Permalänk

Olika wordpress teman.

Hallåj.

Tänkte prova på att göra en hemsida som inte är bloggbaserad med wordpress. Men behöver lite olika teman för detta. Någon som vet bra teman för detta syfte och som inte är bloggbaserade?

mvh Jonas

Permalänk
Medlem

Hmm, bara och knåpa ihop från grunden.

Men om jag förstod rätt så är det icke wordpress du är ute efter.
Exempel - http://www.freewebtemplates.com/ ?

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk

Nja tänkte jag skulle slippa knåpa från grunden. Men har googlat som sjutton men hittar inga gratis teman som inte är bloggbaserade till wordpress. Länken du gav mig är det wordpress teman ?

Permalänk
Medlem

hmm ok.

Nix, det är vanliga siter, kollade bara lite hastigt dock.

Googlade på " free themes for website "

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av forcevision:

Nja tänkte jag skulle slippa knåpa från grunden. Men har googlat som sjutton men hittar inga gratis teman som inte är bloggbaserade till wordpress. Länken du gav mig är det wordpress teman ?

Om du nu inte ska göra en blogg, är då Wordpress rätt verktyg?

Permalänk

You: jag har fattat det som att fungerar väldigt bra till vanliga webbsidor också. Så därför jag funderade på någon mall som man kan jobba på.

Permalänk

http://www.freewpthemes.net/ här kommer en sida där du kan ladda ner gratis mallar.

Visa signatur

Studentflak Stockholm - Minstudent.se

Permalänk

Behöver lite mer hjälp. Finns det något tillägg till wordpress som besökaren kan prenumerera på min blogg tex ? Alltså när jag gör ett blogg inlägg på min sida så får besökaren ett mail att nytt blogginlägg har gjorts på min blogg ?

Tacksam för hjälp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av forcevision:

Behöver lite mer hjälp. Finns det något tillägg till wordpress som besökaren kan prenumerera på min blogg tex ? Alltså när jag gör ett blogg inlägg på min sida så får besökaren ett mail att nytt blogginlägg har gjorts på min blogg ?

Tacksam för hjälp.

Wordpress har RSS inbyggt så det är väl bara att använda sig av det.

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk

Ja ja men hur fungerar det ?