Hjälp - vill få tillbaka gamla PSN konto

Permalänk

Hjälp - vill få tillbaka gamla PSN konto

Hej! Nu är det så att jag har ett konto på PSN som jag verkligen vill få tillbaka. MEN jag har glömt vad för e-postadress jag använde för att logga in på den var men jag är nästan helt säker på vilken e-postadress det är men ett till problem då.... problemet är att den e-postadressen är bortagen för att jag just bytt bredband... och själv minns jag ej koden och nu kan jag inte logga in på e-postadressen och se mailet för att återställa lösenordet. kan någon hjälpa? snälla! skulle vara tacksam. vet att det är dumt gjort av mig och att jag är dum:)

Permalänk
Medlem

Har du ringt dom ?

Permalänk

Jag hade samma problem, så jag mailade dom och sa att jag ville ändra e-post.
Dom ville inte ändra mailet innan jag kunde bevisa att jag var jag, så jag skickade ett foto på mig själv hållandes i mitt id kort,
då ordnade det sig

Visa signatur

Gigabyte B550 Aorus Pro V2 / AMD Ryzen 9 5900X / Kingston 3200MHz 4x16GB / Gigabyte GeForce RTX 3060 Gaming Rev2 OC / Fractal Design Edison M 750W / Kingston M.2 960GB / Cooler Master Hyper 212 Black Edition / Corsair 4000D Airflow / Win 10

Permalänk
Medlem

Som de andra redan sagt så borde du kontakta support så kan de troligtvis fixa tillbaka det åt dej