Permalänk
Medlem

Ice Cube

Den här människan har haft *lite* fritid när han har gjort det här chassit, snyggt jobb med plexiglas!

http://www.hitechmods.com/mods/The_Ice_Cube/The_Ice_Cube-47.j...

åsså den här:

http://www.hitechmods.com/mods/The_Ice_Cube/The_Ice_Cube-48.j...

Visa signatur

"Jag fattar inte varför ni är så obstinata och föredrar den där linuxkaninen framför ett färgat fönster" - Min datalärare

Permalänk

Det där var den första flexiglaslådan jag gillat.

Visa signatur

[And there the devil stood, and felt how awful goodness is]

Permalänk
Medlem

den är jävligt gammal

Visa signatur

MaxLiv

Permalänk
Avstängd

Nice

Visa signatur

[NF7-S 2.0]-[XP2400+ @ 200x10]-[2x Twinmos Winbond 256Mb @ 400Mhz]-[PoV Gf4 4200 8x 128Mb @ 290/610]-[Seagate Barracuda 7200.7 120Gb 8Mb Sata]-[Atx Fulltower]-[ICQ:62744082]-[Http://sYph.ath.cx]

Permalänk
Medlem

gammal... men nice ändå

Visa signatur

Som dator finner jag din tro på teknologi underhållande =)

Permalänk

det var den första plexi lådan jag tycker är snyggt....

Visa signatur

AMD XP 2000+ ╚ MSI KT3 ULTRA2 ╚VIAKT333 Chipset ╚ DDR-DIMM PC2700 256MB DDR x2, Hitachi Deskstar 40g + Maxtor 80 g ╚ GlacialTech CPU-Fläkt ╚ Asus GeForce FX 5200 128 mb ╚ Chassi - CodeGen ATX Chassi Modell 6052 ╚

Permalänk
Avstängd

VEXTOR: Ett litet inlägg bara, inte för att jag tycker lådan är snygg, men eftersom du tycker att han har lagt ner mycket tid på att göra lådan så hade han antagligen MYCKET fritid, iaf om han moddar lådor på fritiden!.. *ord och händelser är vad man gör dom till*

Visa signatur

[AMD XP1800+ @ XP1900+ (137 FSB) (1.75 Vcore)] [Soltek-75 DRV-2] [GeForce 3 Ti200 128 MB @ (250/500)] [256MB DDR] [DVD-ROM] [CD-ROM] [2*12.5 GB (5400rpm) + 40 GB (7200rpm) HDD] [2*10/100mbit Ethernet D-Link] [ComHem 1Mbit]

Permalänk
Avstängd

lär inte ta upp mer fritid än dom flesta andra plexichassi moddar

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FillePille

VEXTOR: Ett litet inlägg bara, inte för att jag tycker lådan är snygg, men eftersom du tycker att han har lagt ner mycket tid på att göra lådan så hade han antagligen MYCKET fritid, iaf om han moddar lådor på fritiden!.. *ord och händelser är vad man gör dom till*

Kan du ta det på vanlig svenska? Förstod verkligen ingenting

Snyggt chassi... men nätdelen är SKITFUL.

Visa signatur

[size="1"]...and on the 8:th day God[/size] [font="arial"][size="3"]overclocked[/size][/font].

Permalänk

mkt gammal....men den e så cool den kan bli

Visa signatur

"Pain is temporary, Glory is forever"

"Om man klonar en sjörövare, får man då en piratkopia?"

Permalänk
Medlem

DREGEL!!!

Permalänk
Medlem

tyckte inte den var så über-snygg... men smaken är som korea

Permalänk
Medlem

ett land?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av papabear
tyckte inte den var så über-snygg... men smaken är som korea

kommunistiskt eller väldigt game:igt?

tyckte den moden var lagom snygg....snyggare när det är som ett vanligt chassi fast helt i plexiglas. Den där ser väldigt stor o klumpig ut... men jag gillar det blåa skenet...

Visa signatur

Rape is such a harsh word, why not call it surprise sex?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [0verlord]

Kan du ta det på vanlig svenska? Förstod verkligen ingenting

"Don't you eye-ball me" ;)..

Om en snubbe moddar chassin på sin fritid så är väl det han gör på sin fritid.. kanske inte samma sak som vextor gör, men det är iaf hans egen fritid!..

Visa signatur

[AMD XP1800+ @ XP1900+ (137 FSB) (1.75 Vcore)] [Soltek-75 DRV-2] [GeForce 3 Ti200 128 MB @ (250/500)] [256MB DDR] [DVD-ROM] [CD-ROM] [2*12.5 GB (5400rpm) + 40 GB (7200rpm) HDD] [2*10/100mbit Ethernet D-Link] [ComHem 1Mbit]

Permalänk
Medlem

Hur har han gjort för att få plexiglaset att lysa?

Permalänk
Medlem

http://www.hitechmods.com/mods/The_Ice_Cube/The_Ice_Cube.shtm...
Läs här så kanske det går upp et ljus...

*Edit: Kan ju tillägga att mini-itx.com har haft denna på sin sida sen den 16:e JUNI....

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem

oo sadaneihelvete va grannt!

Visa signatur

Living your life is a task so difficult it has never been attempted before.