Permalänk
Medlem

Det där kan nog vara farligt med tanke på brandrisken som kan uppstå. Tur du räddade hårdvaran, sista minuten

Permalänk

Det tråkiga är att det här är en extremt vanlig förtelse i vanliga dödliga människors hem.
I mitt arbete har jag sett allt från så mycket damm så fläktarna knappt orkar snurra till datorer som varit i verkstäder så det blivit fyllda med slipdamm från trä. Folk städar gärna varje vecka hemma men missar totalt datorn där det cirkulerar minst lika mycket luft igenom.

Visa signatur

(\ /) [ Samsung S10 plus och iPhone 7 ]
(O.o) [ Lenovo ThinkPad P53 i9 ]
(> <) [ Synology Diskstation DS413J 8TB och DS917+ 16TB ]
¨¨¨¨ [ Suzuki GSF600 ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av furuliden:

Vafan gör foten där på första bilden?

kikar runt skulle jag tro... den är här ganska ofta, är det något att vara oroad för?

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

5/5!

Och nu blev jag påmind om att min dator behöver rensas..., damn you!

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Skrivet av Najsisen:

kikar runt skulle jag tro... den är här ganska ofta, är det något att vara oroad för?

Det ser väldigt konstig ut faktiskt, hur lyckas du placera foten där samtidigt som du tar en bild av ditt chassi? Är du mästare i gymnastik?

Permalänk
Medlem

Misshandel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av furuliden:

Det ser väldigt konstig ut faktiskt, hur lyckas du placera foten där samtidigt som du tar en bild av ditt chassi? Är du mästare i gymnastik?

vi var faktist 2. han som hade datorn innan var med

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Hahah, fy fan vad episkt!

Permalänk
Avstängd

fake... -.-

Permalänk

hahaha dator missbruk

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |