Posta printscreen på eran Diablo III karaktär

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qrush:

Såg namnet på din gubbe och tänkte Game of Thrones direkt är det tagit därifrån eller bara slump?

Inte slumpen

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Börjat komma igång jag med

Permalänk
Medlem

Nu börjar det hända lite saker här. Detta är self buffed. Inget extremt men jag är ju bara på Act 1 Inferno också. Snart klar där! Sjukt kul har spelet blivit sen jag börjat köra Inferno lite seriösare.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Wops, tänkte inte på min damage osv när jag postade bilden, drog bara in den.

Antar att min buff som gör att jag får +3% critchans varje sekund väger in på den där dpsen

Permalänk
Skrivet av Forsgren:

http://i.imgur.com/k6Acp.jpg

Wops, tänkte inte på min damage osv när jag postade bilden, drog bara in den.

Antar att min buff som gör att jag får +3% critchans varje sekund väger in på den där dpsen

Vilken fet crossbow

/S

Visa signatur

Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 4,5 GHz : GIGABYTE Geforce 680 : Asus P8P67 Pro B3 : 8GB Vengeance @ 1600 MHz : NZXT H2 Vit Classic Chassi : Intel 320 SSD 120GB (Spel) + OCZ Vertex 4 120GB (System) : NZXT Hale90 850w : Antec kühler 620 x 2 Scythe Gentle Typhoon 1850 RPM.

Permalänk
Medlem

Min barb, dye är från CE.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk

Faaaan vad alla barbarer och klasser ser mycket häftigare ut än de lama wizardsen, finns det någon som kan posta en bild på en cool wizard så jag inte sitter här och mår dåligt över detta faktum.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sampabowie:

Vilken fet crossbow

/S

Jo, Legendary Crossbow jag lyckades loota dagen innan bilden! Hellrack är det, för att vara exakt.

Känns aningen sjukt att jag har lootat två stycken legendarys dock. Jag trodde dem var rare!

Permalänk
Medlem

Mitten utav act 2 inferno, cirka, Behöver bättre gear dock.

Permalänk
Medlem

edit: bajs min gubbe såg väl för sexig ut

Min fina barbarian med sitt GF gear på hehe

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Någon bad om en wizard, så får dra mitt strå till stacken

Permalänk
Medlem
Skrivet av ingulf:

Någon bad om en wizard, så får dra mitt strå till stacken

Jag måste läsa fel..56k dps ? Vad ligger du på för gear?

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Med 35K hp går det bra sakta men säkert
Monk måste vara ett av dom lättaste klassen att köra (Enligt Mig)

Permalänk
Medlem

- Pink is the way to go!

Permalänk
Medlem

Blev precis 60, och jag stör mig så hårt på min hjälm! ugh! aja hoppas jag hittar ny snart...

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Skrivet av Elghinnarisa:

Blev precis 60, och jag stör mig så hårt på min hjälm! ugh! aja hoppas jag hittar ny snart...

Vanishing Dye

Permalänk
Medlem

Act 2 i Inferno för tillfället.

Permalänk
Inaktiv

Måste vara otroligt skönt att ha klasser där man inte behöver tänka på armor. Inte konstigt Wizard/Demon Hunter har så ofantligt hög dps, hehe.

Permalänk
Medlem

Ser rätt tuff ut.. Ingen annan som valde Female Barbar?

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thumbii:

http://i49.tinypic.com/npqiqv.jpg

Ser rätt tuff ut.. Ingen annan som valde Female Barbar?

Jag faktist, men har bara en guest pass just nu, köpa det innan helegen då

Visa signatur

Corsair Obsidian 650D, Intel Core i7 4820K, Corsair H100, Asus Rampage IV Formula, 16GB Corsair Dominator Platinum 1866MHz, Asus GTX 980, Intel 320 120GB SSD, 640 GB WD Caviar Black x2 Raid 0, Corsair AX750, Asus VG278H med 3D Vision 2 kit, Asus G900, Asus ROG Mechanical Tangentbord CherryMX Svart, Xbox 360 Wireless controller ....

Permalänk

fyfan va barbarians har grymma armor!!

Visa signatur

[Fractal R4] [Corsair RM750] [ASUS B550-F] [AM4 Ryzen 7 5800X3D]
[32GB@3600Mhz] [ASUS STRIX 1070] [120GB SSD Win11 OS] [960EVO M.2]
[Monitor: PG278Q"] [Key/Mouse/Sound: G810 + SVIVE GM006 + ODAC-ATH AD-900X]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forsgren:

Wops, tänkte inte på min damage osv när jag postade bilden, drog bara in den.

Antar att min buff som gör att jag får +3% critchans varje sekund väger in på den där dpsen

Så ska min DH bli när den blir stor

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

Jag måste läsa fel..56k dps ? Vad ligger du på för gear?

Han har väl förmodligen Force Armor lamat och farmat act 4 inferno...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

Jag måste läsa fel..56k dps ? Vad ligger du på för gear?

Skrivet av Shelldor:

Han har väl förmodligen Force Armor lamat och farmat act 4 inferno...

Offtopic som fan, en bilddtråd det här, men måste ju försvara mig
Du tror att det blir enkelt för att man inte kan bli oneshottad? Har använt forcearmor hela hell, men det enda det hjälper på är egentligen bossfighter. Som är relativt enkla ändå, mot champions gjorde den ingen skillnad.
Farmat act 2 och vissa mobs act 3. Men framförallt så har jag en väldigt bra damage på min offhand. Den gör sjukt mycket kombinerat med ett snabbt vapen (1.71)!