Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Medlem

ZAM

ZAM ger ut ett antal nycklar till sina members. Registrering e gratis.

http://www.zam.com/giveaways/swtor.html

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

ZAM ger ut ett antal nycklar till sina members. Registrering e gratis.

http://www.zam.com/giveaways/swtor.html

Tackar!

Permalänk
Medlem

Vet dock inte hur sjutton man laddar ner

Permalänk
Medlem

Tror dom öppnar nerladdningen några dagar innan beta testet

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fabola:

Tror dom öppnar nerladdningen några dagar innan beta testet

Detta är ju bara för just en weekend. Om det är nu i helgen så lär det isf öppnas en länk på Torsdag.

Man undrar dock när det är, samt hur många weekends man får delta i.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem

Klienten kommer ni kunna ladda ner från www.swtor.com/tester

Där ska ni kunna se en Download Now knapp när ni har tillgång till den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

Detta är ju bara för just en weekend. Om det är nu i helgen så lär det isf öppnas en länk på Torsdag.

Man undrar dock när det är, samt hur många weekends man får delta i.

De skrev på sin FAQ att om man registrerar nycklar från siter som delar ut nycklar tex. ign.com så kan det minska en chans att vara med i kommande test. Dvs. om man skulle regga en nyckel för tex. nästa helg så kanske man inte får vara med i den sista betahelgen som jag gissar på är när dreamhack är.

"Hi all,

Just a reminder that if you were a registered member of our website on or before November 11th, 2011, you will be invited to the future weekend test. Regardless of whether you received an email last week or not, please do not take beta keys off of any external websites if you are already a registered member of our site. Let's leave them for the more needy, please."

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skyflyer:

Klienten kommer ni kunna ladda ner från www.swtor.com/tester

Där ska ni kunna se en Download Now knapp när ni har tillgång till den.

Helt riktigt, tror att det blir nästa veckas helg, de brukar göra klienten tillgänglig på en onsdag.

Permalänk
Konsolgrävare

9HH7-J6GG-Z72D-RYYR där har ni en Beta key!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk

Massively.com håller just nu på att dela ut 70.000 beta nycklar.
http://massively.joystiq.com/2011/11/14/need-a-beta-key-for-s...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gambit_2K:

De skrev på sin FAQ att om man registrerar nycklar från siter som delar ut nycklar tex. ign.com så kan det minska en chans att vara med i kommande test. Dvs. om man skulle regga en nyckel för tex. nästa helg så kanske man inte får vara med i den sista betahelgen som jag gissar på är när dreamhack är.

"Hi all,

Just a reminder that if you were a registered member of our website on or before November 11th, 2011, you will be invited to the future weekend test. Regardless of whether you received an email last week or not, please do not take beta keys off of any external websites if you are already a registered member of our site. Let's leave them for the more needy, please."

Det är jag medveten om. Fick en invite förra fredagen, och tog en nyckel till en vän.
Men undrar ändå, när betan är, och hur många vi får delta i, de som fått genom invite och de som fått genom nyckel.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

Det är jag medveten om. Fick en invite förra fredagen, och tog en nyckel till en vän.
Men undrar ändå, när betan är, och hur många vi får delta i, de som fått genom invite och de som fått genom nyckel.

Vilken helg det gäller är inte klart, och det gäller vad förstår bara just den (enda) helgen.

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk

Fick en beta key från Curse i dag.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk

Som sagt, ta det lugnt med betanycklarna. Om ni registrerade er på swtor.com och signade upp för betan innan 11/11 innebär det bara problem om ni även skriver in nyckeln. Så, skrev ni upp er innan 11/11 kommer ni få betan oavsett om ni fått mail eller inte, använd inte en betanyckel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

Det är jag medveten om. Fick en invite förra fredagen, och tog en nyckel till en vän.
Men undrar ändå, när betan är, och hur många vi får delta i, de som fått genom invite och de som fått genom nyckel.

Jag tror det bara är 2 betahelger kvar. Så antingen denna eller nästa borde det ju då vara. Men min polare som fick spela förra fredag kan fortfarande logga in och spela. Så "weekend beta" verkar vara en ganska lös term hehe.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Betakey om nån behöver: 9V9Z-GLFL-Z4GK-7KHR

Edit: Ännu en BAB3-SN2L-4XRK-Q9AE

Edit2: 5B52-QF7J-ALQ2-DHYS

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gambit_2K:

Jag tror det bara är 2 betahelger kvar. Så antingen denna eller nästa borde det ju då vara. Men min polare som fick spela förra fredag kan fortfarande logga in och spela. Så "weekend beta" verkar vara en ganska lös term hehe.

Tror han kunde logga in i måndags, då i EU så brukar "weekends" sluta på måndagkvällar runt 18-19, då USA är ju bakom oss.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

Tror han kunde logga in i måndags, då i EU så brukar "weekends" sluta på måndagkvällar runt 18-19, då USA är ju bakom oss.

Hmm tidigare betor har inte varit så då stängdes servers ned en tid i USA och en tid i Europa men det kanske är skillnad nu i den senaste betan. Ska kolla med honom.

Edit: Enligt honom kan kan spela tills i morgon, på fredag kommer en ny build som gör att man måste ladda ned klienten igen hade han fått info om.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk

Så här står det i launchern: This Thursday, 11/17 (i morgon), at 7:00, we will bring the servers down for maintainance. The at 10:00 the servers will becomme aviable again with a 20GB patch, wich will contain the new build.
You do not need to uninstall your previous game installation....
Characters from the last phase of the test will not be wiped and will carry over to the new build.

Inte många servrar igång just nu. Spelar på Cosmic Turbine.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Främling:

Så här står det i launchern: This Thursday, 11/17 (i morgon), at 7:00, we will bring the servers down for maintainance. The at 10:00 the servers will becomme aviable again with a 20GB patch, wich will contain the new build.
You do not need to uninstall your previous game installation....
Characters from the last phase of the test will not be wiped and will carry over to the new build.

Notera att dessa tider är CST. 14:00 till 17:00 är de svenska tiderna som servrarna kommer vara nere (under förutsättning att de inte får några problem under uppgraderingen)

Permalänk
Skrivet av Skyflyer:

Notera att dessa tider är CST. 14:00 till 17:00 är de svenska tiderna som servrarna kommer vara nere (under förutsättning att de inte får några problem under uppgraderingen)

Observera att bara 5 servrar är uppe varav 3 engelskspråkiga.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Främling:

Observera att bara 5 servrar är uppe varav 3 engelskspråkiga.

Ja, dom tog ner de extra servrarna som de skapade specifikt för stresstesten till helgen som var.

Permalänk

Var inte många online i kväll. Testade en smuggler upp till L6. Kul klass faktiskt. Det lilla jag sett hitintills är lovande. Man känner hela tiden att det skall komma mer. Questerna är inte så repetitiva som i andra mmo. Typen att döda 10 eller 15 av något är sk bonusquestar som dyker upp automatiiskt. Lämnar man området innan det är avklarat loosar man en liten reward men det påverkar inte questlinen vilket är bra... inte alltid man orkar stanna och knäppa de sista. Det är heller inte så fullsmetat med mobs överallt vilket är skönt.
Kikade runt lite och upptäckte en hel del. Rymdfärjor som gör överflygningar och andra detaljer.
Det absolut bästa hitintills är rösterna i "filmade" sekvenserna, skapar ett djup andra spel saknar. Lite humor i dag när jag blev utskälld av en tjej som såg ut som Leia. Kvaliteten på texterna skiljer sig lite.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Skrivet av Främling:

..jag blev utskälld av en tjej som såg ut som Leia.

Jösses, låter som en vanlig kväll hemma hos mig. Ska man behöva bli utskälld i spelet nu också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trudgelmer:

Jösses, låter som en vanlig kväll hemma hos mig. Ska man behöva bli utskälld i spelet nu också?

Vet vad du menar, broder!

Permalänk
Skrivet av Trudgelmer:

Jösses, låter som en vanlig kväll hemma hos mig. Ska man behöva bli utskälld i spelet nu också?

Hehe

Nån som vet ännu om stresstestet kommer att bli denna helg ?

Visa signatur

Intel i7 12700KF, Asus Prime Z690-A, Gigabyte RTX 3070 Gaming OC, Corsair 32GB DDR5 5600Mhz, Noctua NH-D15 Chromax, Samsung 980 Pro M.2 NVMe 256 GB-OS, be quiet! Dark Base 900, Corsair RM 850X V2, LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Skrivet av Gorgeous-George:

Hehe

Nån som vet ännu om stresstestet kommer att bli denna helg ?

Antagligen sista helgen i november, under dreamhack alltså. Men en ren gissning...

Edit:
Stephen Reid
Updated the FAQ with this question and answer:

When will the Beta Testing Weekend start?

We are targeting November 25-28 for our upcoming Beta Testing Weekend. Exact timing on when you will be invited will be specified in your invite email.

Visa signatur

XBL: Framfart Steam: Flanders_one
Reserverad för alla felstavningar eller grammatiska fel som kan uppstå.

Permalänk
Medlem

Så det verkar alltså finnas 2 tper av testare nu? De som stresstestar under 1 helg och de som får testa längre?

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gambit_2K:

Så det verkar alltså finnas 2 tper av testare nu? De som stresstestar under 1 helg och de som får testa längre?

Ja, det är väl sant. Sedan finns det ju så klart testare som jobbar på Bioware och som testar internt. Men för allmänheten så är det dessa två typer av testare, vad jag vet.

Permalänk
Skrivet av Främling:

Var inte många online i kväll. Testade en smuggler upp till L6. Kul klass faktiskt. Det lilla jag sett hitintills är lovande. Man känner hela tiden att det skall komma mer. Questerna är inte så repetitiva som i andra mmo. Typen att döda 10 eller 15 av något är sk bonusquestar som dyker upp automatiiskt. Lämnar man området innan det är avklarat loosar man en liten reward men det påverkar inte questlinen vilket är bra... inte alltid man orkar stanna och knäppa de sista. Det är heller inte så fullsmetat med mobs överallt vilket är skönt.
Kikade runt lite och upptäckte en hel del. Rymdfärjor som gör överflygningar och andra detaljer.
Det absolut bästa hitintills är rösterna i "filmade" sekvenserna, skapar ett djup andra spel saknar. Lite humor i dag när jag blev utskälld av en tjej som såg ut som Leia. Kvaliteten på texterna skiljer sig lite.

Låter som de förbättrat en del miljömässigt. När jag körde i somras kändes zonerna väldigt sterila och icke levande, plus att det var för mycket mobs som hindrade möjligheten att bara gå runt och flanera lite i skogen. Att ständigt bli attackerad och forcerad till combat så fort man vek av från "huvudleden" var lite drygt.

Men jag har skrivit in en nyckel nu på swtor så jag hoppas på att komma med i helgbeta! Ska bli kul att se själv vad som hänt med spelet senaste ~halvåret.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400