Permalänk
Medlem

I maj smäller det!

Längtan till maj är obeskrivbar! Guild Wars 2, Tera Online, förhoppningsvis ett releasedatum till Diablo 3.

Hur ska ni bära er åt? Vad lirar ni för spel atm t.ex? Trevligt med en liten diskussion! Själv lirar jag lite LoL blandat med Counter Strike 1.6

Så, dela med er!

Permalänk
Medlem

Ska testa Tera när det kommer ut, ser bra ut!
GW2 kommer väl också testas antar jag, Diablo skippar jag dock tills vidare i alla fall!

Spelar Harpan just nu

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem

Guild Wars = nejtack
Tera = testat och suger
Diablo 3 = absolut inte..

Jag spelar bf3 och wow för tillfället.

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rydisen:

Ska testa Tera när det kommer ut, ser bra ut!
GW2 kommer väl också testas antar jag, Diablo skippar jag dock tills vidare i alla fall!

Spelar Harpan just nu

Harpan kan man också fördriva tiden med
Jo, Tera ser faktiskt väldigt bra ut! Hoppas bara det inte blir en för stor grindfest.. Nyare mmo's har ju en tendens att få en att tvinga sig till maxlvl genom grind.

Permalänk
Skrivet av Turbojan:

Längtan till maj är obeskrivbar! Guild Wars 2, Tera Online, förhoppningsvis ett releasedatum till Diablo 3.

Hur ska ni bära er åt? Vad lirar ni för spel atm t.ex? Trevligt med en liten diskussion! Själv lirar jag lite LoL blandat med Counter Strike 1.6

Så, dela med er!

Kommer gw2 ut i Maj ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbojan:

...förhoppningsvis ett releasedatum till Diablo 3.

Diablo 3 ser jag verkligen fram emot, så att releasedatumet är på gång - det hoppas jag på!

Under tiden läggs den "speltid" som finns på Europa Universalis och Bad Company 2

Permalänk
Medlem

Självklart ska man lira D3!

GW2 har jag inte så stor koll på, inte heller Tera...

Lirar BF3, wow, lite skyrim och lite CS 1.6 med min son ibland

Visa signatur

[Nanoxia Deep Silence 1][Intel i5 2550K] [ASUS P8Z77-V [16Gb DDR3 G.Skill Ripjaws X] [OCZ Agillity 3 90GB] [WD Black 1.0TB] [XFX HD7970 DD GHZ-Edition] [LG 27" IPS] [BOSE 2.1 system] [BeQuiet Straight Power 680W 80+ Gold Modular] [Qpad QH-90 Headset]

Permalänk
Medlem

Var har du fått all denna info från?

Annars är ju GW2 det som lockar allra mest.

Permalänk
Medlem

D3 är ett måste.
Guild Wars, nej.
Tera - kommer testa.

Fördriver tiden med HoN, Mw3 samt Rift

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk
Medlem

Sorry! Fått om bakfoten angående Guild Wars 2 releasedatum. Det enda som står är att det förhoppningsvis släpps iår! Får väll hoppas på maj då så min titel inte blir missledande.

Permalänk
Medlem

Jag längtar nog mest efter Farcry 3 och Just cause 3 (om ryktena stämmer).

just nu spelar jag mest Battlefield 3 men igår köpte jag Deadspace som jag ska testa senare

Permalänk
Medlem

GW2 släpps i maj? Det kan du glömma pysen. Blir efter sommaren.

Tera vill jag dock testa, ser fram emot nya gta spelet

Visa signatur

I7 7700k 4,8GHZ | Asus Strix 1080TI 2000Mhz | Corsair Vengeance RGB DDR4 3100mhz| Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming | Corsair RM850i 850W. AOC AG271QG.

Permalänk
Medlem

Guild Wars 2 har inget release datum än, best bet är under sommaren, med lite tur tidigt i sommar

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Diablo 3 är det enda som lockar mig just nu, men jag hoppas att det släpps innan maj

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fronix:

Guild Wars = nejtack
Tera = testat och suger
Diablo 3 = absolut inte..

Jag spelar bf3 och wow för tillfället.

Det var en bra smak av spel!

Eller inte...

Permalänk
Avstängd

Spelar WoW, BF3, BFBC2, Team Deathmatch, Black ops, Alice: Madness Returns, Just Cause2.

Väntar på GW2!

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fronix:

Diablo 3 = absolut inte..

Vad är det för fel på D3 nu då?

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk

Diablo 3 <3

Visa signatur

CPU: Amd FX 8120 @ 4,55Ghz, RAM: Corsair Vengeance 32GB Röd,
Grafikkort: MSI TwinfrozrIII GTX 660, Kylare: Corsair H80i,
Chassi: Cooler master 430 Elite, PSU: Fractal designTesla R2 800W,
Moderkort: ASUS Crosshair V Formula-Z 990FX,
Lagringsenheter: Samsung SSD 840 PRO-Series 128GB ,1TB Hitachi, 4st seagate barracuda

Permalänk
Medlem

Jo, Diablo 3 väntan är besvärlig. Så sjukt sugen att lira det. Verkar bli ett grymt lir.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vikham:

Vad är det för fel på D3 nu då?

Barnspel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DAoG:

Barnspel.

Haha. Definera "barnspel". Då tänker jag mer på Hugo - Den svarta diamenten än Diablo 3 =P

Permalänk
Skrivet av Anguzz:

Diablo 3 är det enda som lockar mig just nu, men jag hoppas att det släpps innan maj

http://www.svenskadiablo.se/forum/viewtopic.php?id=1999

Permalänk
Medlem

Aldrig att GW2 släpps i maj.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk

Diablo3 for the win!

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32Gb | 3060Ti | Fractal Design Meshify C TG | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk
Medlem
Skrivet av DAoG:

Barnspel.

hmm mina barn ska inte få lira nå blodiga slaktspel som Diablo 3 är, men du kanske har mer vuxna barn(15+)? eller så har du inte testat spelet

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbojan:

Jo, Tera ser faktiskt väldigt bra ut! Hoppas bara det inte blir en för stor grindfest.. Nyare mmo's har ju en tendens att få en att tvinga sig till maxlvl genom grind.

nej inget grinding alls, på 3 dagar kan man bli lvl 23 på en vecka 40 och 2 veckor 50 vilket är max leveln på enbart quests. skulle nog säga det är en av de snabbaste lvlande mmot just nu (vilket inte gillas av koreanerna då dom vill sitta och grinda en hel dag för 1 level).

sitter och spelar Tera CB2 XD

Visa signatur

Corsair Carbid Spec-Alpha|Arctic Liquid Freezer II 240|i9 10900K@5ghz|Gigabyte Z590 UD AC|EVGA GQ 750W|Gigabyte 3070 Vision OC @2100mhz|ADATA 32GB 3200mhz CL14 (4x8GB) |512GB + 1TB NVSE SSD, 2TB HDD, 2x2TB raid0|

Permalänk
Medlem

jag har beställt
Heart of the swarm
GW 2
D3
alla från webhallen, i väntan på att releasedatum ska avslöjas så spelar jag:
D3 betan
LOL (endast teemo) haha
SC2 (endast TD maps)

Visa signatur

MSI 2080TI
9900k Noctua NH-D15
Asus ROG Swift PG278Q | Sony A9G 65"
IFI ZenDac + Audeze LCD 2 Classic / Sennheiser HD 650 HK 970 + Heco Music Style 900
Seasonic PRIME 850W Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zedarion:

nej inget grinding alls, på 3 dagar kan man bli lvl 23 på en vecka 40 och 2 veckor 50 vilket är max leveln på enbart quests. skulle nog säga det är en av de snabbaste lvlande mmot just nu (vilket inte gillas av koreanerna då dom vill sitta och grinda en hel dag för 1 level).

sitter och spelar Tera CB2 XD

2 veckor för max level är inte speciellt snabbt. Tog mig 2 dagar att nå max level i SwTor, tar drygt 3-4 dagar att nå max level i wow och Rift kan man bli max level under 1 vecka. Har inte personligen prova DCUO,Champions Online eller Allods men enligt kompisar ska man kunna bli max level inom 1-2 veckor i dom.

Så skulle nog säga att det är ganska normal leveling för ett mmp.

OT: Just nu fördriver jag tiden med APB: Reloaded, Brink och Skyrim. Ser fram i mot D3 och GW2 då jag verkligen behöver en tids dödare nu när man blivit less på wow (inte spelet på drygt 7 månader). Utöver D3 och GW3 ser jag fram i mot GTA5, FC3, Nya Ghost Recon, ME3, MP3, Spec Ops, DS2, Prototype 2, Bioshock Infinite, AC3, CS:GO, Hitman: Absolution, Metal Gear Rising - Revengeance, SR4 och Stalker2 (Osäker på denna titel).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fronix:

Guild Wars = nejtack
Tera = testat och suger
Diablo 3 = absolut inte..

Jag spelar bf3 och wow för tillfället.

Så du tackar nej till spel med bra grafik och gameplay, för att spela ett spel (WoW) som inte längre kräver skills och har dålig grafik?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kagamex:

Så du tackar nej till spel med bra grafik och gameplay, för att spela ett spel (WoW) som inte längre kräver skills och har dålig grafik?

Seems legit.