Battlefield 3 - allmän diskussion

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lofman:

Det var inget illa menat med det jag skrev, bara en förlängning av mitt första inlägg.

För i ditt fall var det ju inget snack om saken.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mockasin:

Vad andra gör rättfärdigar inte ens handlande...

Och jag hoppas att alla som gnäller på ditten och datten här också skriver sina synpunkter till DICE (de som kör alfan då). Det är väl det som är meningen med att vara alfa/beta-testare, bland annat.

Yep gjort de inget svar från dice att dom ska kolla på de dock.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | ASUS GeForce RTX 5090 ROG Astral OC White | ASUS ROG Strix X870-A Gaming | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz CL30| Seasonic Prime TX 1300W | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Beyond Dynamic DT 770 PRO / Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Zowie EC2-DW | KEYCHRON Q5 QMK 96% + Cherry MX2A Brown

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

För i ditt fall var det ju inget snack om saken.

Nej och dum och enveten som jag är så stannade jag kvar 5-6 rundor och blev bara argare och argare när jag egentligen kunde ha dragit därifrån direkt! ^^

Men om folk fuskar i BF3 så vet jag inte vad jag ska göra
Enda spelet jag sett fram emot riktigt mycket på flera år.

Jag tittade på lite fuskreklam på youtube, fattar inte hur de kan få fusk och bottande att låta som något coolt, måste ju bara vara riktiga sopor som använder det

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Skrivet av 93Clocker:

Yep gjort de inget svar från dice att dom ska kolla på de dock.

De burkar väl inte komma svar, eller skrev du de i deras forum?
För brukar inte vara något svar när de gäller ingame

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

De burkar väl inte komma svar, eller skrev du de i deras forum?
För brukar inte vara något svar när de gäller ingame

Jo under betan i bc2 svarade dom ibland i forumet.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | ASUS GeForce RTX 5090 ROG Astral OC White | ASUS ROG Strix X870-A Gaming | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz CL30| Seasonic Prime TX 1300W | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Beyond Dynamic DT 770 PRO / Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Zowie EC2-DW | KEYCHRON Q5 QMK 96% + Cherry MX2A Brown

Permalänk
Skrivet av 93Clocker:

Jo under betan i bc2 svarade dom ibland i forumet.

Ok, Men trodde de va typ en ingame sak som de är i vissa spel typ där man ska ge kritik

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

WTF, har lagt till MoH tier 1 på origin, har inte fått nåt mejl ?

Jag köpte mitt MOH på skiva, men på Origin bör det också funka, om du nu köpte Tier 1 edition och inte den vanliga. När var det du köpte spelet?

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Moderkort: ASUS P8P67 WS Revolution B3 | CPU: i7 2600K @ 4.5GHz | CPU-kylare: Noctua NH-D14 | RAM-minnen: G.Skill Sniper 8GB (2x4GB) PC3-14900 1866MHz | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX OC | Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ GOLD | HDD: Samsung 840 Pro, OCZ Vertex3 120GB MAX IOPS + Western Digital 1TB | Kringutrustning Windows 7 (64-bit), Fläktkontroll Scythe Kaze Master, Warthog Hotas, Razer Mamba, TrackIR5.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av King D:

Jag köpte mitt MOH på skiva, men på Origin bör det också funka, om du nu köpte Tier 1 edition och inte den vanliga. När var det du köpte spelet?

Några dagar sedan, står att det följer med BF3 beta på framsidan och man fick med en liten grej i fodralet om BF3 betan.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Skrivet av King D:

Har du registrerat ditt spel på Origin också eller bara installerat från skivan och spelat lite? Jag har gjort både och nu iaf, så borde ju vara helgarderad. Sjukt dålig information om betan i fodralet iaf, en länk där det inte står nånting vettigt överhuvudtaget. Hade känts mer logiskt med en beta-kod som man registrerar nånstans.

Visa signatur

7800X3D | Asrock B650m pg riptide | Kingston 32GB Fury Beast 6000MHz | Asus RTX 4070 Dual | Corsair RM750x 750W | Fractal Design Meshify 2 Mini

Permalänk
Medlem

Tog och köpte MoH Tier 1 nu från Siba tror jag det var, borde väl dyka upp i veckan. Då jag inte själv sett hur förpackningen ser ut, någon som redan har MoH, som kan berätta hur man "aktiverar" så med är med i den kommande Betan nästan månad?

Tack på förhand!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Medlem

Man aktiverar väl den tyvärr inte alls, medföljer ingen kod eller så. Regga dig på ea.com, se till att epost är korrekt etc.

Allt du får i fodralet än en lapp med länken www.ea.com/beta

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Medlem

Jaha, man reggar MoH på sitt EA-konto med andra ord också ser de vilken version det är och om man är enablad för betan antar jag då.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Medlem

Och/eller i origin? Lösa in Tier 1 produktkoden? Har precis gjort det men vet inte hur det fungerar. Ska man lösa in BFBC2 också kanske? Hört en del negativt om Origin tidigare...

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobias75:

Och/eller i origin? Lösa in Tier 1 produktkoden? Har precis gjort det men vet inte hur det fungerar. Ska man lösa in BFBC2 också kanske? Hört en del negativt om Origin tidigare...

Har hittills inget illa att säga om Origin. snabba servrar(runt 14-15 Mb/s för mig). hyfsade priser. Man behöver inte ha Origin igång för att köra spelen heller så jag har inget att klaga på med Origin. Jag löste in Bad company 2 för då slipper man skiva om man vill installera om.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

Jag känner att jag måste hoppa på det här tåget med folk som inte fått något mail om betan.. Får ringa supporten imorrn eller på tisdag och fråga. Jag löste in min produktkod för tier 1 på origin den 19:e juli och har subsribat till deras newsletter. Har också fått mailet "Det här är tier 1". Får väl se vad dom säger när jag ringer. Om någon annan får klarhet i frågan innan kan ni väl svara på min post.

EDIT: Vet inte om det här har uppmärksammats tidigare i tråden men https://twitter.com/#!/L_Twin/status/94478963430277120

Yaaay, commo rose kanske kommer!
ENEMY BOAT SPOTTED!

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pocke-boy:

Jag känner att jag måste hoppa på det här tåget med folk som inte fått något mail om betan.. Får ringa supporten imorrn eller på tisdag och fråga. Jag löste in min produktkod för tier 1 på origin den 19:e juli och har subsribat till deras newsletter. Har också fått mailet "Det här är tier 1". Får väl se vad dom säger när jag ringer. Om någon annan får klarhet i frågan innan kan ni väl svara på min post.

EDIT: Vet inte om det här har uppmärksammats tidigare i tråden men https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Ftwitter.c...

ENEMY BOAT SPOTTED!

Får gärna uppdatera din länk ^^

Hoppas som fan att det kommer =D

Permalänk
Medlem
Skrivet av pocke-boy:

EDIT: Vet inte om det här har uppmärksammats tidigare i tråden men https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Ftwitter.c...

ENEMY BOAT SPOTTED!

haha vafan äre för länk du har , en redirect länk ifrån flashback som inte leder rätt?
varför inte bara länka direkt ifrån twitter istället? Sådär länkar man helt enkelt inte! Aldrig!

https://twitter.com/#!/L_Twin/status/94478963430277120

där har ni....

själv vet jag inte vad commo rose är dock , har ni snackat om det tidigare i tråden eller?

Edit : .. jaha , en radial meny med andra ord.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | SN850 2TB + MP600 1TB + 2x 4TB SSD RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Hoppas fan det kommer. Blir det ännu mer BF2 känsla över det.

Permalänk
Medlem

Jag undrar varför det diskuteras det borde ju vara självklart de ska vara med

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av nick-li:

Jag undrar varför det diskuteras det borde ju vara självklart de ska vara med

Antagligen för att DICE återigen antar att gamers är för dumma för att kunna använda något mer komplicerat än "press Q for everything". Folk är faktiskt inte så efterblivna som de verkar, DICE jag lovar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av tofupunk:

Antagligen för att DICE återigen antar att gamers är för dumma för att kunna använda något mer komplicerat än "press Q for everything". Folk är faktiskt inte så efterblivna som de verkar, DICE jag lovar.

Jag satt precis och funderade på argument mot, men kunde inte komma på ett enda. Det måste ju nästan vara som du säger, att de tror att det blir för mycket för oss stackars små dumma spelare.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av tofupunk:

Folk är faktiskt inte så efterblivna som de verkar, DICE jag lovar.

Citat:

ENEMY BOAT SPOTTED!
ENEMY BOAT SPOTTED!
ENEMY BOAT SPOTTED!
ENEMY BOAT SPOTTED!
ENEMY BOAT SPOTTED!

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Medlem

vilka här på swc har tesat BF3 på DHS11?

jag har gjort det i allafal

Permalänk
Medlem

kan säga att det äger!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekin88:

Skrivet av Dekin88:

kan säga att det äger!

Kan säga att jag sitter just nu och spelar Alphan
(Ska vara mycket likt det som var på DH)

Permalänk
Konsolgrävare

Kan man bara köra BF3 genom Origin eller kommer spelet också komma på Steam? kanske står någonstans här i tråden med tråden är så sjukt jävla lång

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch 2 | Xbox Series X | MiSTER Pi - Retro Gaming FPGA Board | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X | Steam Deck |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av tyvar1:

Kan man bara köra BF3 genom Origin eller kommer spelet också komma på Steam? kanske står någonstans här i tråden med tråden är så sjukt jävla lång

Vad jag vet så har EA och Valve blivit osams om något, varpå EA har tagit bort en massa spel från Steam. Ingen vet säkert, men det är inte mycket som talar för att BF3 kommer gå att förhandsboka via Steam i alla fall, men för att kunna konkurrera med MW3 så måste de släppa spelet på Steam också, och det tror jag att folket på EA förstår. Troligtvis blir det så att spelet dyker upp på Steam efter lansering, för då kan de ta betalt för Back to Karkand också.

Det finns en utmärkt funktion som heter sök i den här tråden. Den är bra när man vill hitta information i så här stora trådar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekin88:

Har också testat de på DHS11 och det kändes riktigt bra det lilla man han spela.

Visa signatur

App-v, msi packaging, Application deployment, AZ-900
Main: Core i5-4670 K, 12 GB RAM, GTX780, OS Win 10 Pro
Server: Core i5-4590, 32 GB RAM, Lagring: SSD Diskar, OS ESXI 6, 2xNIC
Jobbdator: HP Zbook 15 G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Det senaste jag hörde (har dock inte källa på det var i någon intervju) var att de inte kommer gå att förhandsboka på steam.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Pratade precis med en Steve på ea's support och det är tydligen bara folk som har köpt Medal of honor Limited edition som får BF3 beta invite.

Steve: Battlefield 3 beta codes will be sent to the customers who have registered their copy of MoH Limited Edition with us.

Och inte till folk som har köpt Tier 1 Edition. Känner mig skit blåst nu för att jag har slösat 399kr på det. Argh...

Visa signatur

7800X3D || 4080S || 32GB || Formd T1