Reklampelare(!) får bsod - something's wrong

Permalänk
Medlem

Reklampelare(!) får bsod - something's wrong

Drog en sväng in till stan idag, och såg då denna något udda syn vid Odenplan. Såg också en vid Fridhemsplan någon vecka tidigare, så naturligtvis var jag tvungen att hoppa av tuben och plåta nu när det var andra gången!

Så, man blir ju lite fundersam. Någon som vet mer?

Permalänk
Medlem

Ha Ha Ha.

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Avstängd

Haha, dog lite irl här.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

Haha..
Om en reklampelare får BSOD, så vet jag inte vad..
Eftersom den ska bara visa en bild, inget annat?

Permalänk
Medlem

Själv såg jag en guideskärm på stan för några veckor sedan som fastnat på inloggningsskärmen, var tydligen en acerdator som var inkopplad Har ingen bild dock, var inte så upphetsande..

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

bra "reklam" för windows :>

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagbro:

bra "reklam" för windows :>

all reklam är bra reklam, right?

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Ett gäng Intel NUC Gen 8:or
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem

Det var precis som i malmös tunnelbana, där har dom på var sida av tunneln, flera st projektorer (minst 25 st på var sida) som visar hur man "åker förbi" flera ställen runt om i världen, allt från indien till sydamerika till italien till egypten.

Och när jag kom dit en dag så hade programmet kraschat.. Så där var felmeddelanden över hela väggen på malmö centrals tunnelbana! Ska se om jag hittar bilderna jag tog.

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Samsung S22

Permalänk
Medlem

Disken verkar vara knas då filsystemet (ntfs) skapar en BSOD.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA