Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Avstängd

hur fixar man betan?
låter som en nOOb fråga

är det bara att ladda hem och sen fixa en nyckel?

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Jag sällar mig till den skara som skulle vilja ha en nyckel, om det finns.
Trodde inte riktigt jag skulle bli så spelsugen idag ^-^

EDIT: till PC, inte konsoll...

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

Ingen vänlig själ som har en nyckel till övers?

Mina kompisar retar mig för att jag inte hade pengar till att förhandsboka förrän igår, och då blir man ju såklart utan nyckel då erbjudandet bara var till den 25e.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MAAnen:

Min FPS ligger runt 30 oavsett vilka settings jag har... Kör Hd5970 med 11.10 preview. Har ingen aning om varför det är så här :/

Jag har samma, 30fps med fraps igång. varisig jag har max AA osv eller inte. Skumt

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 32GB (4x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Tar också gärna emot en nyckel.

Permalänk

Gråter lite över att jag inte kunnat connecta till en server ännu, klickar på join server, BF3 beta startar, går förbi joining server, initializing, logging in och så kommer slutligen till "connecting" och där står den kvar i evigheter.

Någon annan med problemet?

Permalänk

Inte bara för mig spelet låser sig och dör va? (Kan inte kolla igenom tråden pga allt nycket whine.)

Permalänk
Medlem

Skulle vilja ha en nyckel, gräsänkling hela kvällen och det vore riktigt Najs. Vill du ha något för det så pitcha så får vi se om det är möjligt.

Tjo

Visa signatur

< iPad Pro > < Razer Blade >

Permalänk
Medlem

Key sökes håller på att brinna upp.

Permalänk
Medlem

Lagom glad på EA just nu. Har inte fått min nyckel än. Trots att jag har MoH T1 och förbokat BF3... Thanks EA!

Permalänk
Medlem

hehe, hade glömt aktivera SLI efter att ha installerat de nya Nivida Betadrivrutinerna.
Två timmar senare såg ja detta, tyckte ändå det flöt på bra:)

Permalänk
Skrivet av Henrik_IB:

Gråter lite över att jag inte kunnat connecta till en server ännu, klickar på join server, BF3 beta startar, går förbi joining server, initializing, logging in och så kommer slutligen till "connecting" och där står den kvar i evigheter.

Någon annan med problemet?

Du får åtminstone upp spelet. Själv kommer jag inte längre än errormeddelande i battlelog när jag ska joina

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk

Blir väl till att köpa sig en slot, gisses amalia sikken väntetid!

Visa signatur

NZXT H2 Vit, ASUS Sabertooth P67 B3, i7-2600K Processor @ 4.43Ghz, Corsair Vengeance DDR3 @ 1648MHz 16GB CL9, Corsair SSD Force Series GT 120GB , Seagate Barracuda® 7200 1TB, Corsair AX 850W PSU ATX 12V V2.31, 80 Plus Gold Modular, PowerColor Radeon HD 6990 4GB GDDR5 @ 880/1500Mhz, CoolIT ECO C240 A.L.C. CPU Kylare

Permalänk

Har försökt ansluta till flera servrar. Sått i kö från 40 till 2 på SE Multiplay 12 i över 1 tim.. funkar inte skiten som det ska? Har det hängt sig? Vågar man avbryta kön och ansluta på nytt?

Permalänk
Medlem

Någon här som lirar på "SE Battlefield Gotland #"?

Permalänk
Medlem

Jag har inga problem alls, inga vänte tid. Hittar flera servers med lediga slots.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HeeK:

Lagom glad på EA just nu. Har inte fått min nyckel än. Trots att jag har MoH T1 och förbokat BF3... Thanks EA!

Väntar på min jag med... känner mig som sist i världen just nu att få keyn.

Permalänk
Medlem

Hmm... Alla Servrar fulla

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk

Om någon sitter på en beta nyckel så skulle jag vara väldigt tacksam om jag fick denna

Hur flyter det med 570 sli för er som kör med detta ?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av puppisen:

Väntar på min jag med... känner mig som sist i världen just nu att få keyn.

Du är väldans hygglig om jag får din nyckel så fort du fått den..

Permalänk
Medlem
Skrivet av SellahiR:

Hahaha fram tills att den flaskar och inget går som det ske

han är ironisk när han säger det

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Ser absolut noll skillnad på low settings och ultra ??? inställnigarna verkar inte ta fast man trycker apply.

Permalänk
Medlem

Om någon har en beta nyckel över så skulle jag väldigt gärna vilja köra lite bf3. Är det dags att sluta spela bf2 nu? haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Ser absolut noll skillnad på low settings och ultra ??? inställnigarna verkar inte ta fast man trycker apply.

Betan är grafikbegränsad.

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgt. Stinger:

Betan är grafikbegränsad.

Men varför går inte bloom att stängav ?? den går på direkt igen när ja stänger av den.

Permalänk
Medlem

aww nu blir jag sad:( inte fått någon nycket till xbox fast jag har tier 1 sen långt tillbaka

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk

Nåja, allt är ändå som vanligt när det kommer till betasläpp av DICE

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Avstängd

jag tror jag ska sälja min key när jag får den bara som ett jävla hån mot EAs jävla snabbhet att skicka ut keys, säljer den såklart dyrt då för jag behöver cash om 2 månader då jag e fett arbetslös blablabla.... JEVLA HELVETE!!!

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

har inte fått min beta key ännu trots att jag beställde det 10/9 från orgin, är skapligt lack då brorsan sitter och tankar det på datorn bredvid och jag kan inte ännu...

Permalänk

Funkade skitbra att ansluta med mozilla ist för IE!