Permalänk
Medlem

WoW problem

Tja installerade nyligen nya drivrutiner till mitt gtx 560 och det känns som att efter det så fryser sig WoW ibland. Trycker man fram aktivitetshanteraren så flyter det på igen men det är ganska irriterande nu :/ Har hört att uppdatera nätverkskortet har hjälpt men jag har den senaste uppdateringen så kan inte vara det som är problemet.

Någon som har/haft samma problem och kan rekommendera någon lösning??

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

jag hade det problemet innan! vet i fan vad jag gjorde, det var på min föra dator

jag ska försöka komma på vad jag gjorde, tror det var med upplösningen att göra!

Permalänk
Medlem

problemet är inte WoW, det är att folk spelar spelet som en gång för länge sedan krävde hjärna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kagamex:

problemet är inte WoW, det är att folk spelar spelet som en gång för länge sedan krävde hjärna.

Har spelat sen vanilla så jag håller med dig där. Kör bara RBG, Arena osv med polare så jag kan fortfarande finna det roande men raids är precis som du säger en no brainer :/

Permalänk
Medlem

Om du själv säger att drivrutinerna till gtx 560 orsakade, varför inte återgå till förra versionen då?
Om inte de tidigare drivrutinerna gav dig några problem finns det många gånger ingen orsak att lägga in den senaste bara för att den finns...

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)