Den äckligaste bisarra film du någonsin sett?

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Valiumballong:

Nej, det här var inte mycket att se måste jag säga. Fick mer obehagskänslor av att se Passion of the Christ än jag fick av den här.

Alla är vi olika

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Haha okej vill ni ha den sjukaste och äckligaste filmen någonsin? Here you go!

Säg inte att jag inte varnade er... Väldigt grafisk och mentalt påfrestande

http://www.imdb.com/title/tt0073650/

Jag har också sett denna film, och det är inget att orda om, det här är det sjukaste jag sett. Filmen är väl allmänt känd som den äckligaste filmen som finns.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av hapone:

Jag har också sett denna film, och det är inget att orda om, det här är det sjukaste jag sett. Filmen är väl allmänt känd som den äckligaste filmen som finns.

Jag hade inte sett Salò, men gjorde det häromdagen p.g.a. den här tråden.
(Jag minns snacket om den sen jag var liten också.)
Sjuk? Absolut. Sex, våld, sadism & förnedring. Jättekonstig dessutom.

Det sjukaste JAG sett? Absolut inte, det är "Philosophy of a Knife".
Som att se en svartvit mardröm på skärmen. Jag vänder bort huvudet
flera (många) gånger när denna visas & jag kan inte se hela på en gång.
Och jag kan utan vidare titta på "decapitation-videos" från mellanöstern.

Permalänk
Hedersmedlem

Nu fick jag tummen ur att se hela Philosophy of a Knife. Somnade första försöket så fick köra om. Den tryckande känslan, musiken och bakgrundssorlet är trevligt. Intervjuerna med den ryske läkaren är sjukt coola. Alla tortyrscener är trista. Det är så uppenbart tillgjort. Alla de kvinnliga fångarna är noggrant sminkade och har dyra underkläder under sina kläder, som de så ofta bär eftersom det knappt är något naket. Nej, allt det utspelade blodet, våldet, tortyren etc är bara trist för det är så uppenbart inte äkta. Bilderna från ryska bårhus och random bilder på döda människor gör inget mer än förvirra. Intressant film i helhet, men många besvikelser.

Nej jag tycker fortfarande August Underground-filmerna påverkar mig mer.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Glitter, värsta filmen ever.

Men nu har jag fått bra tips på filmer att titta på nu med tjejen o hennes polare höhöhö

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av CCWarlock:

Nu fick jag tummen ur att se hela Philosophy of a Knife. Somnade första försöket så fick köra om. Den tryckande känslan, musiken och bakgrundssorlet är trevligt. Intervjuerna med den ryske läkaren är sjukt coola. Alla tortyrscener är trista. Det är så uppenbart tillgjort. Alla de kvinnliga fångarna är noggrant sminkade och har dyra underkläder under sina kläder, som de så ofta bär eftersom det knappt är något naket. Nej, allt det utspelade blodet, våldet, tortyren etc är bara trist för det är så uppenbart inte äkta. Bilderna från ryska bårhus och random bilder på döda människor gör inget mer än förvirra. Intressant film i helhet, men många besvikelser.

Nej jag tycker fortfarande August Underground-filmerna påverkar mig mer.

Håller med helt, såg halva filmen igår. Jag och kompisen som tittade tycker inte alls att det är samma "känsla" i den som i August Underground filmerna.
Tycker dock fortfarande att den mest vrickade är A Serbian Film, förstår inte riktigt hur regissörerna tänker bakom filmen.. Murder set pieces är väl också rätt rå i sig men ändå underhållande

Permalänk
Medlem

Human centipede 1&2 var ju sjukt dåliga. Ettan var bra gjord o betydligt mer verklighetstrogen jmf med tvåan som hade så många medicinal faktafel att filmen bara blev... löjlig...

Håller tummarna för att de Serbian, salo, august, philosophy är bättre.

Permalänk
Medlem

Ja för Human Centipede 2 är verkligen gjord för att ha vara medicinskt korrekt... Det är ju för fan en riktig jävla galning i den jämfört med en riktig doktor i 1an, fast 3an ska visst vara 2an på typ 10kg speed så

Permalänk
Medlem

Haha men patellarsenan ser ju för böfveln inte ut som en slang. Massa faktafel, kunde inte fokusera på det äckliga då ju.

Permalänk
Skrivet av CSM101:

Haha men patellarsenan ser ju för böfveln inte ut som en slang. Massa faktafel, kunde inte fokusera på det äckliga då ju.

Jobbskadad?

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skuttokova:

Jobbskadad?

Som fan. Hade jag haft pengar hade jag gjort en RIKTIG skräckfilm, en utan faktafel och med enbart verkliga fenomen...

Oboy...

Permalänk

Itchi the killer är ju lite udda annars
http://www.imdb.com/title/tt0296042/

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av DasBoot_swe:

Itchi the killer är ju lite udda annars
http://www.imdb.com/title/tt0296042/

Ruggigt bra film. Inte speciellt skrämmande eller läskig dock.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Skrivet av CCWarlock:

Ruggigt bra film. Inte speciellt skrämmande eller läskig dock.

Dock lite udda, i alla fall den o censurerade versionen....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk

Edit: Dom fanns kvar.

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk

Så bumpar upp tråden och lånar den. Jag och polarna ska köra ett skräckfilms maraton, så vad ska vi se? Vi vill inte se pedofil/necrofil filmer, utan rena skräck filmer...

Visa signatur

Permalänk

Ska försöka se om jag kan kolla på några av filmerna som nämns ovanför, någon som har något annat tips?
har sett a serbian film, (tyckte den faktiskt va ganska bra) human centipede.

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Medlem

Christian in tunisia på youtube underligt den ligget kvar :/

Permalänk

Kanske inte äcklig, alltså den är äcklig men inte så äcklig att jag inte skulle kunna se den. Men jävligt sjuk film iaf. Naked Lunch. Skulle inte se om den och tycker inte den är värd att se.

Permalänk
Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |