då måste man juh lära sig editoren:(

Editorn e inte så svår... Jag är en n00b, men jag har ändå lyckats fixa ihop flera olika hus, som man faktist kan gå in i.

Jag kan göra ett högt jävla torn som du kan bo i om du vill. Så kan du ha utsikt över heeela ön.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

Vilka va housen då. Halluu, Redoran och en till va? Kommer inte ihåg..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
VR-fantast

Hlalu Redoran och Telvanni

Permalänk
Medlem

Ok tack, har gått med i Redoran nu och gjort ett antal quests.. Har kommit så "långt" så att ja fått min sponsor men nu är det stopp..
Värsta skumma questet ja har fått..

Jag ska leta upp två stycken smuggel-ledare. En Dark Elf och en Nord sydvest om Gnaal Mok i en grotta.. Grejen är att sydväst om Gnaal Mok finns det bara hav.. Vet i f*n vart ja ska ta vägen.. Nån som har lust att hjälpa stackars mig??

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

kanske på en ö?
EDIT: kollade på kartan och så att det finns en ö sydväst om gnaar mok, kan det vara där grottan finns?

Visa signatur

3Dmark

Permalänk
Medlem

Hm, enligt ett kart-program ja ladda hem förut så ska Shurinbaal finnas på samma ö som Gnaar Mok..

Får väl leta lite noggranare när jag kommer hem..
Tack ändå..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk

är det någon som har gjort uppdraget i fighters guild, där man ska döda fyra snubbar som gömmer sig i en grotta norr bakom caldera ebony mine, det går juh fan inte att gå norr om caldera om man inte e grymm på att klättra berg! hjälp!, någon?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

snubbarna är i en grotta som ligger nära ingången till ebony mine, det står en kille med pilbåge på vakt utanför.

Permalänk
Medlem

Var kan jag hitta en Deadric Bow? (stavning?)
Lyckades sno en från den där pilbågebutiken i Vivec men senare i spelet så råkade jag försöka sova på en säng när någon vakt såg mig och krävde mig på 8 guld.
Jag läste inte den delen där det även stog att han då tar mina stulna föremål.... så jag betalade guld och fortsatte slakta å göra uppdrag och upptäckte sedan att jag inte hade bågen i inventory.
Jag har heller inte save:at så att jag kan bara loada ett äldre game och undvia att bli fasttagen utan måste hitta en ny båge.

Den finns heller inte kvar på butiken där jag snodde den =/

Hur som helst så behöver jag en ny... någon som känner till nån snubbe som har en lr kanske någon grav där det ligger en och skräpar?

Visa signatur

P4 Dual core 2.66ghz , Asus Rampage Extreme,DDR3 1066mhz Corsair 4gig, ATI Radeon 5770HD

Permalänk
Medlem

Älg, vart var du när vakten snodde den? Föremålen kommer då ligga i en kista som heter "Evidence"... iaf om det var en imperial guard som snodde den av dej.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av riotnrrd
snubbarna är i en grotta som ligger nära ingången till ebony mine, det står en kille med pilbåge på vakt utanför.

Jag tror jag letat överallt runt hela berget vid ebony mine, är det väldigt nära ingången till ebony?, det enda jag sett var någon tomb som jag utforskade. Ligger det långt uppe på berget där ebony mine har sin ingång!? för jag kan inte klättra upp det är för brant! ....aja, jag får leta vidare:(

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tror de var en sån där ordinator lr vad dom heter som tog mig.. tror de var i Vivec.

Var hittar jag Evidence kistan?

Visa signatur

P4 Dual core 2.66ghz , Asus Rampage Extreme,DDR3 1066mhz Corsair 4gig, ATI Radeon 5770HD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Älg
Tror de var en sån där ordinator lr vad dom heter som tog mig.. tror de var i Vivec.

Var hittar jag Evidence kistan?

Hmm, kolla efter nåt som skulle kunna vara deras "högkvarter" eller fängelse. Borde finnas en sån kista där.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag skulle behöva lite hjälp...

Jag är på första questet för Vedam Dren, han kejsaren i Ebonheart eller nåt sånt...
Man ska tydilgen hitta en robe för att få en kille att snacka med en annan kille om Ordinators.
Jag har hittat roben! Men rummet som den finns i finns det två dörrar till och båda går i baklås när jag går in i rummet.
Hur ska jag göra för att ta mig ut?

Permalänk
Medlem

=/ hittar fortfarande inte åt någon kista...

Ingen som vet var jag kan hitta en Deadric bow?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

json84, adda din item med hjälp av editorn/console...
Älg, jag hittade aldrig min daedric bow, vid lvl. 58 så gav jag upp, la till den med editorn då...

Permalänk
Medlem

Har en fråga om mitt Stringhold..
Ja har dumpat en massa dyra grejer i lite kistor m.m. där.. Om jag nu vill uppgrada mitt stronghold, som jag måste, för att kunna levla i Redoran, kan jag låta prylarna ligga kvar eller är det risk att de försvinner?

En till fråga.. alla snubbar som går runt i strongholdet.. Är dem där för en anledning?? Eller kan jag döda dem??
Det är ju faktsikt MITT!!

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
VR-fantast

Ni som vill vara azn kvinnor och klä er som azn kvinnor :
http://www.elderscrolls.com/ubbthreads/showflat.php?Cat=&Boar...

Permalänk
Medlem

tycker inte att det passar in i spelet

Visa signatur

3Dmark