Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pfeffe:

Laddar hem nu=) men det går inte snabbt 800kb/s, bara hoppas och se om det fungerar som det ska.
Ska även bli kul och se vilka grafikinställningar man hamnar på. Ev att man köper lite uppgraderingar!=)

Äh, det är ungefär vad jag får som max på min lina

Tur att man hade 48h accses så man slapp tanka samtidigt som alla andra

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Någon mer som fått felet "failed to ping closest servers, please try again" i battlelog??

Visa signatur

|| FD Meshify C | RM750x 750W | Asus X470-F | AMD Ryzen 7 2700x | 32GB 3000Mhz | Asus RTX3080 TUF | 2x NVMe 500GB | Win10 Pro 64-Bit | ASUS VG259QM+Samsung S24D390H | Deathadder Chroma och Logitech G533 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av orka_krull:

http://store.origin.com/promo?promoID=88022500&linkid=free

F5'a den här länken tills ni kommer in på sidan

Tusen tack

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Inanimate:

Bara jag som inte kan ändra keybindings?

Det fungerar för mig och många andra iaf.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Som sagt gubbz,Det är faktiskt en BETA version,Det kommer va fel i spelet. Det är just därför dom lanserar beta versionen för att hitta fel som ni hittar,Tveka inte att anmäla felen. Ni vill väll inte att det ska va så i Final release?

Visa signatur

Intel Core i7 930 | Asus P6T SE | Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz PC3-12800 | 80GB 2.5" SSD Intel X25-M G2 SATA | Noctua NH-D14 | Corsair HX 750W 80+ Gold | Gigabyte Radeon HD7970 3072MB Ghz Edition |

Permalänk
Medlem

2,5 MB/sekund

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Tredent:

Ja, jag kan välja att byta och när jag ska klicka på en tangent eller musknapp för att byta så händer inget. Så kan ju inte byta till andra knappar, är många som har problem med det så verkar ju inte direkt ensam enligt deras egna forum iaf. Får väll hoppas på att dom släpper någon patch snart så man kan testa spelet med normala kontroller för en själv.

Okej, för mig funkar det fint. Muspekaren kommer inte tillbaka dock så kan vara lite svårt att veta vad man håller på med där inne.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

10MB/sekund, klar om 6 min.

Visa signatur

"Är det här spermabussen till Tallinn?
Det blev alldeles tyst, då har vi kommit rätt!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av scobin:

Någon mer som fått felet "failed to ping closest servers, please try again" i battlelog??

japp jag har det. klart störande, hoppas det beror på att det är överbelastning

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Skrivet av lordnotan:

10MB/sekund, klar om 6 min.

Vissa har det bra!

Visa signatur

Intel Core i7 930 | Asus P6T SE | Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz PC3-12800 | 80GB 2.5" SSD Intel X25-M G2 SATA | Noctua NH-D14 | Corsair HX 750W 80+ Gold | Gigabyte Radeon HD7970 3072MB Ghz Edition |

Permalänk

Jävla oflyt, var tungen att starta om datorn under nerladdningen.. nu när jag går in på origin så finns inte fliken "gratisspel" med längre.. Vad fan?

Permalänk
Skrivet av vivalaboeg:

Jävla oflyt, var tungen att starta om datorn under nerladdningen.. nu när jag går in på origin så finns inte fliken "gratisspel" med längre.. Vad fan?

Sök på BF3?
Kolla om den ligger på 'Mina Spel'

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

det är en månad kvar innan release av spelet

Skrivet av Jocke1122:

Vissa har det bra!

Tog 2 timmar för mig inför early access

Permalänk
Medlem
Skrivet av samulen:

2,5 MB/sekund

Var ser man hastigheten?

Permalänk
Skrivet av Segimer:

Var ser man hastigheten?

Håll musen över nedlanningsmätaren.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Jocke1122:

Sök på BF3?
Kolla om den ligger på 'Mina Spel'

Det löste sig, klickade in mig på länken någon länkade en bit upp på sidan. Tack

Permalänk
Skrivet av Segimer:

Var ser man hastigheten?

Bara hålla muspekaren över statusen

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det är möjligt att koppla in en radiosändare för radiostyrda flygplan och sedan få den att fungera med BF3?
Har joystick, men bara för att

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Bara för mig som "butiken" det finns inget där och när jag kollade imrose så funkade det..

Permalänk
Skrivet av KKay:

Någon som vet om det är möjligt att koppla in en radiosändare för radiostyrda flygplan och sedan få den att fungera med BF3?
Har joystick, men bara för att

Går gör det väll,Men frågan är om det fungerar bra. Som sagt det är jue betan.

Är det bara jag som sitter o väntar ivrigt på att det ska stå 100%? (Tankar bara i 500kb/s)

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av randomlarsson:

Bara för mig som "butiken" det finns inget där och när jag kollade imrose så funkade det..

Bara fortsätt att uppdatera så kommer det.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

videokilledtheradiostar för Caspian Border!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jocke1122:

Går gör det väll,Men frågan är om det fungerar bra. Som sagt det är jue betan.

Är det bara jag som sitter o väntar ivrigt på att det ska stå 100%? (Tankar bara i 500kb/s)

Får prova mig fram

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av MiLeS:

videokilledtheradiostar för Caspian Border!

Och där gjorde du det omöjligt för alla att komma in på en Caspian server..

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

hmm undrar vad jag behöver göra, elr om det bara o vänta ""failed to ping closest servers, please try again" om det blir för ofta ska man kolla sin branvägg tex..men oavsett om den är på elr av får man samma medelande..

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

Bara jag som blev lite besviken på grafiken? Spelade betan i förrgår på krysslådan ( hade köpt MOH TIER 1 tidigare ) och upplevde grafiken som sämre än BC2. Grafiken är ganska buggig ( ja det är en beta! ) men mitt första intryck var inte så imponerande som jag hade hoppats på. Har precis testat PS3 versionen och den känns lite mer "levande" än krysslådans. Men visst är spelet bra hade dock trott på mer grafik efter alla gameplay videos man sett på youtube.

Har inte testat det på PC än så man får väl hoppas att det får ett upplyft där.

Visa signatur

Stationär Speldator: AMD Ryzen 7 2700 I AMD Radeon 6750 XT
Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti

Permalänk
Medlem

1mb/s, kooomigen

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Redan nån som skrev det längre bak och ingen idé att hålla hemligt när de ändå byter stup i kvarten.

Skrivet av Swedish Berserk:

Bara jag som blev lite besviken på grafiken? ... Har inte testat det på PC än så man får väl hoppas att det får ett upplyft där.

De pressar väl konsollerna redan till max och det är bara att inse, PC spel har gått om konsoller i grafikväg för länge sedan. DX11 spöar allt vad DX10 och nedåt heter.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Medlem

Jag hoppas verkligen att dem har dragit upp ett antal nya servrar sen igår.
Var ju inte helt lätt att komma in på en Caspian server igår. Fanns 19st med 32-64 spelare på varje och alla fulla.
Metro tröttnar man rätt snabbt på efter ha spelat den ett par gånger. Där finns det ju iofs en hel del servrar men med tanke på hur många det är som kommer vilja spela nu så lär det nog snabbt bli fullt även där.

Jaja, fick ju min speltid förrgår och igår så antar att jag får nöja mig tills hela spelet släpps.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av KKay:

För han var ju verkligen den första att visa lösenordet

Jag var nyss inne på en caspian server, så det går allt, man får bara spamma "join server" lite innan.

Ett problem som stör mig mer, är att spelet stängs ner automatiskt efter en stunds spelande... På metro-servrarna kan man spela hur länge som helst, men när man spelar på caspian-servrarna kan jag bara spela en stund innan det stängs ner.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.