Permalänk
Medlem
Skrivet av Boss302:

Du skjuter ju ingen själv?...

Jo, jag använder nästan aldrig själva aimfunktionen utan kartan som visar var alla är räcker gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Jo, jag använder nästan aldrig själva aimfunktionen utan kartan som visar var alla är räcker gott.

Usch, hur kan man ha en sån inställning till spel? Jag har inte iheller tid att spela mer än på fredag och lördag kvällar om ens det.
Men inte fuskar jag för det. Jag är lvl14 och har 17timmar speltid.

Vill man så gärna fuska så får man spela med alla andra fuskare eller med sig själv / botar. Kvittar hur mycket eller lite man fuskar spelar ingen roll. Fusk är fusk!
Håll dig borta från servrarna jag spelar på tack

Visa signatur
Permalänk
Medlem

att nooben dessutom skrivit förut i sina inlägg att han spelar på swec servern är ju inte bra

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Defeat^:

Vad är meningen med fusk? Hur kul kan fet vara?? Man spelar ett spel för att det är KUL, inte för att man ska ha bra stats.. Vad är det dom är kul med att sitta och titta på medans datorn spelar åt en? Kan man ju lika gärna slänga på en film eller titta på när andra spelar...

Wtf en kompis KÖPTE fusk till cod, det siktade in och sköt av sig själv, bra att ställa gubbben i ett hörn så kunde man gå och fuska på ett annat spel samtidigt...

De som fuskar har inget liv och vill förstöra för vanliga SUNDA människor, bara tragiskt.

Hur svårt kan det var att göra ett anticheat till bf? Bara att göra så att man blir kickad när man sätter sitt 5e HS med machinegun i rad från 1km ..

Känns som att 10% av alla fuskar.. Vrflrbinte bara banna den om typ 20 olika personer anmäler honom??

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med dig som fan, förutom att det är nog runt 40% skulle jag tro. Märk väl, inte minst i denna tråd, hur uppfattnigen har förvridits såtillvida att de som bara fuskar lite klagar på de som fuskar mycket. Obehagligt. Tänk att sådana kör bil... scary

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMadMax:

Usch, hur kan man ha en sån inställning till spel? Jag har inte iheller tid att spela mer än på fredag och lördag kvällar om ens det.
Men inte fuskar jag för det. Jag är lvl14 och har 17timmar speltid.

Vill man så gärna fuska så får man spela med alla andra fuskare eller med sig själv / botar. Kvittar hur mycket eller lite man fuskar spelar ingen roll. Fusk är fusk!
Håll dig borta från servrarna jag spelar på tack

Håller med, det är ju som att låta en bot köra bilen åt en:)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Till er som är fuskar i smyg och inte tro ni gör någon skada:

Jag spelar inte mycket. Spelar på min fritid som är begränsad som alla andras. Jag är dock bättre på spel i allmänhet än genomsnitet pga mycket lir under skoltiden (ja jag vet). Det är ni som smyg fuskar som förstör för mig, om jag hoppar in i server som någon sitter och uppenbart fuskar så lämnar jag, men om det sitter någon som bara aimbotar lite smått så kommer jag aldrig märka att just denna person fuskar men det inebär också en jävla massa irrritation från min sida då inget jag gör kommer bita på denna person och om jag nu råker springa på denna person så är jag död, smyg fuskarna ökar antalet WTF battlefield moments som redan är många på grund av tveksam nätkod. Men det absolut värsta är det som smyg instant dödar en, enormt irreterande att dö helt plötsligt från 100%hp från ett assult rifle 300m bort bara för att du knifade "fel" person, och eftersom denna personen "smyger" så är det bara att tacka och ta emott. fan va roligt, och till er som inte sett någon fuskare.. Det betyder inte att dom inte varit där. någon som sitter med 200k/d.. vem fan bryr sig.. De är sneaky fucking Russians som är problemet.

Permalänk
Medlem

Största problemet är att Dice valde att design val som nu verkar inte vara så bra.
Det verkar vara så att det är klienterna som räknar ut om man träffar osv och skickar den informationen till servern. Detta gör att de som spelar får minde latency och servern kräver mindre av hårdvaran eftersom den gör betydligt mindre beräkningar. Det kan tom vara så att man kanske inte kan ha så stora kartor de har idag utan att det är uppbyggt på detta sätt.
Men det kommer att medföra att man alltid kommer att kunna skicka kommandon till servern så att folk dör eftersom servern vet ingenting om hur du sköt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Imdak:

Största problemet är att Dice valde att design val som nu verkar inte vara så bra.
Det verkar vara så att det är klienterna som räknar ut om man träffar osv och skickar den informationen till servern. Detta gör att de som spelar får minde latency och servern kräver mindre av hårdvaran eftersom den gör betydligt mindre beräkningar. Det kan tom vara så att man kanske inte kan ha så stora kartor de har idag utan att det är uppbyggt på detta sätt.
Men det kommer att medföra att man alltid kommer att kunna skicka kommandon till servern så att folk dör eftersom servern vet ingenting om hur du sköt.

Ja detta suger. Spelade en match för någon vecka sedan som började med att en snubbe stod och slog med kniven i luften och hela motståndarlaget dog på en gång. Förstår inte varför folk fuskar, det kan ju inte vara roligt att spela på detta vis?

Permalänk
Medlem

Detta är den största anledningen till att jag inte spelar FPS multiplayer längre. Det är så många idioter som fuskar så det känns helt meningslöst att spela.

Permalänk
Medlem

Ni som fuskar är skyldiga mig en ny mus!

Permalänk
Skrivet av tomten51:

Till er som är fuskar i smyg och inte tro ni gör någon skada:

Jag spelar inte mycket. Spelar på min fritid som är begränsad som alla andras. Jag är dock bättre på spel i allmänhet än genomsnitet pga mycket lir under skoltiden (ja jag vet). Det är ni som smyg fuskar som förstör för mig, om jag hoppar in i server som någon sitter och uppenbart fuskar så lämnar jag, men om det sitter någon som bara aimbotar lite smått så kommer jag aldrig märka att just denna person fuskar men det inebär också en jävla massa irrritation från min sida då inget jag gör kommer bita på denna person och om jag nu råker springa på denna person så är jag död, smyg fuskarna ökar antalet WTF battlefield moments som redan är många på grund av tveksam nätkod. Men det absolut värsta är det som smyg instant dödar en, enormt irreterande att dö helt plötsligt från 100%hp från ett assult rifle 300m bort bara för att du knifade "fel" person, och eftersom denna personen "smyger" så är det bara att tacka och ta emott. fan va roligt, och till er som inte sett någon fuskare.. Det betyder inte att dom inte varit där. någon som sitter med 200k/d.. vem fan bryr sig.. De är sneaky fucking Russians som är problemet.

Håller med! dessa wtf moments som man inte förstår sig på. Ett annat exempel är att jag hade ca 60% hp kvar på tanken o den kommer en kille med smaw och skjuter på sidan och tanken sprängs på en gång. Det är totalt omöjligt att den skulle göra det, inte ens om jag fick den i baken!

Sen tycker jag att det är jävligt dålig undanflykt o säga att man "smyg fuskar" för att man är kass för att spela. Seriöst asså, övning ger färdighet! alla är noobs i början (mer eller mindre) och vill man lära sig så gör man det. Men att fuska sig framåt är fan patetiskt och alla som gör det borde bannas!

Jag själv var kass i början och dog mer än jag hade dödat själv. De första matcherna slutade alltid med att man dödade 1-2st och dog 15+ ggr. Visst, man blev förbannad, men efter ett tag så blev det bättre o bättre då man lärde känna kartorna/taktiken/samarbete med lagspelarna. Det var inte så länge sen jag körde om med mina kills över deaths i battle log. I början låg jag på 0.6 och nu är jag nästan på 1.3!

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk

Har en fråga gällande "fuskande". Hur kan 90% av alla spelare där ute endast bestå av lvl 50 och högre? är det jag som spelar väldigt lite och typ nästan alla andrar är världens nördar som sitter och nöter 24-7? visst om spelade funnits ett halvår eller så.. men det har knappt funnits länge tycker jag!

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Skrivet av Imdak:

Största problemet är att Dice valde att design val som nu verkar inte vara så bra.
Det verkar vara så att det är klienterna som räknar ut om man träffar osv och skickar den informationen till servern. Detta gör att de som spelar får minde latency och servern kräver mindre av hårdvaran eftersom den gör betydligt mindre beräkningar. Det kan tom vara så att man kanske inte kan ha så stora kartor de har idag utan att det är uppbyggt på detta sätt.
Men det kommer att medföra att man alltid kommer att kunna skicka kommandon till servern så att folk dör eftersom servern vet ingenting om hur du sköt.

Om det här stämmer, det verkar för korkat för att vara sant, men om det stämmer så tycker jag att de då måste kontra fusket med andra metoder, tex banna fuskare istället för att nolla stats etc. För om det du skriver är sant så är det ju kört annars, finns isåfall inget man kan göra och inget hopp för det här spelet. Har vart arg på fuskarna i tre veckor nu ända sen mängden fusk passerade min tolerans nivå, men nu börjar jag bli arg på DICE istället...

Permalänk
Skrivet av Kevlarheart:

Har en fråga gällande "fuskande". Hur kan 90% av alla spelare där ute endast bestå av lvl 50 och högre? är det jag som spelar väldigt lite och typ nästan alla andrar är världens nördar som sitter och nöter 24-7? visst om spelade funnits ett halvår eller så.. men det har knappt funnits länge tycker jag!

Nej det går ganska snabbt att lvla i det här spelet, så det är nog du som spelar lite, sen har spelet funnits ute sen oktober också.

Permalänk
Medlem
Citat:

Har en fråga gällande "fuskande". Hur kan 90% av alla spelare där ute endast bestå av lvl 50 och högre? är det jag som spelar väldigt lite och typ nästan alla andrar är världens nördar som sitter och nöter 24-7? visst om spelade funnits ett halvår eller så.. men det har knappt funnits länge tycker jag!

Om man känner för att gå snabbt upp i level så lira en av de servrar som kör Conquest på Metro med alla explosiva vapen förbjudna. Som support eller medic kan man lätt dra in 500-1000poäng i minuten och ganska många kills, men ack så tråkigt. (sen kan man vara för djäkla duktig också).

Visa signatur

"The GauntMan knows he will win"

Permalänk
Medlem

Kan ju säga att jag kallas fuskare kors och tvärs när det väl går bra för mig.

Har bara ~1.9 kdr så själv tycker jag det inte är särskilt galna stats, men ifall det går bra för mig en runda hoppar någon in på profilen och säger jag fuskar för jag har 700 SPM.

Tycker själv just fuskanklagandet lätt går överstyr, vilket kan göra det lite problematiskt för mig som ändå är admin på stora servrar (Webhallen) att gå igenom folks klagomål samtidigt som man försöker bemöta allt med en badkar fullt av salt.

Tycker ändå att stämningen på Webhallen servrarna brukar vara god

Skrivet av GauntMan:

Om man känner för att gå snabbt upp i level så lira en av de servrar som kör Conquest på Metro med alla explosiva vapen förbjudna. Som support eller medic kan man lätt dra in 500-1000poäng i minuten och ganska många kills, men ack så tråkigt. (sen kan man vara för djäkla duktig också).

Tror själv att genomsnitts-spelaren lätt skulle kunna ha en SPM på iaf 550 ifall dom spelade med samma spelstil som mig, och då menar jag utan att någonsin gå in på en Metro server. Själv föredrar jag conquest. Gärna på Seine Crossing.

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk
Medlem

Vad det gäller att anklaga folk för fusk så är det ju rätt uppenbart i de fallen nån ligger på +30 kills, tre minuter in i matchen. Man ska vara rätt "vass" för att kunna orsaka hela motståndarlagets omedelbara död, dessutom när de befinner sig i egen spawn.

Detta har jag upplevt ett par gånger nu bara under den senaste veckan. Satt t.ex och kollade på scorelistan under en match igår då en spelare tog ca 4-5 kills var tionde sekund eller liknande!?!? Helt sjukt... Efter ett tag hade han över 240 kills och hade själv inte dött en enda gång. Visst det finns duktiga spelare men detta är ju rätt solklara fall!

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Vad det gäller att anklaga folk för fusk så är det ju rätt uppenbart i de fallen nån ligger på +30 kills, tre minuter in i matchen. Man ska vara rätt "vass" för att kunna orsaka hela motståndarlagets omedelbara död, dessutom när de befinner sig i egen spawn.

Detta har jag upplevt ett par gånger nu bara under den senaste veckan. Satt t.ex och kollade på scorelistan under en match igår då en spelare tog ca 4-5 kills var tionde sekund eller liknande!?!? Helt sjukt... Efter ett tag hade han över 240 kills och hade själv inte dött en enda gång. Visst det finns duktiga spelare men detta är ju rätt solklara fall!

Fast dessa är ju inga problem att ta. Värre med personer som cracko i tråden.

Permalänk
Medlem

Cheaters

Se upp för en svensk kille som kallar sig för IIIReVolutioNII , han använder boosting, det verkar inte som om det går att söka honom på battlelog det står att han bara har spelat 8 matcher men har 2000 kills redan, han låg 70-0 på en TDM match, han använder nog både boost och cheat, dom enda gångerna han dör är av claymores. Han är oerhört smart , han har ändrat på hela sin profil! det står att han bara har blivit MVP 1 13 gånger men han har fått Combat Efficiency ribbons 457 gånger! han har nåt sjukt cheat den här snubben! Ta och titta på hans profil om ni kan!?

Permalänk
Medlem

Vet inte om detta nämnts tidigare men skriver det ändå. Det är ganska lätt att få hög SPM. Du går in på en tom Rush-server med en polare. Eller varför inte en egen server med lösen så slipper ni andra! Ni sätter er på varsin sida och sätter en gaffel på E-tangenten så armar du, och din polare desarmerar. Du kan gå iväg och dra en film eller vad som helst, poängen bara flyger iväg.

Tycker det är fruktansvärt dåligt att dom inte tänkt på detta. Dom kunde ju ha lagt in att du iaf måste trycka på E-tangenten istället för att kunna hålla inne den för att arma. Eller att man får vänta 5sec innan du kan planta efter den blivit desarmerad, vad som helst!

Visa signatur

| HAF 922 Mini - E | Intel Core i5 3570 @ 4.44GHz | ASUS P8Z77-Vpro | Gigabyte GeForce 680 Windforce | Crucial Ballistix Sport 8GB 1600Mhz | SSD 120GB Intel 520 | Samsung 22X DL SH-S223C | Corsair TX 650W 80+ | Samsung TFT 27" S27A950D LED 120Hz | Win 7 64 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebn:

Vet inte om detta nämnts tidigare men skriver det ändå. Det är ganska lätt att få hög SPM. Du går in på en tom Rush-server med en polare. Eller varför inte en egen server med lösen så slipper ni andra! Ni sätter er på varsin sida och sätter en gaffel på E-tangenten så armar du, och din polare desarmerar. Du kan gå iväg och dra en film eller vad som helst, poängen bara flyger iväg.

Tycker det är fruktansvärt dåligt att dom inte tänkt på detta. Dom kunde ju ha lagt in att du iaf måste trycka på E-tangenten istället för att kunna hålla inne den för att arma. Eller att man får vänta 5sec innan du kan planta efter den blivit desarmerad, vad som helst!

Ni kan bli nollade p.g.a "stats padding". Va ska ni med hög SPM till? Man ser ju hur ni fått det..

Permalänk
Skrivet av GauntMan:

Om man känner för att gå snabbt upp i level så lira en av de servrar som kör Conquest på Metro med alla explosiva vapen förbjudna. Som support eller medic kan man lätt dra in 500-1000poäng i minuten och ganska många kills, men ack så tråkigt. (sen kan man vara för djäkla duktig också).

hehe Vad tycks http://battlelog.battlefield.com/bf3...9/1/298610644/
http://battlelog.battlefield.com/bf3...5/1/298610644/
Inte direkt så svårt!! Men det är kul om går så¨här!!
Ni kan adda mig också!!

Permalänk

Bra att du skriver om detta, men det känns ganska meningslöst att skapa en ny tråd.
Posta fortsatta rapporteringar i nedanstående tråd, det är så nå helt fantastiskt vad folk (p15) skapar onödiga trådar här på SweC

http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1070494-bf3-...

Visa signatur

[Stationär dator] - [ Cooler Master Cosmos 1000 ] [ Corsair 650W ] [ASUS P8Z68-V PRO] [ Intel i5 2500K @ 4.3ghz] [Noctua NH-D14] [ ATI HD7950 ] [Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP] [ SSD Intel 520 180gb] [Samsung F3 1500gb] [ Seagate Barracuda 3000gb ]

Permalänk
Skrivet av cracko:

Jo, jag använder nästan aldrig själva aimfunktionen utan kartan som visar var alla är räcker gott.

Jag fattar inte hur man kan vara nöjd med sig själv om man fuskar, hur är man som människa liksom? om du nu inte är ett troll förståss fast då är du ju märklig ändå.

Visa signatur

i5 2300
8 GB 1333
XFX HD 6870 1 GB
Cooler master silent pro 500w
Cooler master 690 II

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Sweeper x:

Håller med! dessa wtf moments som man inte förstår sig på. Ett annat exempel är att jag hade ca 60% hp kvar på tanken o den kommer en kille med smaw och skjuter på sidan och tanken sprängs på en gång. Det är totalt omöjligt att den skulle göra det, inte ens om jag fick den i baken!

Sen tycker jag att det är jävligt dålig undanflykt o säga att man "smyg fuskar" för att man är kass för att spela. Seriöst asså, övning ger färdighet! alla är noobs i början (mer eller mindre) och vill man lära sig så gör man det. Men att fuska sig framåt är fan patetiskt och alla som gör det borde bannas!

Jag själv var kass i början och dog mer än jag hade dödat själv. De första matcherna slutade alltid med att man dödade 1-2st och dog 15+ ggr. Visst, man blev förbannad, men efter ett tag så blev det bättre o bättre då man lärde känna kartorna/taktiken/samarbete med lagspelarna. Det var inte så länge sen jag körde om med mina kills över deaths i battle log. I början låg jag på 0.6 och nu är jag nästan på 1.3!

Det mest tragiska med det hela är att dessa smygfuskare ändå inte klarar av att dominera... Eftersom MVP1 ribbon ramlar in i princip varje runda så måste det menas med att man ändå pippar dessa fuskare.

Hur tragiskt dålig får man bli och jag kan förstå att dom fixar fusk för utan det så hade dom varit nå så ofantligt sjukt dåliga så hela servern skulle skratta åt dom.

Vill inte ens tänka på hur dålig man måste vara för att ta till fusk och sen inte ens vara bättre än dom är... Vissa vill dölja statsen lite, men tro mig en fuskare är så genomrutten så har dom vittring på MVP så går dom såklart för den. Som sagt, de klarar inte ens av det med fusk.

Visa signatur

Intel Core i7 2600K 4,2GHz OC-- Gigabyte GA-P67A-UD7 REV B3 -- MSI GTX 780 TI Gaming 3 gb OC-- Samsung SSD 850 EVO 250 GB -- 2TB Seagate Barracuda Green -- Corsair 20 GB 1600MHz DDR3-- Corsair Cooling Hydro H70 CPU-kylare -- 4x Scythe 120mm Gentle Typhoon, 1450rpm -- EVGA Supernova G2 1300W, 80+ Gold -- Fractal Design Define R3, Svart -- Acer XB270HU Predator

Permalänk
Medlem

Nån som får liksom runt 30 kills per omgång är fuskare helt klart, förmodligen tillgång till sniper och annat och kan bara bräda flera stycken i minuten.

I övrigt tycker jag SWECs server har för många, man borde dra ner antalet spelare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Likvid:

Nån som får liksom runt 30 kills per omgång är fuskare helt klart, förmodligen tillgång till sniper och annat och kan bara bräda flera stycken i minuten.

I övrigt tycker jag SWECs server har för många, man borde dra ner antalet spelare.

30 kills? Baserar du det på 300 tickets? Kommer man upp i varje runda... Du är en i mängden som förutsätter att alla som äger lite fuskar. Pinsamt.

Visa signatur

Intel Core i7 2600K 4,2GHz OC-- Gigabyte GA-P67A-UD7 REV B3 -- MSI GTX 780 TI Gaming 3 gb OC-- Samsung SSD 850 EVO 250 GB -- 2TB Seagate Barracuda Green -- Corsair 20 GB 1600MHz DDR3-- Corsair Cooling Hydro H70 CPU-kylare -- 4x Scythe 120mm Gentle Typhoon, 1450rpm -- EVGA Supernova G2 1300W, 80+ Gold -- Fractal Design Define R3, Svart -- Acer XB270HU Predator

Permalänk
Medlem

Är så trött på dessa fuskare !
Har iaf rapporterat ett gäng så jag hoppas det händer något !
Har själv blivit rapporterad också av okänd anledning men jag antar att de gick "för bra" för mig en runda.
Ser absolut ingen anledning att fuska, det måste ju vara roligare att spela på lika villkor och att utvecklas som spelare. Jag är ingen gud, långt därifrån faktiskt, men jag tycker att de är roligt även om jag inte får högst poäng.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LÖVTRÄ:

Är så trött på dessa fuskare !
Har iaf rapporterat ett gäng så jag hoppas det händer något !
Har själv blivit rapporterad också av okänd anledning men jag antar att de gick "för bra" för mig en runda.
Ser absolut ingen anledning att fuska, det måste ju vara roligare att spela på lika villkor och att utvecklas som spelare. Jag är ingen gud, långt därifrån faktiskt, men jag tycker att de är roligt även om jag inte får högst poäng.

Hur vet du att du blivit rapporterad? Ser man det?

Visa signatur

Intel Core i7 2600K 4,2GHz OC-- Gigabyte GA-P67A-UD7 REV B3 -- MSI GTX 780 TI Gaming 3 gb OC-- Samsung SSD 850 EVO 250 GB -- 2TB Seagate Barracuda Green -- Corsair 20 GB 1600MHz DDR3-- Corsair Cooling Hydro H70 CPU-kylare -- 4x Scythe 120mm Gentle Typhoon, 1450rpm -- EVGA Supernova G2 1300W, 80+ Gold -- Fractal Design Define R3, Svart -- Acer XB270HU Predator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kvarnan:

Hur vet du att du blivit rapporterad? Ser man det?

Gestapo och DICE teamet beslagtar datorn och slänger den i krossen;)

Nä men skulle vara intressant att veta. Så det sköts rätt från två håll.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar