Har problem med att aktivera, Battlefield 3 Limited Edition.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jymden:

trot eller ej men min har hoppat igång nu, skrev in koden och så vill den ladda ner hela spelet ? vafan är det för fel på skivan som sitter i, som jag körde autorun ifrån ? nåväl, vågar inte bråka nu, tankar istället...

synd bara att frugan kom hem för en halvtimme sedan och har börjat "påminna" mig om att jag ska upp tidigt som faen i morrn...

Du har fortfarande den andra aktiveringen kvar. Den som kommer EFTER man har installerat spelet, samt laddat ner patchen...

Visa signatur

Mitt portfolio: www.DuaneLee.se

Permalänk
Medlem

Någon som har laddat ner crack och kört sp ? lite orolig att man ska bli bannad

Permalänk
Medlem

Tur man (just nu) är en jävla lodis, så man kan sitta uppe hela natten och bara vänta på skiten ska fixa sig. Några koppar kaffe för mycket gör en del med.

Kom igen nu EA!

Permalänk
Skrivet av M89:

Hahaha EA = Endless Activation

HAHAHAHAHAHA! dööör..

Permalänk
Permalänk
Medlem

seeegt..snurrande hjulet är ju så trevligt o se på..men det dök upp en ruta om att fixa konto på ea...whaat..sen fanns det har du redan ett..sign in here ungefär..provade det..då försvann rutan..sen vart det inte mera..gick inte o starta spelet..så man stängde av o starta om datorn..nu är underbara hjulet tillbaka om att han inte hittat produkt nyckeln..suck..

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Skrivet av Bankai:

Tur man (just nu) är en jävla lodis, så man kan sitta uppe hela natten och bara vänta på skiten ska fixa sig. Några koppar kaffe för mycket gör en del med.

Kom igen nu EA!

jopp samma här

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Såhär alla sitter?

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk

Så här känner jag mig just nu...
http://www.youtube.com/watch?v=Kr_O6gDujL8

Permalänk
Skrivet av fisken92:

jopp :/

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Activation, billing, and registration issues

"We are currently experiencing issues with certain elements of our billing and registration system. We deeply apologize for the inconvenience, and are working to restore functionality to the affected games.

While our Game Advisors will be unable to assist with this particular issue, we are standing ready to help with any other concerns that you may have.

Thank you for your continued patience."

https://help.ea.com/article/activation-billing-and-registration-issues-102711

Permalänk
Medlem
Skrivet av fisken92:

Ser bekant ut det där, vet inte riktigt vars jag sett det

Visa signatur

if it ain't broke, don't fix it

Permalänk
Skrivet av bladdan:

"We are currently experiencing issues with certain elements of our billing and registration system. We deeply apologize for the inconvenience, and are working to restore functionality to the affected games.

While our Game Advisors will be unable to assist with this particular issue, we are standing ready to help with any other concerns that you may have.

Thank you for your continued patience."

Okej? vad menade du med detta då :(?

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Suck .....orkar inte se på snurrande hjulet mer....god natt alla!

Visa signatur

Moderkort: ASUS X79-DELUXE, Processor: Intel 4930 i7@4,5Ghz , Minne: 32GB DDR3 KINGSTON HYPERX, Kylning: Kraken X62, Grafik: Asus 1070 Dual, Nät agg:Corsair RM 1000W 80+ Gold. Hård-diskar: 275GB SSD, 2Gb WD Caviar Black mfl totalt 10 TB, Windows10, Skärm: Acer 27 tum 2 ms, Tangentbord: Logitech G910, Mus: QPAD 5K, Chassi: NZXT S340 Elite Midi Tower - Matt Black

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fisken92:

Hahaha, precis så faktiskt!

Visa signatur

Dator:
CPU: Intel Sandybridge Core i7 2600k @4,5ghz 1.38v | GPU: HIS 6970 @ 960/5000 | RAM: Corsair Vengance 8gb @ 1600mhz MOBO: ASrock z68 mITX HT CHASSI: Silverstone Sugo SG08.

Permalänk
Medlem

haha kunde tänka mig det

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk
Medlem

vad ska vi göra för att hämnas? samma sak varje gång.. dom klagar så sjukt mkt på piratkopiering men sen kan dom inte ens ha servrar som fungerar för dom som BETALAR FÖR SPEL HELVETET........ vill nuka dom.. nån som är på?

Permalänk
Medlem

Fan ska man behöva gå igenom en hel jobbdag till i väntan för att spela BF 3 ><

Visa signatur

.

Permalänk
Skrivet av VaNiLLA7:

Hahaha, precis så faktiskt!

LOL nu försvann det snurrande hjulet :/ detta kom istället --> http://postimage.org/image/wr4h9ofl7/

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av fisken92:

HUR kunde du veta det? Nej men man kan minst sagt säga att EA slår ett slag för piratnedladdningen...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Heiz:

vad ska vi göra för att hämnas? samma sak varje gång.. dom klagar så sjukt mkt på piratkopiering men sen kan dom inte ens ha servrar som fungerar för dom som BETALAR FÖR SPEL HELVETET........ vill nuka dom.. nån som är på?

+1

Visa signatur

CPU: i7 8700K@4.3Ghz med MSI Frozl R | GPU: MSI GTX 1080 Gaming | MB: MSI Z370 Gaming+ | PSU: EVGA 650W GQ | RAM: G.Skill Ripjaws 16GB@3000Mhz | DISK:Samsung 970evo m.2 250GB | SSD Samsung 850evo 250GB | Skärm: AOC 32" 1440p@75Hz | Input: Asus Cerberus2+Razer Diamondback | Audio: Razer Megalodon

Permalänk
Medlem
Skrivet av fisken92:

Själv sitter man med ett annat hjul... har inte ens börjat installera 2,5h sen jag skrev in serial men har inget bättre för mig än att sitta och vänta.

Permalänk
Medlem

Funkade för mig nu, installerar

Permalänk
Avstängd

This is some gay shit..

Visa signatur

i5 3570K @4.9GHz | XFX Radeon HD7970 Ghz Edition | ASRock Extreme 4 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, 2x4GB

Permalänk
Skrivet av Heiz:

Jag är lätt på :), tid och plats?

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Känns som den här tråden upprepar sig

Permalänk

någon bc2 ;(?

EDIT: först på sidan 26... xD

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

"Sorry no ETA, but we're looking into it and will update you all when we get more info. Thanks for your patience and understanding!"

http://twitter.com/#!/Battlefield/status/129659408153186305

Permalänk
Medlem
Skrivet av FribBe:

Funkade för mig nu, installerar

Om du inte läst tråden så har du fortfarande aktivering 2 kvar... Det är där majoriteten av folk sitter fast.

Visa signatur

Permalänk

Va nu då.??? fick detta i fejan "Du äger redan denna produkt. Var god kontakta Origin Help för hjälp. FAQ"...