Rockstar släpper första trailern för GTA V

Permalänk
Skrivet av Fire_Ice:

Ser fulare ut än GTA IV, bl.a. så är människornas kroppar kantigare om mina ögon inte spelar mig ett spratt

Herregud, det är minsts 6 månader kvar innan spelet släpps

Permalänk
Avstängd

Bra grafik, men vissa saker ser lite mindre bra ut (viss grafik då)

Permalänk
Medlem

Kan ge mig fan på att ett release datum finns gömt i videon någonstans, på någon byggnad eller så.
FIND IT!!!

Permalänk
Medlem

Är ett riktigt stort GTA fan, har kört igenom varenda spel som släppts sen allra första GTA Ser galet mycket framemot detta!

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk

Oavsett hur det ser ut så hoppas jag att portningen blir betydligt bättre än vad IV blev. Det förstörde jäkligt mycket! Men ser helt klart fram emot det.

Permalänk
Medlem

Jag kommer aldrig köpa detta om dom inte släpper en PC-version.

Permalänk
Skrivet av cat_fish_1:

vilken grafik! längtar

Troll?

Ser ju kasst ut -.-

Visa signatur

Moderkort: ASUS Maximus IV Extreme CPU: Intel i7 2600k @4,3Ghz RAM: 8GB Corsair Dominator GT @2133Mhz Grafikkort: GTX 580 SLI Ljudkort: ASUS Xonar Essence STX SSD: OCZ Vertex 2 60GB HDD1: WD VelociRaptor 150GB HDD2: Samsung F3 1TB PSU: Corsair TX850 V2 Chassi: Corsair 600T

Permalänk

ärligt talat hade det varit så ofantligt mycket trevligare emd vice city istället. efter att ha kollat på ett par säsonger av miami vice och spelat vice city igen så hade det varit så jävla kul med lite mer neon 80-tal mm

Visa signatur

i speak spanish to god, italian to women , french to men and german to my horse

Permalänk
Medlem

Hoppas dom prioriterar SPELGLÄDJE istället för hur verklighet det är... Lite som SA

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sagofiguren:

Oavsett hur det ser ut så hoppas jag att portningen blir betydligt bättre än vad IV blev. Det förstörde jäkligt mycket! Men ser helt klart fram emot det.

Portningen borde logiskt sätt bli bättre än vad IV var från början med tanke på att IV fungerar hyfsat bra nu. Det är ju samma motor vad jag hört och man kan ju hoppas att de inte glömt hur man optimerar för pc. Med bra sli/cf support så blir det nog bra.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Ser roligt ut GTA <3

Permalänk
Medlem

Första?
jag såg en i somras

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperDa:

Är ett riktigt stort GTA fan, har kört igenom varenda spel som släppts sen allra första GTA Ser galet mycket framemot detta!

gta till gameboy color med? det har jag haha

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av lang666:

Första?
jag såg en i somras

Länka gärna den du såg i somras

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

Sweet. Spelade förvisso GTA IV på Xbox 360, men om detta kommer till PC i en "normal" version så blir det ett köp.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem

Hoppas de skurit ner på helikopteruppdragen..

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av qstoffe:

Jag kommer aldrig köpa detta om dom inte släpper en PC-version.

Pc-versionen kommer släppas samtidigt som de andra. Dag 1.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CruiZin:

Hoppas dom prioriterar SPELGLÄDJE istället för hur verklighet det är... Lite som SA

Vill du ha ett roligt spel skaffa saints row3.
Han som gjorde dom första gta spelen jobbar på saints row studion nuförtiden.

Dom som jobbar med gta är några hollywodomars som inte förstår sig på underhållning.
Tror att en seg motor med fem miljoner olika röster 311 miljoner cutscenens är lika med ett bra spel.

Kul att det är wii-grafik i introt;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leffe_Sweden:

Troll?

Ser ju kasst ut -.-

Vem är det som trollar egentligen? lol

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av lillsowi:

Hmm, källa på det?

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillsowi:

Låter ju bra. Var läste du detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forbidden:

Länka gärna den du såg i somras

http://www.gta5.tv/2011/03/16/gta-5-liberty-city-trailer/

http://www.youtube.com/watch?v=XRKoLhrOrMM

Permalänk
Medlem

Ser nice ut! Synd bara att grafikutvecklingen har stannat av, beror väl på dagens konsoller antar jag.

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk

Båda två är ju uppenbarligen fake?

Visa signatur

Asus Striker II Extreme / XFX Geforce GTX 280 / Q9450 @ 3.6GHz/ TRUE Noctua 120/ 4x1GB Corsair TWIN3X2048-1333C9DHX / X25-M G2 80gb Velociraptor / Win 7 Ultimate x64/ Antec P190

MovieDatabase

Permalänk
Medlem

Ser fram emot detta. Hoppas att dem får till en bättre optimering till PC än fyran.

Edit: Bokat PC versionen av GTA V nu. Verkar som att Rockstar lärt sig efter Mafia II att man lika gärna kan släppa samtliga versioner samtidigt. Kudos till er

Permalänk
Medlem
Skrivet av lang666:

Vill du ha ett roligt spel skaffa saints row3.
Han som gjorde dom första gta spelen jobbar på saints row studion nuförtiden.

Dom som jobbar med gta är några hollywodomars som inte förstår sig på underhållning.
Tror att en seg motor med fem miljoner olika röster 311 miljoner cutscenens är lika med ett bra spel.

Kul att det är wii-grafik i introt;)

Jo, det skall införskaffas. Gillade 1:an och 2:an så. Men jag blev lite besviken på GTA IV bara, GTA SA tyckte jag var så mycket roligare.

Är det bekräftat att det är Tommy Vercetti?

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem

Kommer blir grymt!

Visa signatur

Stationär: Corsair 750D | Asus Z97-A | Chieftec Nitro Series 950 Watt | i7 4790K @ 4.6Ghz | Corsair H115i | 16 GB DDR3 Corsair Vengence @ 1600Mhz | Gigabyte Aorus GTX 1080Ti | Samsung 850 EVO 500 GB | 2x Intel 320 series 120 GB SSD | AOC g2460Pg | Logitech G810 Orion Spectrum | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

Ser nice ut! Synd bara att grafikutvecklingen har stannat av, beror väl på dagens konsoller antar jag.

Ja fast det är inte lika illa som skyrim.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon134512:

Samma här

Hade varit lite nytt och intressantare

MAFIA!?

Ja tycker det är hur grymt som helst att dem återvänder till San andreas temat, har saknat stora feta berg man hoppar ifrån mm riktigt grymt, hoppas även på att cyklarna återvänder!

Visa signatur
Permalänk