Permalänk
Medlem

7000kr, vad ska jag köpa?

Hej, nu när julafton har varit så har jag en del pengar och är sugen på en dator, har runt 7100kr och skulle vilja ha en dator som är bra för redigering samt spelande.

http://www.inet.se/kundvagn/visa/1276905/dator

Verkar detta som ett okej paket?
Har redan en hårddisk så det behövs inte köpas.

Vill helst även att möjlighet för uppgradering till SLI ska finnas

Tack på förhand

//Joolt

Visa signatur

"If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat"

Permalänk
Hedersmedlem

Varför fyra stycken minnesmoduler? Billigare och smidigare att köpa två 4GB istället.
Annars tycker jag paketet ser bra ut.

Glöm inte att du inte har någon DVDläsare med bara, så att du löser eventuell OSinstallation från skiva på annat sätt.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Varför fyra stycken minnesmoduler? Billigare och smidigare att köpa två 4GB istället.
Annars tycker jag paketet ser bra ut.

Glöm inte att du inte har någon DVDläsare med bara, så att du löser eventuell OSinstallation från skiva på annat sätt.

Jodå, det vet jag om

Visa signatur

"If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat"