Permalänk

Vem vill vara min ängel och skicka ett PM med guestpass. Ekonomin tryter och jag är så fruktansvärt kåt på att prova detta spel. Alla säger ju att det ska vara så sjukt kul. Ängeln med ett guestpass kommer för alltid att finnas i mitt hjärta!!! <3

Permalänk
Medlem

Har kollat massor med streams och tycker att spelet ser askul ut, skulle vara snällt om man fick guestpass så jag kan testa lite ingame tills jag får my money så jag kan köpa !

plzplzplz!

Visa signatur

Intel Core i5 760, 2.8GHz | Corsair VX 550W 80+ | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC | Corsair 4GB (2x2048MB) 1600MHz XMS3 | Gigabyte GA-P55-USB3 | 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ | KINGSTON 120gb SSD

Permalänk

Funderar på att börja spela D3 och han inte testa under betan. så om nån där ute har en guest pass så skulle jag bli skit glad

Permalänk

är osäker!

Tjenare också ganska sugen på att börja spela, men skulle gärna vilja prova innan jag bestämmer mig helt. Tycker att det är ganska svårt att bedömma bara genom att se andra spela... Vore grymt om någon hade ett guestpass som jag kan få!

/MVH C

Permalänk
Medlem

Kom igen, kan inte nån langa ett åt mig?
Skrivit flera gånger i tråden nu ju

Visa signatur

Lillburken Mobo: Gigabyte GA-970A- UD3 Processor AMD Phenom2 x4 955, 3,8 Ghz Chassi Fractal Design R3 Grafik ASUS GTX 560 Ti, klockad SSD Crucial M4 128 GB Nätagg Corsair CX 600 Ram Corsair 8 GB, 1333 Mhz Kylning Antec Kühler 620 vattenkylning

Permalänk
Medlem

tar gärna emot ett guest pass för att testa detta spel!

Permalänk
Medlem

Hejsan! undrar om det finns någon vänlig själ som kan tänka sig och skänka ett guest pass till en fattig man. Håller tummarna

Permalänk
Medlem

Som sagt tar gärna ett guest pass om nån har ett till övers, vill testa och se om man kan fastna i träsket.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna emot ett också, har inte råd att köpa spelet innan löning

Permalänk

Nu har hela Sweclockers bett om ett Guest Pass redan, men det är lika bra att fråga i alla fall!
Om det nu mot förmodan är så att någon sitter på ett guest pass över så skulle jag väldigt gärna vilja ha ett! Så man kan avnjuta sin fredagswhiskey med något roligare än TV4!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag har ett (kanske två) guest pass som ligger här och skräpar. Säger bara först till kvarn.

Visa signatur

ASUS Z97-A | i7 4790K + Kraken X61 | Corsair RM750x | ASUS GeForce GTX 1080 STRIX 8GB | Corsair Vengeance 32GB DDR3 1600MHz

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en nyckel för att prova på detta spel och se om det är något man fastnar igen. Har inte spelat mycket spel de senaste åren, inte fastnat för något. PM?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Miidaz:

Jag har ett (kanske två) guest pass som ligger här och skräpar. Säger bara först till kvarn.

Tar gärna!

Permalänk

Tar gärna en av dom, om du har kvar

Permalänk
Medlem

Inga kvar tyvärr!

Visa signatur

ASUS Z97-A | i7 4790K + Kraken X61 | Corsair RM750x | ASUS GeForce GTX 1080 STRIX 8GB | Corsair Vengeance 32GB DDR3 1600MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jollemj:

Hehe, spammade du F5?
Hade hoppats på en sådan reaktion men var lite kort varsel till dagen D

haha yes, jag spammade F5 de var inte ens tillräckligt

Permalänk
Medlem

Ger ett WoW starter edition key för den som ger mig ett diablo 3 guest key

Edit: ger även ett krater alpha test så man kan känna på lite swedish diablo 3

Permalänk
Medlem

behöver verkligen ett guest paaaaaasss :DDD

Permalänk

Slänger väl ut en fråga med ifall någon skulle ha en kvar.

Edit: Behöver inte längre fick ett från en vän:)

Visa signatur

ASRock Z77 E4 | I7 3770K | 16Gb Vengeance | Sapphire TRI-X R9 290 OC | FD R2 | C TX650 | Samsung 250 SSD | Corsair H100 | LG 29EA93

Permalänk

Pass över?

Någon som har ett pass att bjuda på? Skulle gärna vilja testa innan jag köper.

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja prova Diablo 3. Minns att jag såg min kusin spela Diablo 2 för väldigt många år sedan då det var nytt, men minns inte mycket av det. Känner att det vore kul att prova Diablo 3. Min tidigare nämnda kusin säger att det är väldigt kul och att jag borde prova det, men jag vill inte slänga ut en massa pengar utan att veta vad jag slänger det på, då jag aldrig spelat ett diablospel förut.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Tager gärna emot ett guest pass av någon vänlig själ, som känner sig manad.

Permalänk
Medlem

Om nån har nån över och kan PMa mig en guestpass?
Skulle vilja testa ut, hur det funkar med det nya DRM skyddet och spela via Blizzard server. Innan bestämmer köpa spelet.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

Först till kvarn...
7TXFY7-FB2C-ZM4RNT-V4WP-D7P6PR

Svara gärna på inlägget om ni tar den.

Permalänk

Någon som skulle kunna tänka sig att skicka ett PM till mig med en som jag kan ge till min kompis? hade varit trevligt att inte behöva sitta och spela själv

Permalänk

Skulle gärna ta emot ett Guestpass via PM om någon har ett till övers, vill gärna testa det lite innan jag köper det.
Tack på förhand

Visa signatur

[Ryzen 5 1600X] - [Gigabyte GA-AX370-Gaming K3] - [16GB 3200MHz] - [GTX1070] - [500GB EVO-SSD] - [750W HX] - [Win10 x64]

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil1:

Kom igen, kan inte nån langa ett åt mig?
Skrivit flera gånger i tråden nu ju

Du kanske bör fundera över hur folk ser på dina inlägg här. Att du medger att du har spammat och tonen i övrigt i inlägget är i alla fall för mig väldigt frånstötande. Ser man bland alla inlägg här kan jag personligen säga att ditt inlägg verkligen itne hade fått ett pass. Är inte menat förolämpande utan bara som en heads-up.

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem

PM mig, har ett guest-pass över, först till kvar får det. pewpew!

Visa signatur

Rig: Ryzen 7 5800X - Crucial Ballistix Black 3200 Mhz 32 GB - MSI RTX 4060 TI OC 8 GB - Fractal Design Define C
Laptop: Macbook Pro M1 Max - 32GB - 14"
Media/Server: Raspberry PI 4 - 2 GB - Plex Media Server - KODI - PiHole - qBittorrent - HomeAssistant
Media/Server: NUC - i7-7567U - 32GB - Plex Media Server - Uptime Kuma - mineCraft - qBittorrent - 10 TB Storage
NAS: Zyxel 325v2 - 5 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ethnic:

PM mig, har ett guest-pass över, först till kvar får det. pewpew!

U got PM!

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|