Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Galet snyggt:) max poäng dirr:P

Permalänk
Medlem

Läskigt snyggt måste jag säga!

Visa signatur

Design Define R3 - Titanium Grey, AMD Phenom II X4 965 Black Edition, Corsair H50, ASUS M4A89GTD PRO, ASUS Radeon HD 6870, Corsair Force Series F60 60GB, Western Digital Caviar Green 1TB 64MB, Corsair HX750W

Permalänk

Bara jag som skulle döda för den där ? ^^

Permalänk
Medlem

Varför kan man inte ge vissa saker 1000 skärnor?

Visa signatur

Citera så svarar jag!

Permalänk
Medlem

fyfan nice ;D

Permalänk

har jag missuppfattat nu, eller ringer typ ASUS till dig och ber dig bygga ett chassi till dem?
omgwtfbbq?!
Vad kostar en sån där?

Permalänk
Medlem
Skrivet av icx98:

Varför kan man inte ge vissa saker 1000 skärnor?

Eftersom det inte finns något som heter skärnor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 0l550n:

Eftersom det inte finns något som heter skärnor.

Oj såg mitt stavfel!

Visa signatur

Citera så svarar jag!

Permalänk
Medlem

Jävligt snyggt.

Permalänk
Avstängd

Skulle varit fetare om du hade tagit bort höljet på hårddiskarna så att man ser när dom jobbar

Väldigt fint bygge annars! 5/5!

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleepstreameR:

Hej! Du har inte någon sida där du säljer chassin? Skulle vara grymt kul om det fanns möjlighet att se chassina du bygger och att du säljer dom. Du sätter ju priserna själv och jag tror många skulle vara intresserade av att köpa.

Visa signatur

AOC G2460PQU 144Hz - Fractal Design Define C - EVGA SuperNOVA G3 650W - ASUS STRIX Z270H K1 - Intel i7-7700K - Samsung 960 EVO 500GB - Corsair Vengeance 16GB 2G6Hz - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080
Fraktfritt: Inet - Alina (registrera/aktivera)

Permalänk

Riktigt snyggt, men jag tycker det är lite synd att du inte fick böjt kanterna, hade vart lite snyggare.

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem

Otroligt snyggt, får man frågar vad du jobbar med?

Permalänk
Medlem

Jäklar vad sött bygge! Mer bilder önskas!

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Avstängd

Sjukt snyggt

Visa signatur

[i7 8700K@5.4Ghz] [Asus GeForce RTX 2080 Dual OC][3500Mhz@Corsair RGB DDR4][MSI Z390 MEG ACE][Customloop][Sony AF9 65" Oled] [Predator X34A] [Dark Power Pro 1000W][Beyerdynamic 1990 pro] [Sound BlasterX AE-5] [Astro mixamp]{

benchmark http://www.3dmark.com/spy/7331357
8700k@5.4Ghz https://valid.x86.fr/2ff8a4

Permalänk

riktigt jävla snyggt!

Visa signatur

Intel® Core™i5 4690k | EVGA GeForce GTX 760 2x | HyperX Fury 8GB DDR3 1600mhz RAM | ASUS Z97- E |