Enda tråden om nycklar till Diablo III beta

Permalänk
Medlem

Fick själv tag på min beta genom Blocket för 200 riksdaler.

Finns ett antal kvar att få tag på mellan 350-600 spänn om jag inte ser helt fel.

För de som inte kan hålla sig, här har ni en länk till sökningen:
http://www.blocket.se/malmo?q=diablo+3+beta&cg=0&w=3&st=s&st=...

Ses i Maj!

Visa signatur

3570K (4.5) - H80i - 560ti DC2 - M5Gene - Tj08e - Samsung 256 Pro - 8gb Vengeance LP - HX850

Permalänk
Medlem

Betan låg och skräpade bland mina Blizzardgames när jag loggade inte på Battle.net nu. Rekommenderar andra att kolla.

Visa signatur

Intel i7 2600K 4,2ghz, GTX 460 1GB SLI, 120GB SSD Intel 320, Asus P8P67-M PRO, 8GB ram, ANTEC TP 750W, Fractal Design R3, Noctua NH-U12P, 226BW Samsung 22' ,Win 7 64bit.

Permalänk
Medlem

YES! Har också fått betan nu!

Permalänk
Medlem

Meh har inte fått betan :/ men vill så gärna D:

Permalänk
Medlem

Ska bli mycket intressant att se hur det funkar i 3D med tridef och xpadder med 360 handkontroll

Permalänk
Medlem

Betan var alldeles för kort :/ Klara ut den på 1,5h.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av krigarkungen:

Betan var alldeles för kort :/ Klara ut den på 1,5h.

Jo har hört att "betan" är mer som ett demo. Tycker det är dåligt av blizzard att släppa det som beta för enligt mig är en beta hela spelet då am ska leta efter buggar.

Permalänk
Medlem

Har kollat min profil på bnet flera gånger om dagen i några månader nu :/

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk

No key

Diablo 2 + LOD

Operating System:
Windows 2.6.1.7601 (Service Pack 1)
CPU Type:
AMD Phenom(tm) II X6 1090T Processor
CPU Speed:
3.23 GHz
System Memory:
8 GB
Video Card Model:
ATI Radeon HD 4800 Series
Video Card Memory:
243 MB
Video Card Driver:
aticfx32.dll
Desktop Resolution:
1920x1080
Hard Disk Size:
1.82 TB
Hard Disk Free Space:
38.4 GB (2%)

Visa signatur

Phenom II X6 1090T BE, GA-790x-ud3p, 8gb Corsair XMS2 800Mhz, Radeon R9 270x, 120gb Kingston HyperX Fury, 500GB Seagate, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaltrip:

Jo har hört att "betan" är mer som ett demo. Tycker det är dåligt av blizzard att släppa det som beta för enligt mig är en beta hela spelet då am ska leta efter buggar.

Um... Det är väll upp till Blizzard att bestämma vad de vill ha bugtestat? Du bör ha i betraktande att det här är bara ett led i speltesterna, och syftet är inte att hitta innehållsrelaterade buggar, utan testa serversidan, kolla vilken hårdvara som krävs, osv.

Citat:

Originally Posted by Bashiok
I totally understand that people are done with the content and want more, and I only see that as a positive outlook for the future. If people were completing the content, or worse not completing it, and then ambivalent or uncaring to see any more of the game then we'd have a problem.

Yes we fully understand people would love to play more content, but no we're not going to release any more during the beta phase. The test is mainly intended for server stability and hardware/software compatibility testing, and not for content bug testing. For that reason we really only need provide a small bit of content to get the majority of our beta testing jollies.

We really do appreciate everyone that has been playing, and continues to play, but if you're done and have done everything you can to help provide us with feedback/bugs, then we don't want you to feel obligated to keep playing. As older testers drop off and server stability increases we'll be adding more and more people. There's no real downside in that.

Det betyder att vad du än tycker om Betor, och vad de bör innehålla, så har du helt enkelt fel...
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Åååå, vill prova betan nu... Blizzard vad ont har jag någonsin gjort er?

Permalänk
Medlem

Gick in på mitt andra konto nu och vad fan hittar man däR?! Kan bara säga att den här helgen kommer att rocka!:D:D Diablo <3

Visa signatur

I could tell you a UDP joke, but you might not get it.

Permalänk
Medlem

Någon som anser att de är snälla nog att bjuda på en key/låna ut ett konto som jag kan testa Diablo 3 på?

i5 2500k
6850
12gb RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av dempa88:

Gick in på mitt andra konto nu och vad fan hittar man däR?! Kan bara säga att den här helgen kommer att rocka!:D:D Diablo <3

Jo om servern kommer upp i helgen dvs. Legat nere sedan igår.

Permalänk
Medlem

Verkar gå trögt med servern...

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Letar efter Key och skulle vara evigt tacksam om någon kunde hjälpa mig.

Systemspecs:

CPU: Intel(R) Core(TM) i5-2500K CPU 3.30Ghz
Moderkort: MSI Z68A-GD55 G3 REV B3
RAM: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz SNIPER Edition
Grafik: MSI GeForce GTX 560Ti Twin Frozr III 448 Core OC
Nätagg: Corsair TX 750W M 80+ Bronze Modulär
HD1: Intel SSD 320 120GB OEM
HD2: LaCie Porsche Design P9230 USB 3.0 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Verkar gå trögt med servern...

Jepp. Det blir inget idag heller. Imorrn kanske man kan få prova lite.

Permalänk

Har även jag kollat mitt Battlenet-konto flera gånger om dagen, men helt utan resultat. Varit med i flera tävlingar på många olika sidor, but still nothing. Vissa är väl helt enkelt inte menade att ta del av betan :(.

Permalänk
Medlem

Ingen som har en nyckel man kan låna en kväll? 20.00 till läggdags skulle funka för mig.
Jag vet inte hur det funkar men jag är en 34-årig tvåbarnsfarsa som knappast försöker sno konton.

Visa signatur

Kan de inte bara funka...

Permalänk
Skrivet av Kimkitten:

Har även jag kollat mitt Battlenet-konto flera gånger om dagen, men helt utan resultat. Varit med i flera tävlingar på många olika sidor, but still nothing. Vissa är väl helt enkelt inte menade att ta del av betan :(.

De hade i princip nycklar över i slutet av beta tävlingen här på swec, överlägset bästa chansen att få en nyckel jag varit med om än så länge

Permalänk

Intresserad av bilder/grafik till YouTube/TwitchTV kanal?

Jag är väldigt intresserad av en Diablo 3 Beta Key eller ett account som har en nyckel inkluderat!

Om någon har en över skulle jag vara väldigt tacksam om jag kunde få ta del av detta.

Behöver du/ni någon hjälp med grafiskt innehåll? Då kan jag hjälpa till! Om ni vill ha en gentjänst för en key eller ett account gör jag detta med glädje, hör av er om detta låter intressant!

crsandstrom@gmail.com

Mvh

Permalänk
Medlem

har ju dubbla uppsättningar diablo 2 och LOD liggande nånstans. antar att man har större chans att få tillgång till betan om man lägger upp dem på battle.net... frågan är vart fean dom är

Visa signatur

ASUS TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 |i7 12700K | Kingston Fury 32GB DDR4 3600MHz
Gigabyte RTX 3080ti gaming oc |EK-AIO 360 | Seasonic Focus plus 750W |
Samsung 970 EVO m.2 1TB | Samsung SSD EVO 860 1TB | Fractal Design R6 | Logitech G15 Keyboard | Sennheiser PC 350|

Permalänk
Medlem

Jag har ett konto med diablo 3 betan, kan låna ut kontot tills spelet släpps i byte mot en Dota 2 invite.

PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av swedda:

har ju dubbla uppsättningar diablo 2 och LOD liggande nånstans. antar att man har större chans att få tillgång till betan om man lägger upp dem på battle.net... frågan är vart fean dom är

Vad jag vet så ska det inte påverka chansen att få en nyckel. Det ska vara slumpmässigt eller beroende på datorkomponenter

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanca:

Ingen som har en nyckel man kan låna en kväll? 20.00 till läggdags skulle funka för mig.
Jag vet inte hur det funkar men jag är en 34-årig tvåbarnsfarsa som knappast försöker sno konton.

Även om ngn hade lånat ut så hade du ändå inte kunnat spela. Betan är trasig tills vidare. Varit nere sen i fredags.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Även om ngn hade lånat ut så hade du ändå inte kunnat spela. Betan är trasig tills vidare. Varit nere sen i fredags.

Fungerar fint nu

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Fick en invite nu. Ska bli kul att prova!

Permalänk
Skrivet av swedda:

har ju dubbla uppsättningar diablo 2 och LOD liggande nånstans. antar att man har större chans att få tillgång till betan om man lägger upp dem på battle.net... frågan är vart fean dom är

hjälper inte...

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

Trevligt. Då får man förhoppningsvis äntligen prova det lite ikväll.

Permalänk
Medlem

Inte det nej. Nu ligger det nere igen