Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av papabear
jag har skummat igenom tråden nu men har inte riktigt fått grepp om det hela.
hur ligger det till just nu?
har folk dragit sig ur?
dålig stil...
men om det är best o folk inte vill ha sitt stuff så kan ni ju lägga upp en lista på vad som blivit över. kan ju vara andra som är intresserade av det.

håller med! lägg upp en lista över det som blitt över så kanske man kan köpa lite extra! men alpha ska jag inte skicka pengar till dig då lr vad? är nämligen redo att skicka idag! tjöta me dig på msn igår! håller me dom flästa här dålig stil att dra sig ur!

Permalänk
Medlem

Ni kan ju inte bara säga att folk är dumma i huvvet när dom drar sig ur, utan att veta anledningen, det måste ju helt klart finnas en anledning varför så många drar sig ur.

När jag snackade med AlpHa igår så fick jag intrycket att han verkligen hade tagit sig vatten över huvudet, visste T.e.x inte hur kan skulle betala, inte tänkt på oförutsägbara utgifter, han hade inget bank konto där folk kan sätta in pengar istället för att skicka på posten OSV. Folk vill ju känna att deras pengar är säkra, att de inte blir stulna, att de används till det de ska. Bla bla.

Det var därför även jag drog mig ur.

Men jag har funderat litte, ifall jag och alpha skulle fixa detta tillsammans.

...satan, time´s up... återkommer....

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wacoo
Ni kan ju inte bara säga att folk är dumma i huvvet när dom drar sig ur, utan att veta anledningen, det måste ju helt klart finnas en anledning varför så många drar sig ur.

När jag snackade med AlpHa igår så fick jag intrycket att han verkligen hade tagit sig vatten över huvudet, visste T.e.x inte hur kan skulle betala, inte tänkt på oförutsägbara utgifter, han hade inget bank konto där folk kan sätta in pengar istället för att skicka på posten OSV. Folk vill ju känna att deras pengar är säkra, att de inte blir stulna, att de används till det de ska. Bla bla.

Det var därför även jag drog mig ur.

Men jag har funderat litte, ifall jag och alpha skulle fixa detta tillsammans.

...satan, time´s up... återkommer....

Men vadå visste anledningen, ni visste förutsättningarna före innan ni beställde så kom fan inte å säg nått annat..
Å ångrar man sig drar man sig ut innan, det fanns en deadline.
Å visst vare tokigt att det inte gick att sätta in på konto, men som sagt förutsättningarna fanns där innan ni beställde..
Ni visste vad ni gav er in i, är man med i leken får man leken tåla

Permalänk
Medlem

hej igen, har varit på bio

Permalänk
Medlem

fan i korren, blir det ingen beställning eller? kan ingen annan ta över den?

Visa signatur

r

Permalänk
Medlem

ESD och jag har funderat och vi KANSKE kan ta över ordern, Ifall det är värt. ESD är frånvarande, borta, finns inte här, just nu, kommer hem om ett tag, skall disskutera lite mer då. I´ll be back.

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem

Jag hemkommer mig inte förrän på söndag kväll, och detta är nog sista gången jag kommer åt internet innan dess, så det måste skjutas upp tills dess. Ska kolla me banken och så, om det inte ska kunna ordnas så att ni kan sätta in slant elektroniskt.
Gör vi detta så nollar vi antagligen allt vad beställning som redan finns, så får ni skicka nya mail, mindre strul (för oss) på det sättet. Men då kommer ordern att gå vid deadline:n...
Kommer nån på att den inte har slant att betala så får han/hon/den/det sälja sig själv till överviktiga tyskar eller nåt sånt, för en sån sits sätter man sig bara inte i... Man kan inte använda sig av pengar som man inte har, så enkelt är det.

Visa signatur

Glömmer att logga ut :D

Permalänk
Medlem

låter då fint, skulle gärna beställa av er

Permalänk
Medlem

Jaja bara så ni nya vet så, har jag dragit mig ur eftersom det inte blev något me alpha. Gjorde en egen beställning.

Visa signatur

*Copyright © 2004, All Human Rights Are Reserved!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlpHa.
hej igen, har varit på bio

Jo hej, jag har varit på toa jag

Skippa menlösa inlägg i fortsättningen är du snäll, annars smackar jag upp låset och en anmärkning på dig.

Tillbaka till topic (dvs. kommentera inte mitt inlägg för er som fattar segt).

Visa signatur
Permalänk
Medlem

från "th".
jag tycker det verkar så osäkert och struligt så jag tror jag skippar det här... men om det blir ngn ny organiserad beställning så är jag på...

Permalänk
Medlem

jag är klart på om det blir en ny order! vill ha saker därifrån! men medela när/om det blir!

Permalänk
Medlem

ESD och jag kommer förmodligen at styra upp det här nästa vecka, då vi även kommer att "organisera" det hela väldigt noggrant.

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem

Skulle kunna tänka mig att vara med. Inte fel med fläktar och sådant dom har där Men hur lång tid tar allting osv?

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Avstängd

hm... vad för priser snackaar vi om ? hur betalar ni ? vad e frakten vad komemr det kosta i frakt per skalle ?

Permalänk
Medlem

tur att man har släktingar som ska ta hem en konteiner från USA=) då kan man ta hem ett par chassin=)

Visa signatur

P4 nw 2.0Ghz | MSI GeForce 4 4400Ti | 19" FLAT Samsung | Chiftec Full Tower | 1x80Gb Maxtor 7200rpm | 2x120Gb Maxtor 5400rpm | bild på mig: http://www.ph0bic.d2g.com/fun/lan/5/imagepages/image1.htm

Permalänk
Medlem

Wacoo, så ni ska fixa ihop det här nästa vecka asså ? det vore juh bra om ni hade nån beställningssida, om ni behöver nån som fixar så kan jag kirra en ASP beställningsskit kanske där man får skicka in vad man ska ha osv

Permalänk
Medlem

Ska ni inte fixa upp ett inlägg om den nya beställningen snart? För det är väl "nästa vecka" nu

Permalänk
Avstängd

Re: Beställning från www.xoxide.com?

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av AlpHa.

Tjänar 40 spänn på 80 mm vanlig

Tjänar 120 spänn på led fläkten

[/QUOTE]

Tjänar du pengar på det? hur då? Då vill jag också vara med!..

sparar... dumbnutt...

Visa signatur

[AMD XP1800+ @ XP1900+ (137 FSB) (1.75 Vcore)] [Soltek-75 DRV-2] [GeForce 3 Ti200 128 MB @ (250/500)] [256MB DDR] [DVD-ROM] [CD-ROM] [2*12.5 GB (5400rpm) + 40 GB (7200rpm) HDD] [2*10/100mbit Ethernet D-Link] [ComHem 1Mbit]

Permalänk
Medlem

Håll dig efter topic som en stolt moderator sa

Permalänk
Medlem

jag har mailat xoxide, i söndags, men jag har inte fått något svar än....

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem

Drar igång nåt imorrn kväll.. Har en massa otrevliga läxor och annat rugg ikväll.. Tänk på att räkna priserna gånger 1.3, + 100-150kr i frakt... Alltid bra att ta i värsta överkant, så att man inte får en otrevlig överraskning. Förhoppningsvis så går det genom tullen, och då slipper vi momsen och sånt äckel. = mkt billigare. Men sånt kan man inte räkna me från början.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Men vänta på mig jag vill oxo vara med o beställa

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ESD
Drar igång nåt imorrn kväll.. Har en massa otrevliga läxor och annat rugg ikväll.. Tänk på att räkna priserna gånger 1.3, + 100-150kr i frakt... Alltid bra att ta i värsta överkant, så att man inte får en otrevlig överraskning. Förhoppningsvis så går det genom tullen, och då slipper vi momsen och sånt äckel. = mkt billigare. Men sånt kan man inte räkna me från början.

ja, skicka tillbaks cashen som jag sa va? Det blev typ bara 40/per persspänn från staterna för mig

Permalänk
Medlem

Kom med instruktioner och sånt när ni dragit igång

Permalänk
Medlem

Naturligtvis... Detta blir finfint det
Ni som vill ha saker kan ju börja räkna/klura/pilla ihop eran beställning redan nu.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vad ligger dollarkursen på?
Kan man beställa nätagg?

Permalänk
Medlem

... 8.97 för tillfället.

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem

Hmm, vilken mail skall jag maila, gör en ny tråd? jag kan hämta skiten i Ösd va?`:)

Permalänk
Medlem

så klart vi gör en ny tråd, ikväll(alltså om ett par timmar). även en ny mail, dit ni skickar eran beställning

Visa signatur