Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Skrivet av Fiskenlars:

Är 100% säker på att det går att ändra Origins namnet. En kompis till mig gjorde då det.
Har till och med läst chatten han hade med supporten han skrev med på chatten. Så jo, det går.

Det går som sagt utmärkt. Bara att skriva till EA i support-chatten.
Nämn att du vill ändra ditt EA Master ID så hjälper de till. Jag gjorde så häromdagen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Tänk nu på att Operation Metro bara är en liten försmak av det riktiga BF3. Vi som fick chansen att spela lite Caspian Border har fått smaka på det riktiga kriget!

Håller med och tar tillbaks allt ont jag sagt om Battlefield 3! Faktum kvarstår att Metro suger ^^

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Tänk nu på att Operation Metro bara är en liten försmak av det riktiga BF3. Vi som fick chansen att spela lite Caspian Border har fått smaka på det riktiga kriget!

Undrar om dom kommer låta oss andra spela caspian border?!

Permalänk
Medlem

Bugar o Bockar!

Har du testat det?

Permalänk
Medlem

Passa er för fallgroparna i orperation metro ! i första delen av banan finns det massor med fallgropar så man faller ner i avgrunden och inte kan ta sig upp ! men går ligga å snipa folk där ifrån *asg* trodde först det var någon form av fälla ..

Men har någon märkt att både Lagkamrater och fiender bara kan dyka upp på 1 ms sedan så tar dom ett jävla ryck och förflyttar sig 25meter på ett ögonblick ??? verkar ju ha med lagg att göra .. synd man ej kan se ping :S i server browsern så står det 10-15 på en av SE servrarna rätt nice ! finns en 10st minst under 20 ping för mig, men kanske är något annat än ping det visar ?

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Njetski:

Undrar om dom kommer låta oss andra spela caspian border?!

Kolla en sida tbx

Permalänk
Medlem

Nu funkar varken sexyelevator eller Appletini

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk

Finns det någon som har det NYA (inte Appletini längre) Lösenordet till Caspian Border Servrarna?

Visa signatur

Mobo: Asus P8P67 Pro rev B3 | CPU: Intel 2600k @4,2 GHz | CPU-kylare: Thermalright MUX-120 Black PnP | GPU: KFA2 580 Anarchy | Ram: Corsair 8GB (2x4096MB) 1600Mhz VENGEANCE | PSU: Corsair AX 850W | SSD: Intel SSD 320 40GB | HDD: 1TB Western Digital Caviar Black | Chassi: Fractal Design Define R3 | Dell u2311h | Logitech G700

Permalänk
Medlem

Testa någon dryck som lösenord

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av TityBlazter:

Finns det någon som har det NYA (inte Appletini längre) Lösenordet till Caspian Border Servrarna?

nya lösenordet : videokilledtheradiostar

Permalänk
Medlem

Nya lösenordet till Caspian Border är: "videokilledtheradiostar"!

Permalänk
Medlem

Något nytt om Caspain Border gällande om den kommer gå "Public" idag?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av V1King:

Bugar o Bockar!

Har du testat det?

japp, fungerar utmärkt

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

älska creative,, sitter o bökar med att uppdatera ljudkortet o skall finna drivrutiner..älskar det ;P ljudkortet i sig är bra men fan för att böka, får se vilken drivrutin som får kortet att hoppa igång i w7

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av V1King:

Bugar o Bockar!

Har du testat det?

Det funkar utmärkt.

Visa signatur

Citera för svar!

i5 2500k @ 4.6 GHz - 2x HD6950@CF - 8 GB CL8 VENGEANCE @ 1866 MHz

Permalänk
Medlem

Fan kan inte hålla mig nu men jag tror de kommer bli en besikelse för min del då jag tror inte min dator kommer att palla med de. Så lutar att man måste spela på Xbox

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

Vart är det man ska ladda ner open betan sen? läste att det skulle kommma som ett gratisspel på orgin stämmer det?

Visa signatur

Iphone 11 pro 256GB
Ipad mini 4 16GB
Macbook Pro 13 Touch Bar 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av NiCkArN:

Vart är det man ska ladda ner open betan sen? läste att det skulle kommma som ett gratisspel på orgin stämmer det?

Så har jag oxå förstått det f5 ftw

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Tinyninja:

Det går som sagt utmärkt. Bara att skriva till EA i support-chatten.
Nämn att du vill ändra ditt EA Master ID så hjälper de till. Jag gjorde så häromdagen.

Skrivet av Fiskenlars:

Är 100% säker på att det går att ändra Origins namnet. En kompis till mig gjorde då det.
Har till och med läst chatten han hade med supporten han skrev med på chatten. Så jo, det går.

Såhär skrev dem när jag frågade

Citat:

Abhishek: Unfortunately that is not possible.

Abhishek: Unfortunately, at this time we do not support the changing of the Master ID. Changing the EA ID can cause account/server ID corruption issues, which could prevent you from playing some of the games you are currently active in. I apologize for any inconvenience that this may cause.

Abhishek: Currently there is no update regarding as to when you'll be able to change the Id.

Väldigt konstigt att ni fick byta då >.<'

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

hmm sjutton vad sniperscoopet syns tydligt..ser ju ut som en ficklampa..snacka om överdrivet

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

nödvändigt att det syns mkt då snipers förstörde bc2, nu kräver det att de förflyttar sig lite iaf.

Visa signatur

[Moderkort]: ASUS P8Z68-V PRO [CPU]: i7 3770k @Stock [Minne]: Corsair 2x8Gb Vengeance LP [GPU]: Sapphire RX480 8gb Nitro+ OC [Systemdisk]: Corsair SSD Force 3 90Gb [Storage]: Crucial M4 64Gb, 4Tb SATA 7200rpm [PSU]: Corsair AX750W [Chassi]: Coolermaster CM690 II Adv

Permalänk
Medlem
Skrivet av IgelQott:

nödvändigt att det syns mkt då snipers förstörde bc2, nu kräver det att de förflyttar sig lite iaf.

alltså jag kan förstå om det ger lite blänk osv från kikarsiktet från o till vore nice..men det lyser konstant som en ficklampa..det är ju bara stört.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Såhär skrev dem när jag frågade

Väldigt konstigt att ni fick byta då >.<'

Jag provade EA support 5-6 gånger förrän en ville hjälpa mig och bytte MasterID åt mig! Verkar som att det är jobbigt att göra, och därför säger dom hellre att det inte går

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

hmm sjutton vad sniperscoopet syns tydligt..ser ju ut som en ficklampa..snacka om överdrivet

Kan hålla med om att de är lite för stort och för länge. Kan dras ner lite, annars tar man bort sniper positionen helt och hållet.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

alltså jag kan förstå om det ger lite blänk osv från kikarsiktet från o till vore nice..men det lyser konstant som en ficklampa..det är ju bara stört.

Det lyser bara om de siktar i generell riktning mot dig, jag tycker det är rätt bra balanserat, då snipers fortfarande är väldigt effektiva, men inte så att alla spelar dem och förstör spelet, ser inte varför man bör klaga på det.

Visa signatur

[Moderkort]: ASUS P8Z68-V PRO [CPU]: i7 3770k @Stock [Minne]: Corsair 2x8Gb Vengeance LP [GPU]: Sapphire RX480 8gb Nitro+ OC [Systemdisk]: Corsair SSD Force 3 90Gb [Storage]: Crucial M4 64Gb, 4Tb SATA 7200rpm [PSU]: Corsair AX750W [Chassi]: Coolermaster CM690 II Adv

Permalänk

Battlelog update in progress! Open betan verkar vara på ingång!

Visa signatur

i7 860 @ 4 GHz | Corsair H70 | Corsair AX850 | Corsair Dominator 4GB 1600Mhz | ASUS P7P55D-E PRO | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC 2-way SLI | 128 GB KINGSTON SNV425S2 | 2 x 500GB Western Digital. | Fractal Define XL

Permalänk
Medlem
Skrivet av Houp-doup:

Battlelog update in progress! Open betan verkar vara på ingång!

Blivit så från o till idag. gissar att det blir runt 14 iaf den släpps om dom ska följa sin 48h försprång som dom i closed beta fick..

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Houp-doup:

Battlelog update in progress! Open betan verkar vara på ingång!

jahup, det var därför jag inte kom in..

Visa signatur

Corsair Obsidian 750D Black Case, ASUS ROG VIII Extreme/Assembley Z170, Intel® Core™ i7-6700K, Hydro Series™ H115i Extreme Perfomance CPU Cooler, Corsair Link Cooling and Lighting Kit, Geforce GTX Titan X Pascal, Corsair AX1200i, OCZ RD400 1TB M.2, Corsair Venegeance LPX DDR4 3000MHz 4X16 GB, Astro Gaming A50, SoundBlaster X Katana, TrackIR5, HTC VIVE, SteelSeries Apex, Logitech G502, Thrustmaster Hotas Warthog, Thrustmaster T300 Ferrari, ASUS ROG Swift PG278Q, Alienware AW3420DW

Permalänk
Medlem

Såg också uppdaten, men varför stog det "your account is not allowed to log in" tidigare idag?

Visa signatur

Iphone 11 pro 256GB
Ipad mini 4 16GB
Macbook Pro 13 Touch Bar 256GB

Permalänk
Medlem

Bara jag som alltid får kick när rundan är slut varje gång jag spelar Caspian Border?
På Metro fungerar det hur bra som helst..