för er med window problem, här har ni nåt o bita i

Permalänk
Medlem

för er med window problem, här har ni nåt o bita i

http://thanhmai.virtualave.net/dragon/pixs.html

Kolla filmen, som finns längst ner på sidan.

Visa signatur

Hej

Permalänk
Avstängd

Det var ju lite hett.. btw, kinestecknet betyder "drake" på kinesiska

Visa signatur

[AMD XP1800+ @ XP1900+ (137 FSB) (1.75 Vcore)] [Soltek-75 DRV-2] [GeForce 3 Ti200 128 MB @ (250/500)] [256MB DDR] [DVD-ROM] [CD-ROM] [2*12.5 GB (5400rpm) + 40 GB (7200rpm) HDD] [2*10/100mbit Ethernet D-Link] [ComHem 1Mbit]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Men vafals!
Draken han har på sidan har håller jag ju på att kapa ut på toppen på mitt Chieftec.. Sicken tjüuuuuv!!

Har dock en känsla av att han inte gjort sin med en dremel..

Visa signatur

Att bli gammal är oundvikligt. Att växa upp är frivilligt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PolluX
Men vafals!
Draken han har på sidan har håller jag ju på att kapa ut på toppen på mitt Chieftec.. Sicken tjüuuuuv!!

Har dock en känsla av att han inte gjort sin med en dremel..

Samma här, hittade EXACT den draken för X antal veckor sen, håller på att Fila ut den i Al. vet inte riktigt vad jag ska ha den till bara... Den är nog inte så ovanlig .... draken...=/

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem

Inte dålig kille...

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Ett ord: LASER
Har själv dremlat en ganska detaljrik sak och det är istortsätt omöjligt att få sådär runda och fina kanter med en dremel på små ytor.
Samma sak med fläktgallrerna han gjort i lådan är alldeles för fint detaljerade och avrundade för att vara en dremel.
Men det var jävligt snyggt iaf, det var jävligt grymt det han hade gjort fram på lådan också.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." - Albert Einstein

Permalänk

Kan ju säga att de finns små rundfilar, och varför skulle de vara så svårt att få så så runda kanter?? Jag kan ju garanterat göra de med mina luftmaskiner(typ som smådremlar) sen så skulle jag tro att han kanske har svetsat fast gallrena för de skulle jag gjort sen bara att slipa, de blir ju kung......

Visa signatur
Permalänk

fram på har han väl typ bara rinnande ljus, finns ju att köpa på typ kjell.com, går ju att ställa in dom på en massa saker, hmmm kanske man kan ha rinnande ljus till en knightrider

Visa signatur
Permalänk
Medlem

nog var det fint..... men det är juh ingen sport att "modda" med en laserskärarmaskin..... ;P

Permalänk
Medlem

OMFG
Lite dioder

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phase
Ett ord: LASER
Har själv dremlat en ganska detaljrik sak och det är istortsätt omöjligt att få sådär runda och fina kanter med en dremel på små ytor.
Samma sak med fläktgallrerna han gjort i lådan är alldeles för fint detaljerade och avrundade för att vara en dremel.
Men det var jävligt snyggt iaf, det var jävligt grymt det han hade gjort fram på lådan också.

Eeeehh.. Han har inte gkot de dära gallrerna(antar att du syftar på drakgallret) De har han köpt färdigt... finns överallt förutom i sverige lr jo det ska finnas någonstans=)

Men den är grymt snygger..

Visa signatur

Ett tips om hur du "moddar" om din diskmaskin te en snöslunga... släng te kärringen en snöskyffel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrGizmo

Eeeehh.. Han har inte gkot de dära gallrerna(antar att du syftar på drakgallret) De har han köpt färdigt... finns överallt förutom i sverige lr jo det ska finnas någonstans=)

Men den är grymt snygger..

Ser du inte att gallren är i själva sidan? :>

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Hade tänkt säga(innan jag såg bilden).. det dära kan jag göra men lasern på skolan... men det dära kan jag nog inte göra med den..