Behöver hjälp med mods

Permalänk
Medlem

Behöver hjälp med mods

Som rubriken säger så har jag aldrig fattat hur man fixar mods,så om det skulle va någon som kan hjälpa/lära mig det så skulle jag va väldigt tacksam.

skype:adde13374

Permalänk
Medlem

Läs instruktionerna där du laddar ner modden?

Alla mods där man ska ändra i minecraft.jar kräver att man tar bort meta-inf mappen i minecraft.jar.

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem

jo men det ser ut som jag saknar filer så moden fungerar inte.

Permalänk
Medlem

Testa ladda ner igen, annars får du berätta vilken mod det är och vilka filer du har/vilka som verkar saknas så kanske nån kan hjälpa dig.

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=Be-12QWyKv0 vid 3:20 så har jag inte minecraft filen som han öppnar med winrar.har du någon ide varför?

och det är x-ray mod 1.2.5

Permalänk
Medlem

Om du inte har den filen kan du inte ens spela, så den ska finnas. Minecraft.jar heter den, han kör utan filändelser i videon. Om den verkligen inte finns, testa att göra en force update.

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem

Har du windows 7 is'fall ;ppna sokfonstret och skriv %appdata% sen gor du in pa .minecraft sen bin sen minecraft.jar

Permalänk
Medlem

efter bin så finns inte minecraft.jar

Permalänk
Medlem

Har du startat Minecraft?
Gör en sökning efter minecraft.jar på datorn.

Permalänk
Medlem

kan vi dela skärm på skype lite snabbt så du får se?

Permalänk
Permalänk
Medlem

jo nu hittade jag det på sökningen men borde de inte finnas efter bin?

Permalänk
Medlem

ne det går inte behöver hjälp hur jag ska få tillbaka filerna.

Permalänk
Medlem

Den ska finnas i bin-mappen ja.

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S